Dito. Maar het is net of mannen zich altijd in hun eigen pik aangetast voelen, zich minder mannelijk voelen als er sprake is van een gendertransformant. Dan gaan ze dat heel lacherig compenseren door over 'ze' en 'haar' te praten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Overigens heb ik altijd een vrouw in haar gezien, al vanaf Big Brother. Sommige mensen zitten gewoon in het verkeerde lijf, zoveel werd wel duidelijk.
ElizabethR heeft daar ook al jarenlang last van.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Sommige mensen zitten gewoon in het verkeerde lijf, zoveel werd wel duidelijk.
Whehequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:08 schreef SCH het volgende:
Wat een prachtig portret, al kon je duidelijk zien dat Hugo er iets minder raad mee wist dan normaal. Maar ik vind dit juist honderd keer boeiender dan het haantjesgevecht dat we volgende week bij de judocoach en zijn zoon zullen zien. Hoe meneer Van der Veer hier mee om is gegaan, diep respect. Hij is klusjesman bij ons op het werk, we weten dat hij de vader van kelly is maar dat is het dan ook. Hoe zo'n eenvoudige man zo ruimdenkend kan zijn. En toch ook weer verdrietig dat het zo vaak toch een soort van puinhoop wordt, dat transseksuele leven. Ik vond dat moment van huilen trouwens fascinerend, ineens stortte die hele botoxtoestand en was ze gewoon een normale en lelijke vrouw.
Ik zat trouwens een paar weken geleden op een terrasje toen ze langskwam en een heterovriend van mij haar zat aan te gapen. Hij wilde niet geloven dat het om een transseksueel ging en vond haar volgens mij ongelooflijk geil
Ik ga normaal gesproken om 22 uur naar bed, dus ik ga niet tot 23 uur zitten wachten tot dat programma ervoor komt.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
ElizabethR heeft daar ook al jarenlang last van.
Daar ben ik zo blij overquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja het is een mooi programma..ik heb gisteren met veel belangstelling gekeken.
Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:19 schreef tong80 het volgende:
Eerste 10 minuten moeten missen.
Iets essentieels ?
Vond je het een interessante aftiteling nadat jij mij eerder vandaag nog elders wees op het vooral niet moeten missen van deze aflevering?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:29 schreef tong80 het volgende:
Ik zei eerste tien minuten maar heb maar 2 minuten gezien
Echt absurd. Ik was het niet vergeten. Ging tien minuten voor het begon nog een shoarma halen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Vond je het een interessante aftiteling nadat jij mij eerder vandaag nog elders wees op het vooral niet moeten missen van deze aflevering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |