Psies, fout die 3 kwart maakt is niet de lijn behouden. Lijn voor en na een wielkast hoort gelijk te lopen om iig 1 geheel te krijgen. Anders ziet het er meteen opgeplakt uit. Zo'n joekel voorbumper met dan 10 cm hoger een sideskirtje, of zoals hier, sideskirt past helemaal niet bij de voor en achterbumper en lijn klopt helemaal niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Aangezien de bumpers altijd hoger zijn dan de sideskirts, ziet er er altijd wel lame uit.
Net alsof het zonder scheuren en barsten wel mooi isquote:Op donderdag 12 april 2007 10:04 schreef Maranelloot het volgende:
het schijnt zo te zijn dat het zelfd beter is om de kit een tijdje ongespoten te monteren, omdat deze zich moet 'zetten'. Als je ze gelijk spuit bij het monteren, is de kans op scheuren/barsten in de lak groter.
Maar dan nog ziet het er niet uit
Ja, is dat excuus na 3 maanden nog steeds geldig.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:02 schreef Impry het volgende:
Misschien zit de kit er pas een dag of 2 op. Kan begrijpen dat je niet in 10 minuten na montage bij de spuiterij staat
Nee, absoluut nietquote:Op donderdag 12 april 2007 11:12 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ja, is dat excuus na 3 maanden nog steeds geldig.![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2007 08:58 schreef PNG het volgende:
[..]
Psies, fout die 3 kwart maakt is niet de lijn behouden. Lijn voor en na een wielkast hoort gelijk te lopen om iig 1 geheel te krijgen. Anders ziet het er meteen opgeplakt uit. Zo'n joekel voorbumper met dan 10 cm hoger een sideskirtje, of zoals hier, sideskirt past helemaal niet bij de voor en achterbumper en lijn klopt helemaal niet.
Zolang je'm niet te hard pimpt heb je m'n zegen en respectquote:Op donderdag 12 april 2007 13:59 schreef $tranger het volgende:
Correct!
Faal rood was ook een optie geweest, tja, de velgen, ik ken mooiere, daar geef ik je gelijk in.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:31 schreef jitzzzze het volgende:
Maar echt vooruit is ie er niet op gegaan met die nieuwe kleur en velgen.
Faal rood is inderdaad ook niets.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:21 schreef $tranger het volgende:
[..]
Faal rood was ook een optie geweest, tja, de velgen, ik ken mooiere, daar geef ik je gelijk in.
Verder ga ik er echt geen moer aan veranderen, dit topic volg ik stiekem een beetje om inderdaad iedere keer weer bevestigd te zien dat aftermarket spul auto's 99% van de tijd alleen maar lelijker maakt
Hoe kunnen mensen dit mooi vindenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:30 schreef Kreator het volgende:
Dit is de buurman van een vriend van me. Hij heeft de geweldige website 'super-tuning.nl' ofzoiets en vindt kennelijk dat zijn 1.4 CITY uitvoering Civic wel gepimpt moet worden met kansloze bodykits.
Vanavond zag ik hem trouwens de motor poetsen (whehe) en ik zag een stabilisatorstang over de motor zitten...in een 1.4.
Afijn, hier de foto's: (check vooral ook die achterspoiler met 'diffuser' )
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet alleen mooi, echt supertrots!quote:Op donderdag 12 april 2007 15:46 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen dit mooi vinden![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet alleen mooi, echt supertrots!
Het rijden met ongespoten "bodykit" is niet goed voor het polyester, het vuil trekt namelijk in het polyester en dan moet dat er weer afgeschuurt worden...quote:Op donderdag 12 april 2007 10:04 schreef Maranelloot het volgende:
het schijnt zo te zijn dat het zelfd beter is om de kit een tijdje ongespoten te monteren, omdat deze zich moet 'zetten'. Als je ze gelijk spuit bij het monteren, is de kans op scheuren/barsten in de lak groter.
Maar dan nog ziet het er niet uit
Toen ik net 18 werd vond ik velgen en een sportuitlaat ook leuk hoor...maar de beste man is bijna 30. Het wordt tijd voor een nieuwe hobby.squote:
wat is er mis met 30 zijn en auto's leuk vinden??quote:Op donderdag 12 april 2007 21:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toen ik net 18 werd vond ik velgen en een sportuitlaat ook leuk hoor...maar de beste man is bijna 30. Het wordt tijd voor een nieuwe hobby.s
Niet iedereen heeft een hoge pet op van huisje boompje beestje en al die standaard onzinquote:Op donderdag 12 april 2007 21:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toen ik net 18 werd vond ik velgen en een sportuitlaat ook leuk hoor...maar de beste man is bijna 30. Het wordt tijd voor een nieuwe hobby.s
Waarom zou je als je 30 bent niet meer mogen geïnteresseerd zijn in getunede wagens? M'n neef is er 45 en die heeft naast een (afschuwelijk lelijke) Nissan Almera Tino ook een 300ZX met Strosek kit op en een installatie om u tegen te zeggen, wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
ga jij eens pronken met jou geweldige hobby's dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
nou dat doe ik liever dan zo'n tupperware hok bouwen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:15 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
Maar elk z'n hobby hè, beter dan elke dag op café te zitten en je lazarus te zuipen!
Preciesquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:01 schreef Ultimora het volgende:
[..]
nou dat doe ik liever dan zo'n tupperware hok bouwen.
Wehehehe... het lijkt net alsof die kadetteretetnaarbeterbed al eerder een keer om een boom is gevouwen met de voorkant!quote:
laat maarquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:46 schreef Stakkertje het volgende:
[..]
Wehehehe... het lijkt net alsof die kadetteretetnaarbeterbed al eerder een keer om een boom is gevouwen met de voorkant!![]()
![]()
Tja, die kun je maar beter op een VW T1 of T2 plakken.quote:
Als man plak je dat toch helemaal nergens op?quote:Op maandag 16 april 2007 08:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja, die kun je maar beter op een VW T1 of T2 plakken.
Ligt eraan hoe hippie/surfer/boomknuffelaar de besturende badtegel is.quote:Op maandag 16 april 2007 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als man plak je dat toch helemaal nergens op?
Of homoquote:Op maandag 16 april 2007 10:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hippie/surfer/boomknuffelaar de besturende badtegel is.
LoLz... Daar zit ook iets in ja.quote:Op maandag 16 april 2007 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of homo![]()
Of gedwongen door z'n vriendin![]()
Deze bloemetjes zijn zoo poepig, toe schatje, wil je ze op mijn kant van de auto plakken? Toe nou (insert bambi-ogen)quote:
De voorbijgaande menigte:quote:Op maandag 16 april 2007 13:46 schreef alki het volgende:
Als je op de toeter drukt van die kadett hoor je " Luke i'm your father"
quote:NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Pics?quote:Op maandag 16 april 2007 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
had je de koeienreplica's meoten zien die ze met je auto op de foto wilden hebben
Doel je op ijsmeis?quote:Op maandag 16 april 2007 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
had je de koeienreplica's meoten zien die ze met je auto op de foto wilden hebben
Hahahahaahahaquote:Op maandag 16 april 2007 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ook hier kan ik mij iets bij voorstellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |