Ik heb de laatste keer CDA gestemd, niet VVD.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
SP gaat voor landsbelang, VVD voor persoonlijkbelang. Jij hebt dus je ideale verschoven voor 'egoisme'/zelfverrijking?![]()
Dat is opzich een rare conclussie, aangezien het CDA flink wat kabinetten in korte tijd heeft versleten. Daarnaast was de economische vooruitgang onder de eerdere kabinetten PvdA altijd groter dan onder andere partijen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keer CDA gestemd, niet VVD.
SP gaat niet voor landsbelang, maar voor het belang van de uitkeringsgerechtigden. Als ik voor persoonlijk gewin zou gaan, had ik dus wel SP gestemd als WAO-er. Ik vind stelen van de rijken en geven aan de armen nu niet bepaald in het belang van het land.
Maar goed, daar kunnen meningen over verschillen.
IK vind dat het CDA het de laatste jaren erg goed gedaan heeft en daarom vond ik dat ze door moesten gaan. Een PvdA had het weer helemaal afgebroken en een SP zou sowieso meteen zijn gaan uitdelen.
Er zit nog een SP'er in de ziektewet tussen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar wel leuk dat in die 10 de enige uitkeringstrekker in de rechtse hoek zit, om maar even op de OP in te springen![]()
PvdA gaf meer geld weg, ja, klopt. En dan ging het weer steeds slechter met het land, stemde men weer wat rechtser en mocht CDA de puinhopen weer opruimen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is opzich een rare conclussie, aangezien het CDA flink wat kabinetten in korte tijd heeft versleten. Daarnaast was de economische vooruitgang onder de eerdere kabinetten PvdA altijd groter dan onder andere partijen.
Daarnaast heeft de SP als enige een sluitende begroting. En ze delen niet uit, maar je kan moeilijk een moeder met 3 kinderen fulltime laten werken of van een uitkering van een paar honderd euro laten leven. Dat heeft niets met uitdelen te maken.![]()
Maar wel leuk dat in die 10 de enige uitkeringstrekker in de rechtse hoek zit, om maar even op de OP in te springen![]()
Dus, totaal: 1058,63 en 54,54 vakantiegeld. Wel wat meer dan een paar honder euro.quote:Een alleenstaande ouder met een kind jonger dan 18 jaar, die recht heeft op een volledige bijstandsuitkering, krijgt een netto-uitkering van ¤ 823,38 per maand (70% van het minimumloon) en een vakantietoeslag van ¤ 42,42 per maand (bedragen gelden per 1 januari 2007).
Als u uw (woon)kosten niet met iemand anders deelt, krijgt u een toeslag van maximaal ¤ 235,25 per maand (20% van het minimumloon) en daarbij een vakantietoeslag van ¤ 12,12 (bedragen per 1 januari 2007). Het vakantiegeld ontvangt u één maal per jaar, in juni.
Gaat toch vanzelf over in de WIA, wat bij die doelgroep hoort, schijnbaar.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zit nog een SP'er in de ziektewet tussen.
Zo verassend is het niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:29 schreef Gia het volgende:
Goh, die Monidique is nog 20 jaar jonger dan ik. Verrassend!
Uh, zo oud ben jij toch ook nog niet?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zo verassend is het niet.
Aan vele users merk je al aan de inhoud van de posting al dat het pubertjes zijn zonder enige levenservaring.
Bedankt voor het complimentquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Uh, zo oud ben jij toch ook nog niet?
Heb straks je fotoboek bekeken, maar ik schat je op die foto niet ouder dan een jaar of 28.
Of het is een oude foto.![]()
Sow, mijn oudste is 14. Te jong voor je dochter, dus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Bedankt voor het complimentDe foto is een jaar of 5 geleden gemaakt.
Heb een dochter van 18 lentes.![]()
Niet alle vrouwen zijn softies, hoor!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:05 schreef MMRA het volgende:
Dat zou je juist niet verwachten, gezien het grotere empatische vermogen van vrouwen.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:05 schreef MMRA het volgende:
Nikita, het verwondert mij dat je als vrouw zijnde zich met politek bezig houdt (daar vind je niet zoveel vrouwen, eigenlijk), en dan nog een liberaal! Dat zou je juist niet verwachten, gezien het grotere empatische vermogen van vrouwen.
En daarnaast mag je wel wezen
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:21 schreef Mutant01 het volgende:
Nikita liberaal noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |