abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:28:59 #51
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_47718303
Het hele punt van een partner 'zoeken' is toch discriminatie? Als je geloof wilt meewegen doe je alleen jezelf een tekort.
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_47725415
[edit] sorry, verkeerd topic
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 21:11:06 #53
8369 speknek
Another day another slay
pi_47726733
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:28 schreef Invictus_ het volgende:
Het hele punt van een partner 'zoeken' is toch discriminatie?
Zou wat zijn inderdaad. Kon je altijd op het lekkerste wijf van de klas afstappen, en als ze je afwijst, klaag je ze gewoon aan wegens discriminatie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 21:45:34 #54
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47728210
Ik ken een meisje die een keer door een zwart iemand werd uitgevraagd en toen zei ze nee. Toen begon hij een hele tirade dat ze discrimineerde en dat ze nee zei omdat hij zwart was.

Toen reageerde ze, bijdehand als ze was, met dat ze inderdaad discrimineerde en koos met wie ze uit gaat en wie niet
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
pi_47788010
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:28 schreef Invictus_ het volgende:

Als je geloof wilt meewegen doe je alleen jezelf een tekort.
Je doet jezelf daar helemaal geen tekort mee, hooguit maak je het voor jezelf moeilijker om een partner te vinden omdat de vijver om uit te vissen kleiner is. Maar jezelf tekort doen, absoluut niet, ik zou het juist als een gemis beschouwen - en daarmee zien als een 'mezelf tekort doen' - als ik mijn geloof, dat zo'n belangrijke rol speelt in mijn leven, niet zou kunnen delen met mijn partner.
pi_47788226
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 13:16 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Je doet jezelf daar helemaal geen tekort mee, hooguit maak je het voor jezelf moeilijker om een partner te vinden omdat de vijver om uit te vissen kleiner is. Maar jezelf tekort doen, absoluut niet, ik zou het juist als een gemis beschouwen - en daarmee zien als een 'mezelf tekort doen' - als ik mijn geloof, dat zo'n belangrijke rol speelt in mijn leven, niet zou kunnen delen met mijn partner.
True, je kan beter je beperkingen erkennen en gelukkig zijn. Mits je er niet overheen kan komen uiteraard, en dat is bij geloof het geval.

Maar aan de andere kant, ik zou ook geen extreem gelovig vriendinnetje willen. Want dat zou gewoon te veel gaan botsen denk ik. Dus ik beperk mezelf ook.

Was iedereen maar gewoon niet gelovig
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
  donderdag 29 maart 2007 @ 13:29:06 #57
8369 speknek
Another day another slay
pi_47788499
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 13:16 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ach, je doet jezelf er altijd tekort mee. Als je op blondines valt, mis je al het moois die roodharigen personen je hadden kunnen brengen, als je op intellectuelen valt mis je misschien de simpele oprechtheid van een stratenlegger, als je puur je geloof wil delen met mensen, mis je de slijpsteen van je religieuze geest die een ongelovige je kan brengen.

Maar ieder heeft z'n eigen voorkeuren, weegt het een belangrijker dan het ander, en ik denk niet dat het iemand's taak is om zoiets subjectiefs van de ander te veroordelen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')