Uh, zo oud ben jij toch ook nog niet?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zo verassend is het niet.
Aan vele users merk je al aan de inhoud van de posting al dat het pubertjes zijn zonder enige levenservaring.
Bedankt voor het complimentquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Uh, zo oud ben jij toch ook nog niet?
Heb straks je fotoboek bekeken, maar ik schat je op die foto niet ouder dan een jaar of 28.
Of het is een oude foto.![]()
Sow, mijn oudste is 14. Te jong voor je dochter, dus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Bedankt voor het complimentDe foto is een jaar of 5 geleden gemaakt.
Heb een dochter van 18 lentes.![]()
Niet alle vrouwen zijn softies, hoor!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:05 schreef MMRA het volgende:
Dat zou je juist niet verwachten, gezien het grotere empatische vermogen van vrouwen.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:05 schreef MMRA het volgende:
Nikita, het verwondert mij dat je als vrouw zijnde zich met politek bezig houdt (daar vind je niet zoveel vrouwen, eigenlijk), en dan nog een liberaal! Dat zou je juist niet verwachten, gezien het grotere empatische vermogen van vrouwen.
En daarnaast mag je wel wezen
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:21 schreef Mutant01 het volgende:
Nikita liberaal noemen.
Uit mijn hart gegrepen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:21 schreef Mutant01 het volgende:
Nikita liberaal noemen.
quote:Het liberalisme heeft als uitgangspunt de vrijheid van het individu. Liberalen streven naar een samenleving waarin burgers grote vrijheden genieten, zoals de burgerrechten die het individu beschermen en de macht van de staat en de kerk beperken. Ook streeft het liberalisme naar een vrije markt waarin de overheid zich terughoudend opstelt. Ander speerpunt van het liberalisme is de scheiding van kerk en staat
Alleen het privatiseren van zeer belangrijke organen binnen onze maatschappij, zoals het OV, NUTS bedrijven en KPN, en als het aan de VVD ligt ook de ziekenhuizen, mist in dat 'ideaal beeld'. En eigen volk met veel geld eerst, mist er ook.quote:
Geeft niet. Heb je niet alles over om het arische ras in stand te houden?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Sow, mijn oudste is 14. Te jong voor je dochter, dus.![]()
Nah, is mijn type niet, hoewel hij wel enkele raakpunten heeft met mijn visie en uiteraard ook nog lekker ongenuanceerd schoppen tegen de betuttelende gevestigde orde.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:34 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Denk nog steeds dat ze de vrouw van Geert is.![]()
Wil jij je lasterlijke aantijgingen voor je houden.quote:
Je bedoelt dat hij alles betutteld wat met buitenlanders te maken heeft, geen visie heeft, en vooral zichzelf voor zn kop moet slaan / een schop verdiend?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nah, is mijn type niet, hoewel hij wel enkele raakpunten heeft met mijn visie en uiteraard ook nog lekker ongenuanceerd schoppen tegen de betuttelende gevestigde orde.
Maar eh - had jij niet ooit voor een olymische elftal oid gevoetbald?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wil jij je lasterlijke aantijgingen voor je houden.![]()
Dat dan weer niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:50 schreef sigme het volgende:
Maar eh - had jij niet ooit voor een olymische elftal oid gevoetbald?
Kijk, de ware aard van een SP-er komt boven drijven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij alles betutteld wat met buitenlanders te maken heeft, geen visie heeft, en vooral zichzelf voor zn kop moet slaan / een schop verdiend?![]()
En alle rechtse mensen met baan hebben niet gestudeerd?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:58 schreef Lyrebird het volgende:
Nee, de conclusie die ik heel graag zou maken is dat mensen die op iemand anders zijn geld teren, eerder links dan rechts stemmen.
dat was wel het meest verrassendequote:Op donderdag 22 maart 2007 13:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Bedankt voor het complimentDe foto is een jaar of 5 geleden gemaakt.
Heb een dochter van 18 lentes.![]()
LOLquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En alle rechtse mensen met baan hebben niet gestudeerd?
Och, als haar dochter mams looks heeft, vind ik het prima, maar iets zegt me dat Dr. Nikita niet aan uithuwelijken doet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Geeft niet. Heb je niet alles over om het arische ras in stand te houden?
Het is voor een hoger doel. Misschien heeft ze er wel oren naarquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Och, als haar dochter mams looks heeft, vind ik het prima, maar iets zegt me dat Dr. Nikita niet aan uithuwelijken doet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |