Wat is je geboorteplaats?Utrecht
Wat is je woonplaats?Amersfoort
In welk jaar ben je geboren?1984
Op welke partijen heb je in je leven tot nu toe gestemd?VVD, D66 en EenNL
Wat stemde je bij de laatste kamerverkiezingen?EenNL, omdat ik Pastors' praktische aanpak wel nuttig vind en deels omdat ik de VVD zat ben. Ik zou het overigens toejuichen als de VVD een stuk liberaler zou worden.
Wat studeer je?Ik studeer Economie aan de EUR in Rotterdam, volgend jaar komt daar nog Werktuigbouwkunde aan de hogeschool in Rotterdam bij. Verder ben ik voortijdig gestopt met Civiele Techniek, ben bijna BSc daarin, maar die thesis komt maar niet af.
Welke politici bewonder je?Bas van der Vlies, fijne, rustige man die zich niet gek laten maken door de nieuwste mediahype. Pieter Winsemius, liberaal en een goed milieu gaat prima samen.
Welke politici heeft ze volgens jou niet op een rijtje?Wouter Bos, Kees Vendrik en Maxime Verhagen vind ik hele nare mannen. Ik begin al te schuimbekken als ze op TV komen. Ook de rest van de lijstvulling bij PvdA en CDA ben ik liever kwijt.
Ben je op de een of andere manier politiek actief en hoe (+ben je lid van een partij)Politiek actief ben ik niet, wel volg ik al sinds mijn 12e ofzo de politieke ontwikkelingen inzake infrastructuur en milieu op de voet. Zo ben ik ook politiek geinteresseerd geraakt in een breder spectrum, zoals economie en onderwijs.
Wat stemmen je ouders?Meestal D66 maar mijn moeder stemt ook wel eens GroenLinks.
Hoe zou je de buurt omschrijven waar je woont?Bosrijk, villa's, hoogleraren, tandartsen. Afgezonderd van alle maatschappelijke problemen dus. Ik woon nog thuis trouwens.
Typeer je politieke en maatschappelijke betrokkenheid in 6 steekworden.Liberaal, groen, nuchter, bij vlagen recalcitrant, technologische ontwikkeling en onderwijs.
Verklaar je usernamePolitiek georieenteerde verbastering van mijn voornaam.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bolkesteijn op 24-03-2007 13:12:55 ]