TV maken... zal wel een extra clausule in haar huishoudster-contract zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:41 schreef Day het volgende:
Lieke was Huub zo voorbij gelopen als ze hem op straat tegen was gekomen.
Wat doet ze dan daar?
Nou ze zegt anders zelf dat ze hem normaal allang voorbij was gelopen. Het is het type feeks wat anderen wil veranderen en graag teert op status.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:40 schreef Kinga het volgende:
Wel typerend al die kerels die haar meteen een zeikwijf vinden. Ze wil gewoon duidelijkheid en wil weten wat hij van haar wil. Chapeau.
Snap er niks meer van.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:40 schreef Ashrak het volgende:
De zin "Wat heb je er voor over"
en "Buiten had ik je geen blik waardig gegund"
Moet toch meer dan genoeg zeggen toch ?
Huub heeft moeite met Lieke nu.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:43 schreef Day het volgende:
Lieke heeft dus moeite met de grootheidswaanzin-praatjes van Huub.
Afgaande op de vele foto's die we van Sylvia gezien hebben 2 dagen terug is duidelijk te zien dat Sylvia hartstikke wild is in haar dagelijkse leven. Dus denk dat ze wel versierbaar is hoor, maar niet IN de gouden kooi...quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
En dat meent hij, Lieke is immers potentieel versierbaar, Sylvia niet.
Ze weet van verliefdheid niet wat ze moet zeggen. Onzekerheidquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:41 schreef robert2006 het volgende:
buiten zou lieke huub helemaal niet leuk vinden, ze is eerlijk
Je zou toch denken dat Huub er eigenlijk al klaar mee zou zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap er niks meer van.
Hij spoort niet zegt ze.
Nou krijgt huub alweer op zijn sodemieter.
Net of die andere wel sporen.
Ik vind dit denk niet leuk.
Exact dat, of anders haar nu eruit trappen, oprottenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:43 schreef Frasier het volgende:
Ze heeft zich net flink verlult. Huub moet haar gewoon gebruiken en seksspeeltje. Oog om oog.
Dat mag ik dus hopen dat ze dat doet....en dan goed diep ook...............quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:42 schreef Stupidisco het volgende:
haha...nou gaat ze hem de les lezen....en graaft dus d'r eigen graf
ooooh dus daaar komt die slechte vibe vandaan!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:43 schreef robert2006 het volgende:
de fokkers zijn fanatics, ze is niet fok-minded mensen
LOLquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben stapelgek dat ik nog op jou reageer (ik wist dat een reactie als deze van jou zo komen trouwens), maar Amanda, Sylvia, Eveline en Nena vind ik dus NIET bloedmooi.
gelijk heeft zequote:Op woensdag 21 maart 2007 23:43 schreef Day het volgende:
Lieke heeft dus moeite met de grootheidswaanzin-praatjes van Huub.
Hij heeft gevoel, Raar hequote:Op woensdag 21 maart 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Jeetje, Huub toch.![]()
"Als ik ga slapen denk ik aan je, en als ik wakker word denk ik aan je."
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Dat Lieke twijfelt aan de gevoelens van Huub en dus eigenlijk wil weten of hij echt iets voor haar voelt, zegt volgens mij vrij veel over wat zij voor hém voelt.
Ja, ze zijn flink bezig hem te laten geloven dat mensen hem al lang niet zo leuk meer vinden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:45 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij is ze gewoon door mevrouw Pannkoek gestuurd om nog meer op Huub in te praten dat men hem niet meer leuk vind buiten...
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:46 schreef Nicoss het volgende:
Wel een super lekker kontje hoor.............
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
Gescript of niet, ik vind het wel een leuke manier om Huub even met zichzelf te confronteren.
Lieke is vrij aardig gebekt, en niet van plan om het Hupert makkelijk te maken.
En de dingen die ze uitspreekt vind ik eigenlijk best logisch uit de mond van een nadenkend meisje.
Het is iig sowieso een ontzettende verademing vergeleken met Amanda.
Laat leuke Lieke lekker lang blijven!
Sorry hoor, maarquote:
Ben ik wel met je eens.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
Gescript of niet, ik vind het wel een leuke manier om Huub even met zichzelf te confronteren.
Lieke is vrij aardig gebekt, en niet van plan om het Hupert makkelijk te maken.
En de dingen die ze uitspreekt vind ik eigenlijk best logisch uit de mond van een nadenkend meisje.
Het is iig sowieso een ontzettende verademing vergeleken met Amanda.
Laat leuke Lieke lekker lang blijven!
ja dit gaat echt nergens over he. wat een absurde situatie.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:46 schreef De_Moester het volgende:
sjonge, wat een zeur gesprek, en dat nog voor het iets is![]()
maak eerst es wat lol samen...
Inderdaad, zeikwijfen.. meteen dumpen, niks waard.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:49 schreef Spoko het volgende:
tering,wat kan die Lieke zaniken zeg...
Jij keurt iedereen afquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:47 schreef Gigageil het volgende:
Samen met Jaap afvallen......dat kontje kan zat kleiner....![]()
Ja super combinatiequote:Op woensdag 21 maart 2007 23:50 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke kan beter iets met Brian beginnen, die kan ook zo zeiken![]()
Hij is wel goedgebekt alleen zij wil iets horen wat hij op dit moment niet wil uitspreken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens.
En het is wel leuk om te zien dat Huub dus lang niet zo goedgebekt is als hij zich voordoet.
Lieke laat zich niet zomaar van alles aanlullen.
maar ze zeikt wel een beetje
Het zijn typisch altijd dat soort wijven (ook mannen btw) die de levenslust uit een ander zuigen en de ander hun persoonlijkheid totaal kapot maken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:49 schreef Vandaag... het volgende:
Ik vind Huub niet leuk met Lieke.![]()
Veel te serieus terwijl hij weet dat hij het niet waar zal maken. Volgende week Gaby weer.
Nou ik denk dat Huub ook wel wat afkoelt na vanavond.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:49 schreef tutjehola het volgende:
Pffffffffff, wat maakt die Lieke zich druk zeg, bij geen enkele relatie heb je garantie. hier geldt het nog steeds, garantie tot aan de deur. Wat een gezever zeg, Huub zegt eerlijk, je beter leren kennen en dan zien we wel.
Een Tatoo-vrij lichaam bij een vrouw is altijd een pluspunt. Ze kan trouwens echt zeuren, zóóóó vermoeiendquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:50 schreef Mika25 het volgende:
Pluspuntje van Lieke: geen lelijke tattoo op de onderrug.
Maar voor de rest![]()
De eerste "date" en dan ga je allerlei onzin uitkramen. Waarom hem dan eerder vandaag een tongzoen geven. En waarom de moeite nemen om na 23:00 nog langs te komen als je hem morgenochtend toch weer ziet.
Ik ben zo onderhand ontzéttend nieuwsgierig naar een foto van Gigageil!!quote:
dat wil hij niet dat weet zei ook welquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij is wel goedgebekt alleen zij wil iets horen wat hij op dit moment niet wil uitspreken.
Eigenlijk wil ze horen dat zij de enige is en dat hij voor haar erover na zal denken om de villa te verlaten.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben zo onderhand ontzéttend nieuwsgierig naar een foto van Gigageil!!![]()
Zonder karakterquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:48 schreef Soury het volgende:
O.k Ik had goede bedoelingen wat Lieke betreft maar ben het nu ook zat. Duffe kleffe zooi zonder
karakter
Ze wil weten wat het hem waard is, weet ze dat, dan neuken....quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:51 schreef Lynn-Live het volgende:
pfffff moeilijk hoor, ze weet hoe Huub is en midden in het spel zit. Je kunt toch niet na 3 keer praten met elkaar eeuwige trouw beloven![]()
Het is net alsof iedereen wacht met stoppen met kijken op het moment dat de redactie toegeeft dat het gescript is, zolang ze dat niet toegeven kan daar lekker over gezeurd worden maar blijft iedereen wel kijken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar
Al die gescript opmerkingen... Ik word er echt zó moe van.
ook flashbacksquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:50 schreef Heathen het volgende:
[..]
Inderdaad, zeikwijfen.. meteen dumpen, niks waard.
ja ik wil die gespierde benen ook wel eens zien!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben zo onderhand ontzéttend nieuwsgierig naar een foto van Gigageil!!![]()
Het achterkleinkind van Bob Marley.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:55 schreef obezzi het volgende:
wie is die meid met huub?
Het balonnendoorprikmeisje.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:55 schreef obezzi het volgende:
wie is die meid met huub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |