Ik dacht aan LCDP.quote:
GTA IV moet ook niet té populair worden, want straks bestaat het hele topic alleen nog maar uit tvp's...quote:
wacht maar tot er nieuws is, dan komen alle tvp's terug voor een goed gesprekquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:25 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
GTA IV moet ook niet té populair worden, want straks bestaat het hele topic alleen nog maar uit tvp's...
Nou zo vergezocht lijkt dat me niet als die poster voor zover bekend alleen in New York zijn gezocht. Of zit Rockstar misschien in New York zelf?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:51 schreef Simsfan88 het volgende:
Nog een weekje voor de trailer!![]()
Zóóóó benieuwd
GTA IV teaserposters in New York
Rockstar is begonnen met reclame voor Grand Theft Auto IV. Er zijn namelijk teaserposters verschenen in New York. Posters waar de gemiddelde New Yorker waarschijnlijk niets van snapt, omdat er alleen het nieuwe "IV" logo opstaat, een url naar de site van Rockstar, een Rockstarlogo en de tekst "coming soon".
[afbeelding]
Een bericht als dit vraagt natuurlijk een beetje om loze speculatie, dus laat ik zelf de aftrap maar doen: aangezien de posters voor zover bekend alleen in New York zijn gespot, is dat misschien een hint dat GTA IV zich afspeelt in New York. Vergezocht, ik weet het, maar nu kunnen we nog speculeren. Over precies een week verschijnt de eerste GTA IV-trailer, en dan weten we waarschijnlijk meer.
Van InsideGamer
Het klinkt inderdaad nog niet zo heel vreemd...quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:58 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nou zo vergezocht lijkt dat me niet als die poster voor zover bekend alleen in New York zijn gezocht.
DaT Vertellen we je oP een ander moment nog wel...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
EN WAT DE NAAI IS DAT TVP STEEDS!!!?????
AAAAHHH :|
Dan moeten ze er ook wel van die MMO shizzle in gooien.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:57 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik hoop dat hij minimaal 3 keer groter wordt. Het zou fantastisch zijn als je de weg gewoon nog niet weet na maandenlang spelen, zo groot. En lesauto, das natuurlijk de bom
![]()
PS3 en Xbox360 gelijk, PC later.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:58 schreef Steve-O het volgende:
Is het met IV net zoals met de vorige delen dat erst op de ps3 gereleased word en na een half jaar pas op de Pc of gaan ze dat eens een keer gelijktrekken die data ?
Dat is kut ik een half jaar trek ik niet weer ik heb dat al 3 keer eerder moeten meemaken , Straks moet ik noodgedwongen nog een ps3 halen .quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
PS3 en Xbox360 gelijk, PC later.
Helaas.
Ja, we zitten volgens mij als PC-gamers te hopen op iets wat ergens in juni 2008 gaat gebeuren...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:04 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat is kut ik een half jaar trek ik niet weer ik heb dat al 3 keer eerder moeten meemaken , Straks moet ik noodgedwongen nog een ps3 halen .
Alles om het geld helaas. Je fans plezieren is er allang niet meer bijquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom ze het tegelijkertijd uitbrengen.
Nou met dat geld kunnen ze een hoop kosten drukken, waardoor ze dus ook een deeltje 5 kunnen makenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:43 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Alles om het geld helaas. Je fans plezieren is er allang niet meer bij
Tjah.. sony legde veel geld neer om de game te krijgen.. Microsoft legt veel neer zodat die hem ook tegelijk krijgt en wie legt er geld neer voor de pc? Tis zaken..quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:59 schreef Cheiron het volgende:
Ja, maar een grote deal met Microsoft of Sony voor een exclusive en DAARNA nog op andere platforms uitbrengen is nog meer cashen. Gewoon cashen is toch niet meer genoeg voor deze maatschappij? 10 miljard winst? We onstlaan 20% en dan hebben we volgend jaar 10.1 miljard. Een game uitbrengen, nee eerst een exclusive en de fans een jaar laten wachten. Eikels
Ik dacht dat die shit al voorbij was.Tyfuslijers dat het ook zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:59 schreef Cheiron het volgende:
Ja, maar een grote deal met Microsoft of Sony voor een exclusive en DAARNA nog op andere platforms uitbrengen is nog meer cashen. Gewoon cashen is toch niet meer genoeg voor deze maatschappij? 10 miljard winst? We onstlaan 20% en dan hebben we volgend jaar 10.1 miljard. Een game uitbrengen, nee eerst een exclusive en de fans een jaar laten wachten. Eikels
Er komen eerst nog 2 'add-ons' voor GTA IV hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:20 schreef computermistake het volgende:
kuch tvp kuch
Mensen ergens moet je blij zijn dat Rockstar zo bakken met geld verdienen![]()
Meer geld voor GTA V![]()
![]()
nee hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:22 schreef -CRASH- het volgende:
Nog:
04 23:41:52
Nog:
04 23:41:51
Nog:
04 23:41:50
En vannachT gaat de klok nog eens een uurtje Vooruit.....
Dat scheelt dan ook weer 1 uur........P
Maar hier nog nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:28 schreef Asmodean het volgende:
[..]
nee hoor
De zomertijd is al eerder ingegaan in de VS
Da's een best endje springen danquote:Op zondag 25 maart 2007 23:48 schreef mini-lellan het volgende:
w00t! GTAIV in New York! Dus dat betekent vanaf the empire state building jumpen met parachute en landen op het vrijheidsbeeld.
Mafiasettingquote:Op maandag 26 maart 2007 00:30 schreef MaxMark het volgende:
Ik las dat het in de jaren 80 plaats gaat vinden ook
Hmm, dat was er in de jaren 80 toch niet echt meer? Dat was meer de tijd van bendes, niet dat dat een origineel concept is voor GTAquote:
Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:39 schreef computermistake het volgende:
Ik denk, dat je begint als jongeman, in de jaren 90, in NYC
Je ziet dan nog het WTC dan ga je de gevangenis in, en de storymode is dan 15 jaar later, nu dus![]()
Maar Londen is saaiquote:Op maandag 26 maart 2007 00:39 schreef Evil_Jur het volgende:
Als ze New York (Liberty City) doen, beginnen ze dus de hele cyclus opnieuw. Ik denk eerlijk gezegd nog steeds London '70s
lijkt me logischquote:
Ja, dat het waarschijnlijk in NYC afspeelt was ik al met je eens. Maar hoe kom je aan dat WTC en 15 jaar later gebeuren?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:47 schreef computermistake het volgende:
[..]
lijkt me logisch![]()
![]()
kijk
- Teaser posters in NYC,
- Launch 19/10/2007 , als het dan ook in NYC kan het een ode zijn aan 9/11![]()
- Het zou echt super gaaf zijn!
- Ik hoop het
- Ik ben stoned
Ik wil gangstas. New York is vet.. Brooklyn, the Bronxquote:Op maandag 26 maart 2007 00:44 schreef Myers het volgende:
[..]
Maar Londen is saai. Ik wil wolkenkrabbers!
Amen.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:47 schreef computermistake het volgende:
[..]
lijkt me logisch![]()
![]()
kijk
- Teaser posters in NYC,
- Launch 19/10/2007 , als het dan ook in NYC kan het een ode zijn aan 9/11![]()
- Het zou echt super gaaf zijn!
- Ik hoop het
- Ik ben stoned
Dat ging met VC op zich ook wel toch? Gewoon wat bruggen omhoog halen.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:33 schreef Asmodean het volgende:
mwah, ik vond het juist ook wel vet dat je in het begin bij de vorige 3 GTA's nog niet overal naartoe kon. Dat je dus niet meteen de grote wereld geheel tot je beschikking hebt. Dat lijkt me eigenlijk best moeilijk als je één grote stad hebt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |