Houdt hij van muziek? CD's of LP's waarvan hij weet dat hij ze wél goed zal vinden maar nog niét heeft doen het altijd goed. Of boeken waarvan je denkt dat hij ze leuk zal vinden.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:46 schreef Spekkiemonster het volgende:
weet iemand iets leuks voor een hele goede vriend, die altijd voor me klaar staat.
Hij word 33 en ik wil iets speciaals geven .... heb alleen geen idee wat?
Het moet ook weer niet te overdreven zijn, ik ben niet verliefd ofzo ... maar wil wel dat duidelijk is dat hij heel belangrijk en speciaal is
Hoeft niet.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:27 schreef Spekkiemonster het volgende:
nouja, cd of lp vind ik dus beetje afgezaagd voor een heel speciaal persoon.... sorry
subtiele hint?quote:Op maandag 2 april 2007 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb vandaag verjaardagscadeautjes gekocht voor m'n vriend, maar ik kan niet posten wat het is omdat hij meeleest.
Geef d'r een capquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:01 schreef Houtspeer het volgende:
Wat is een leuke cadeau voor een meisje die 18 wordt? Het is niet mijn vriendin, gewoon een (lekker) meisje. Ik dacht aan een zweep
Als ze met jou haar verjaardag viert lijkt me een kado niet ongepast nee. Verder ken jij haar beter dan de lezers van dit forum, dus WAT je dan moet kopen kun je het beste zelf invullen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:32 schreef hoofd88 het volgende:
Is het nou geschikt om een cadeautje te kopen? Ik ken haar krap een maandje, 't gaat allemaal zo snel. Ook nog 'maar' 2x gezoend enzo. Zoja, suggesties?
Alle tips zijn welkom![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |