Preciesquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:01 schreef Ultimora het volgende:
[..]
nou dat doe ik liever dan zo'n tupperware hok bouwen.
Wehehehe... het lijkt net alsof die kadetteretetnaarbeterbed al eerder een keer om een boom is gevouwen met de voorkant!quote:
laat maarquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:46 schreef Stakkertje het volgende:
[..]
Wehehehe... het lijkt net alsof die kadetteretetnaarbeterbed al eerder een keer om een boom is gevouwen met de voorkant!![]()
![]()
Tja, die kun je maar beter op een VW T1 of T2 plakken.quote:
Als man plak je dat toch helemaal nergens op?quote:Op maandag 16 april 2007 08:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja, die kun je maar beter op een VW T1 of T2 plakken.
Ligt eraan hoe hippie/surfer/boomknuffelaar de besturende badtegel is.quote:Op maandag 16 april 2007 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als man plak je dat toch helemaal nergens op?
Of homoquote:Op maandag 16 april 2007 10:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hippie/surfer/boomknuffelaar de besturende badtegel is.
LoLz... Daar zit ook iets in ja.quote:Op maandag 16 april 2007 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of homo![]()
Of gedwongen door z'n vriendin![]()
Deze bloemetjes zijn zoo poepig, toe schatje, wil je ze op mijn kant van de auto plakken? Toe nou (insert bambi-ogen)quote:
De voorbijgaande menigte:quote:Op maandag 16 april 2007 13:46 schreef alki het volgende:
Als je op de toeter drukt van die kadett hoor je " Luke i'm your father"
quote:NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Pics?quote:Op maandag 16 april 2007 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
had je de koeienreplica's meoten zien die ze met je auto op de foto wilden hebben
Doel je op ijsmeis?quote:Op maandag 16 april 2007 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
had je de koeienreplica's meoten zien die ze met je auto op de foto wilden hebben
Hahahahaahahaquote:Op maandag 16 april 2007 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ook hier kan ik mij iets bij voorstellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |