huh ? hierboven heet hij nog Rob ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:43 schreef Ole het volgende:
vanavond Xander en zijn vader Jan
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:46 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
huh ? hierboven heet hij nog Rob ?
Maurice en zijn zoon Marc lijkt me ook interessant.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:13 schreef Thelonious het volgende:
Kan me wel boeiendere vaders& zonen voorstellen.
Maurice en Marc zaten net bij DWDD over dit programma te praten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:49 schreef Ole het volgende:
Maurice en zijn zoon Marc lijkt me ook interessant.
Voor zover mij bekend is Marc gehandicapt (ongeluk? ), die werkt ergens bij de radio. Lijken me heel verschillend/
tochquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Maurice en Marc zaten net bij DWDD over dit programma te praten.
Verlamming van Marc is ontstaan door medische fout.
alleen als het om zijn eigen ego gaat iddquote:
Hij gedraagt zich in elk geval nog als een 15 jarigequote:Op woensdag 21 maart 2007 21:52 schreef tong80 het volgende:
Xander denkt op zijn 40ste niet meer op te treden.Laten we duimen.
Jasper en Peter Faber.Uit het voorstukje bleek dat ze elkaar niet zo liggen.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:51 schreef mitt het volgende:
Met wie?
Ik denk over een minuutje of 4 al...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Is Hugo morgen te zien in www.uitzendinggemist.nl?
Dan kan ik alsnog kijken.
Lol, dat niet. Ik hoop straks eigenlijk wel op internet. Anders zit ik voor niks te F5-en.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Ook op NED2?
Hoe doe je dat ? Oud kijken.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Was een mooie uitzending.
Wat kijkt Jasper oud![]()
ik vond Jasper vooral een enorme huilie, wat een zuur mannetje zegquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:37 schreef tong80 het volgende:
Op Peter Faber kun je gewoon niet kwaad worden.
hey hoi babettequote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef babette21 het volgende:
ik vond Jasper vooral een enorme huilie, wat een zuur mannetje zeg
gastje van Direct, kom ik al vaker tegen dan me lief is dus die aflevering kan ik wel skippen...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:52 schreef Wup het volgende:
uhm wie is dit nou in de promo van volgende week?
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
gastje van Direct, kom ik al vaker tegen dan me lief is dus die aflevering kan ik wel skippen...
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:39 schreef Arcee het volgende:
Je zat toch niet alleen naar Hugo te staren, hè Wicky?
Hij scheert z'n ballen.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb zijn boekje gelezen en ik weet inmiddels meer over Hugo Borst dan me lief is![]()
Een detailquote:Op donderdag 12 april 2007 00:11 schreef golfer het volgende:
Hij scheert z'n ballen.
Althans ik neem aan dat je het hebt over het boekje 'Over lust en liefde'
Dus jij bent niet de vrouw die zichzelf tijdens Studio Voetbal naar een hoogtepunt werktquote:Op donderdag 12 april 2007 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een detail![]()
Alles bij elkaar opgeteld dacht ik: iets te veel info![]()
Had je het gas wel uitgedraaid ?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kijk morgen op uitzendinggemist.nl
Ik was vanavond niet thuis.![]()
Ik raad je dan van harte aan om via uitzendinggemist de aflevering met de Fabers en Van Lottums te bekijken.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:33 schreef SCH het volgende:
Ik vond die aflevering met de Hondjes zo gruwelijk, dat ik niet meer durf te kijken.
Hoe hij in zijn autootje wegrijdt en dan van die zemelige teksten: "Deze mannen zijn zo krachtig" "Ik ben jaloers op zoveel doorzettingsvermogen"
*ril*
vergelijken is niet 't goede woord, want Brood was echt zo, en Spike tracht 'n soort kloon van hem te zijn...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:40 schreef tong80 het volgende:
Dat sommigen hem met Herman Brood vergelijken![]()
![]()
Gemist.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Was dit nou de laatste afleveringKan Hugo een volgende keer ook moeders en dochters interviewen?
Maar dan wel drie kwartier of zo.
Die idiote solo-zeiler, zo te zien.quote:
Dat heb ik ook gehoord, vorige week vertelde Hugo dat bij Hans Schiffers op Radio 2quote:Op donderdag 26 april 2007 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Hugo er over denkt een soortgelijke serie over moeders en dochters te gaan maken.
20 minuten is te kortquote:Op woensdag 25 april 2007 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Vd Velde sr. is een gek die natuurlijk nooit kinderen had moeten krijgen, als hij de zee boven zijn zoon verkiest.
Jr. was de meest wijze van de twee. Veelzeggend dat hij niet één keer 'pa' of 'mijn vader' zei, maar altijd 'Henk'. Toen hij moest huilen, had ik ook tranen in mijn ogen![]()
Was dit nou de laatste afleveringKan Hugo een volgende keer ook moeders en dochters interviewen?
Maar dan wel drie kwartier of zo.
Dat vond ik ook een goeie aflevering..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:09 schreef Xrenity het volgende:
Mega kick hier, maar gister was wel een indrukwekkende aflevering met Cees Geel
Hoezo ze heeft zelf wel meer dan één borstquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:54 schreef SCH het volgende:
Jammer dat Kelly niet wil met haar vader, ze zal wel moeite hebben met de titel van de serie
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:26 schreef Toad het volgende:
Argh. Nog niet op uitzendinggemist.nl.
Helemaal gemist.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:30 schreef Os__ het volgende:
Weer een prachtige uitzending gister over 2 hele bijzondere personen.
Hugo groeit ook in zijn rol.
Mee eens met jou!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:30 schreef Os__ het volgende:
Weer een prachtige uitzending gister over 2 hele bijzondere personen.
Hugo groeit ook in zijn rol.
Jaap van Zweden en zijn autistische zoon.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helemaal gemist.
Wie waren het.
Vorige twee met Ykema en Dorresteijn waren geweldig.
Jazeker, ik als Sparta fan ben natuurlijk wel enigszins op de hoogte van het doen en laten van Hugo.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:07 schreef tong80 het volgende:
Ok wist je dat Hugo Borst zelf een autistische zoon heeft ?
Ah, die heb ik toevallig net alle twee teruggekeken en ze waren inderdaad prachtig. Mooi dat die mensen zich zo kwetsbaar op durven stellen en eerlijk hun verhaal vertellen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:29 schreef tong80 het volgende:
Vorige twee met Ykema en Dorresteijn waren geweldig.
Dat denk ik ook..Als ik tenminste aan denk kijk ik morgen op internet. Thanx voor de tip @Bluezzquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:29 schreef Bluezz het volgende:
Zal morgen wel ergens online te vinden zijn
Nu weer die aflevering.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:09 schreef Xrenity het volgende:
Mega kick hier, maar gister was wel een indrukwekkende aflevering met Cees Geel
Ik zie deze aflevering voor het eerst.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:00 schreef golfer het volgende:
Die is nu dus al 4x geweest sinds half mei, die aflevering met Cees Geel.
Ik ook.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:04 schreef Wup het volgende:
Ik zie deze aflevering voor het eerst.
Te ver? In welke zin?quote:Ik ben dol op drama maar dit gaat me echt een beetje te ver. Jammer want Cees Geel is tof.
Dat jochie klonk inderdaad wel erg wijs voor zijn leeftijd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:10 schreef Wup het volgende:
Nu Jan Ykema.
deze vind ik dan weer wel mooi.
allen dat jochie is volgens mij zijn teksten een beetje ingefluisterd, maar dat geeft niet zo.
Dan moet je het toch maar even gaan kijken, want dat beroemde was niet per se het probleem.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar het is natuurlijk vrij voorspelbaar dat het niet geweldig is om Herman Brood als vader te hebben als je niet gewend bent dat je vader beroemd is. Voor ons gewone stervelingen is het denk ik uberhaupt lastig om voor te stellen hoe dat is. Ik vraag me af of de zoon van Herman Brood nou zoveel slechter is als een kind van Frans Bauer, qua vader figuur dan. Je hebt toch een pa die vaak weg is en waar door iedereen aan getrokken wordt.
Die heldenstatus heb ik eigenlijk nooit zo begrepen. Naast zanger en kunstenaar was het gewoon een zware junk. Nooit begrepen dat daar zo makkelijk overheen werd gestapt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:29 schreef shmoopy het volgende:
Nee, dit doet weinig goed aan Hermans heldenstatus.
Even vergeten dat Brood ook nog eens een zware junk was? Bovendien liet hij die jongen compleet links liggen, terwijl die 'dochters' nog wel aandacht kregen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar het is natuurlijk vrij voorspelbaar dat het niet geweldig is om Herman Brood als vader te hebben als je niet gewend bent dat je vader beroemd is. Voor ons gewone stervelingen is het denk ik uberhaupt lastig om voor te stellen hoe dat is. Ik vraag me af of de zoon van Herman Brood nou zoveel slechter is als een kind van Frans Bauer, qua vader figuur dan. Je hebt toch een pa die vaak weg is en waar door iedereen aan getrokken wordt.
Nee Hugo Borst, dat is een leuke man. Ik snap zijn aantrekkingkracht niet. Hij ziet er uit als een zwerver en is zo zwartgalig als de pest.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Nee allebei die mannen niet.
Mss moet je iets met voetbal hebben dat kan natuurlijk ook. Maar wie weet is het een leuk interview.
Ik kijk wel hoor, want je weetzzzz Hugo
De meeste kunstenaars zijn junks. Drugs laat je beter presteren. Of denk je dat Mick Jagger, Tina Turner, Iggy Pop en al die andere sterren die op hun 60ste nog loos gaan, allemaal clean zijn?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die heldenstatus heb ik eigenlijk nooit zo begrepen. Naast zanger en kunstenaar was het gewoon een zware junk. Nooit begrepen dat daar zo makkelijk overheen werd gestapt.
Dat eerste ben ik zeker niet vergeten, maar met junks valt best te leven. Hij kan toch geen geld van zijn zoon jatten en hoeft dat niet omdat wij bereid waren om zijn verslaving voor hem te betalen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:21 schreef marcodej het volgende:
Even vergeten dat Brood ook nog eens een zware junk was? Bovendien liet hij die jongen compleet links liggen, terwijl die 'dochters' nog wel aandacht kregen.
Dat is wel duidelijk. Als je het had gezien had je waarschijnlijk wel een iets andere mening gehad.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik had namelijk al gezegd dat ik het niet gezien had.
Heb je vorig seizoen dan wel gekeken? Toen ook voornamelijk over bekende vaders hoor:quote:Vorig seizoen waren toch alleen de kinderen bekend? Ik weet niet waarom, maar op de een of andere manier vind ik dat toch interessanter.
Mooi zo Bluezz, inderdaad Hugoquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Nee allebei die mannen niet.
Mss moet je iets met voetbal hebben dat kan natuurlijk ook. Maar wie weet is het een leuk interview.
Ik kijk wel hoor, want je weetzzzz Hugo
Ben het niet met je eensquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee Hugo Borst, dat is een leuke man. Ik snap zijn aantrekkingkracht niet. Hij ziet er uit als een zwerver en is zo zwartgalig als de pest.
Dan neem ik aan dat je het niet eens bent over zijn zwerver-uitstraling. Zwartgalig is hij sowieso. Waarschijnlijk ben je zo ondersteboven van zijn uiterlijk dat je niet naar zijn uitspraken luistert.quote:
Ja en dat herken ik namelijk van mezelf en ik waardeer dat ie eigenlijk altijd zichzelf is en het niet wil verbloemen als ie met zijn kop op tv zijn meningen verkondigd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
zwart·gal·lig bn, bw 1 zwaarmoedig, droefgeestig 2 sarcastisch
Mooi verwoordquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:30 schreef tong80 het volgende:
Deze was weer zeer de moeite waard.
Mooi contrast tussen de stoïcijnse vader en de flamboyante zoon.
BB Kelly???quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mooi verwoordvan je.. Het was een leuke uitzending .Volgende week Kelly
Kraay sr. kan geen warmte tonen en heeft daar ook geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:30 schreef tong80 het volgende:
Deze was weer zeer de moeite waard.
Mooi contrast tussen de stoïcijnse vader en de flamboyante zoon.
Nee bleek wel uit zijn opmerking dat ie niet meer wist over welke wedstrijd het ging.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Kraay sr. kan geen warmte tonen en heeft daar ook geen behoefte aan.
'Hans wil graag aandacht, is ok hoor. Maar er zijn grenzen'quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:28 schreef DrDentz het volgende:
"Iets wat echt goed is houd je niet tegen."
Pijnlijke uitspraak van de ouwe
Ja en zijn vader is de leukste thuisquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Daar had ie wel gelijk in, Junior hangt op z'n 50ste nog de dorpsidioot uit.
Is Knevel&vd Brink terug te zien ?..al kijk ik alleen om Hugoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:16 schreef Bluezz het volgende:
Borst zit overal om zijn programma te promoten.
Terecht, want ik vind het een geweldig gegeven, en er zitten een paar prachtige afleveringen tussen!!
Jij kent ook iedere Tokkie in Utreg hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:40 schreef SCH het volgende:
Ben heel benieuwd naar de uitzending van vanavond. Kom Kelly wel eens tegen in de Albert Heijn en zelfs van tomaten kopen weet ze een theatervoorstelling te maken
Haar vader werkt bij ons op het bedrijf, kan ie ook niks aan doen.
Zullen we een fanhyves voor Hugo openen Haaibaaikequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb inmiddels gekeken alleen naar het gesprek met Hugo.. Mooi en openhartig gesprek van Hugo.
Yeah Bluezzquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zullen we een fanhyves voor Hugo openen Haaibaaike
Hilversum in dit geval , daar woont Kel. Ik mag Kel zeggen. Ze is veel vrouwelijker dan... ach laat maarquote:
Vergelijk je mij nou met RJquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Er zeggen wel meer mensen Kel tegen haar zoals Robert Jensen destijds.
Ik zit alle afleveringen te kijken al een paar uur.En wat een verhaal van John van Lottum. 2 jaar geleden was ie bij ons op de tannisbaan met een clinick.Toffe jongen/man en schatje om te zienquote:Op donderdag 12 april 2007 08:25 schreef Os__ het volgende:
Gister om 21.30 ingeschakelt en echt een fantastische aflevering. John is sowieso een geweldige man en die ontmoeting tussen die twee was helemaal kippenvel.
Chapeau voor Hugo.
Vroeger wist ik dat je Radio-1 bedoelde nu heb ik geen ideequote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:40 schreef SCH het volgende:
Ben heel benieuwd naar de uitzending van vanavond. Kom Kelly wel eens tegen in de Albert Heijn en zelfs van tomaten kopen weet ze een theatervoorstelling te maken
Haar vader werkt bij ons op het bedrijf, kan ie ook niks aan doen.
Ja en dan Haaibaaike de teksten laten doenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zullen we een fanhyves voor Hugo openen Haaibaaike
NED-2 22.50 dacht ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:08 schreef Viking84 het volgende:
Op welke zender komt dit en hoe laat? Ik kan er niks over vinden in de tv-gids.
Edit: ik zie het al. Wat laat!
Als ik zelf doorheb wat ik aan het doen ben, dan ben je de eerste. Okay?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger wist ik dat je Radio-1 bedoelde nu heb ik geen idee
Ok. Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik zelf doorheb wat ik aan het doen ben, dan ben je de eerste. Okay?
Laat ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:08 schreef Viking84 het volgende:
Op welke zender komt dit en hoe laat? Ik kan er niks over vinden in de tv-gids.
Edit: ik zie het al. Wat laat!
Ja, wij ook, hoezo?quote:
Ja,zonde van haar lippen,en haar vaders verdriet zie je in z'n gezicht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Mooi portret. Jammer dat Kelly is blijven doordokteren; die bovenlip met botox is zó verschrikkelijk lelijk.
Schei daar toch eens mee uit!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:22 schreef golfer het volgende:
'Ze' ................ 'haar'
Nee.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Schei daar toch eens mee uit!
Ook al is Kelly een domme doos, dan hoef je nog niet zo onrespectvol steeds te benadrukken dat je haar seksualiteit niet kunt accepteren. Bovendien vind ik het oerdom als mannen weer eens zo bevooroordeeld reageren.
Heb je homoseksualiteit al wél geaccepteerd als zijnde normaal?
Pffff.
Dat is wel interessant, want Kelly was al eens eerder gevraagd voor dit programma. Ze had toen nee gezegd, juist vanwege dat 'zonen'. Maar omdat ze de reeks de moeite waard vindt, heeft ze uiteindelijk toch toegestemd. Ze is immers ooit als zoon begonnen, hè.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:18 schreef DrDentz het volgende:
'Ze' zit ook niet voor niets in Vaders & Zonen hè. 't Blijft 'n vent.
Dito. Maar het is net of mannen zich altijd in hun eigen pik aangetast voelen, zich minder mannelijk voelen als er sprake is van een gendertransformant. Dan gaan ze dat heel lacherig compenseren door over 'ze' en 'haar' te praten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Overigens heb ik altijd een vrouw in haar gezien, al vanaf Big Brother. Sommige mensen zitten gewoon in het verkeerde lijf, zoveel werd wel duidelijk.
ElizabethR heeft daar ook al jarenlang last van.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Sommige mensen zitten gewoon in het verkeerde lijf, zoveel werd wel duidelijk.
Whehequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:08 schreef SCH het volgende:
Wat een prachtig portret, al kon je duidelijk zien dat Hugo er iets minder raad mee wist dan normaal. Maar ik vind dit juist honderd keer boeiender dan het haantjesgevecht dat we volgende week bij de judocoach en zijn zoon zullen zien. Hoe meneer Van der Veer hier mee om is gegaan, diep respect. Hij is klusjesman bij ons op het werk, we weten dat hij de vader van kelly is maar dat is het dan ook. Hoe zo'n eenvoudige man zo ruimdenkend kan zijn. En toch ook weer verdrietig dat het zo vaak toch een soort van puinhoop wordt, dat transseksuele leven. Ik vond dat moment van huilen trouwens fascinerend, ineens stortte die hele botoxtoestand en was ze gewoon een normale en lelijke vrouw.
Ik zat trouwens een paar weken geleden op een terrasje toen ze langskwam en een heterovriend van mij haar zat aan te gapen. Hij wilde niet geloven dat het om een transseksueel ging en vond haar volgens mij ongelooflijk geil
Ik ga normaal gesproken om 22 uur naar bed, dus ik ga niet tot 23 uur zitten wachten tot dat programma ervoor komt.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
ElizabethR heeft daar ook al jarenlang last van.
Daar ben ik zo blij overquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja het is een mooi programma..ik heb gisteren met veel belangstelling gekeken.
Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:19 schreef tong80 het volgende:
Eerste 10 minuten moeten missen.
Iets essentieels ?
Vond je het een interessante aftiteling nadat jij mij eerder vandaag nog elders wees op het vooral niet moeten missen van deze aflevering?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:29 schreef tong80 het volgende:
Ik zei eerste tien minuten maar heb maar 2 minuten gezien
Echt absurd. Ik was het niet vergeten. Ging tien minuten voor het begon nog een shoarma halen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Vond je het een interessante aftiteling nadat jij mij eerder vandaag nog elders wees op het vooral niet moeten missen van deze aflevering?
Ik moet nog kijken op uitzendinggemist.nl.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:53 schreef SCH het volgende:
Mooie uitzending. Die Elco is duizend keer sympathieker dan Dennis en Cor valt best mee.
Volgende week Boris Dittrich en zo te zien een heel grappig vadertje.
Voor de duidelijkheid Elco is degene die vol voor z'n sport leeft, Dennis is de mediahoer.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:49 schreef tong80 het volgende:
Voor de duidelijkheid Elco is de onbekendere broer van Dennis.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid Elco is degene die vol voor z'n sport leeft, Dennis is de mediahoer.
Een grappige homofoob dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:53 schreef SCH het volgende:
Mooie uitzending. Die Elco is duizend keer sympathieker dan Dennis en Cor valt best mee.
Volgende week Boris Dittrich en zo te zien een heel grappig vadertje.
Onderschat zijn prestaties niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid Elco is degene die vol voor z'n sport leeft, Dennis is de mediahoer.
Hugo is je al voor Bluezzie. Volgende serie gaat over moeders en dochtersquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een grappige homofoob dus![]()
Elco is idd veel leuker dan Dennis, viel me ook op.
Prachtige serie is het toch.
Zal ik moeders en dochters gaan maken? Samen met jou, leuk projectje
Leukquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef tong80 het volgende:
Hugo is je al voor Bluezzie. Volgende serie gaat over moeders en dochters
Krijgen we weer Kelly en haar vaderquote:
Homoquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:45 schreef SCH het volgende:
Moeders en dochters lijkt me niet zo interessant eigenlijk, een stuk minder in ieder geval. Is zo enorm Libelle.
Het gaat meer over het eind van zijn carriere. In mijn ogen wil je als sportman alles uit je carriere halen. Dennis heeft de laatste jaren gewoon laten lopen om meer in de media te verschijnen en de DJ uit te hangen. Je kan geen serieuze sportman zijn en gewoon tot diep in de nacht plaatjes draaien. Zeker niet als je ouder bent en je lichaam langzamer hersteld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Onderschat zijn prestaties niet.
Of vind je een wereldkampioenschap minderwaardig ? En was ie onterecht genomineerd voor sportman van het jaar ?
Gek dat daar niks over te zien was, niet eens of er een moeder is. Ik heb haar vader van de week nog even gecomplimenteerd met de uitzending. Hij had veel reacties gehad, allemaal positief.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de moeder van Kelly.
Ik zou ook z'n erelijst posten in plaats van ingaan op mijn punt. Ik weet dat ik gelijk heb.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef tong80 het volgende:
Dennis van der Geest (Haarlem, 27 juni 1975) is een Nederlandse judoka, die tot nu toe eenmaal wereldkampioen en tweemaal Europees kampioen werd.
Het grootste succes uit zijn carrière behaalde hij op 11 september 2005, toen hij in Caïro wereldkampioen werd in de open klasse. In de finale versloeg hij de Rus Tamerlan Tmenov met ippon. Hiermee werd hij na Anton Geesink (1961,1964,1965), Wim Ruska (1967, 1971), en Guillaume Elmont (2005) de vierde Nederlandse wereldkampioen judo bij de mannen.
Eerder won Van der Geest al drie keer brons en één keer zilver bij een WK. Ook was hij twee keer Europees kampioen, in 2000 en 2002, beide keren in de klasse boven de 100 kilogram. In 2004 won hij de bronzen medaille bij de Olympische Spelen in Athene,[
Formerly known as Victor?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:57 schreef SCH het volgende:
En gisteren geholpen door een kapster, it looks like Kelly, it walks like Kelly, it talks like Kelly, her name is Vicky
Klopt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:04 schreef SCH het volgende:
tong80, ga je het nou ineens opnemen voor Dennis??? Ik herinner me je als een van de fanatiekste posters in de affaire Grim en de OS.
Hij heeft zich gewoon een eikel getoond, daar houdt respect op. Jij altijd met je heldenverering. Als Curyff achter de gaskamers zou zitten, zou jij hem nog vereren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar er mag wel meer respect getoond worden voor zijn prestaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |