abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47522541
Ja, er was al een hele tijd terug een centraal topic en ja, dat was niet een enorm succes, maar we proberen het gewoon nog 's. Want het wordt een beetje vervelend, die topics daarover, met elke keer dezelfde tips dus we gaan de boel bij elkaar gooien.

Tis simpel, zoek je een cadeautje voor je vriend/vriendin/moeder/overbuurvrouw en je heb geen idee wát je moet kopen, kijk hier naar de reeds gegeven tips en schop hem omhoog voor nieuwe ingevingen.
pi_47550030
stel je hebt binnenkort 2 jaar verkering met de meid van je dromen (hypothetisch ) maar je hebt geen geld (als student zijnde 500E rood staan..). Ik ben al weken aan het bedenken wat toch leuk is maar niet zoveel kost.. .
Of is het een idee om een half jaar te wachten met het kadotje? .

wat zouden jullie doen?
pi_47550183
cadeau willen geven maar geen geld... :(

Voor enkele eerder gegeven tips.
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:39:21 #4
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_47551938
Vaak veel leuker dan een echt cadeau is een verrassing van de "we gaan iets speciaals doen" soort. Wat dacht je van een leuke picknick in het park (wel een beetje werk van maken natuurlijk), ergens een roeiboot huren... Gisteren zag ik ergens in een bushokje twee mensen zitten met een tafeltje, dekentje, klapstoeltjes, glaasje wijn, kaarsjes... Twas niet serieus (er stond een camera bovenop), maar als een man zoiets voor mij zou doen zou ik echt smelten...

500 E rood staan is eerder regel dan uitzondering voor een student. Niet zeuren.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_47604764
inderdaad iets speciaals doen met haar, tijd en aandacht geven is veel leuker - kook een lekkere spaggetti voor haar met een fles wijn erbij voor een romantisch etentje. Als ze maar niet verwacht dat er ergens een diamanten verlovingsring zich in een gehaktbal zal bevinden, dan wordt het vast geslaagd!
  zaterdag 24 maart 2007 @ 14:49:34 #6
167723 sanni
Acima de seu
pi_47610862
Ik moet komende week naar iemand die de respectabele leeftijd van 80 heeft gehaald en
het is dit geworden als cadeau.Voor de niet-kenners: Issey Miyake
pi_47611526
Ik geef vaak een tegoedbon voor een lunch of diner ( met mezelf uiteraard ). Vooral voor mensen die zeggen "ik hoef niks, ik heb toch alles al" en ouderen.
pi_47624254
weet iemand iets leuks voor een hele goede vriend, die altijd voor me klaar staat.
Hij word 33 en ik wil iets speciaals geven .... heb alleen geen idee wat?

Het moet ook weer niet te overdreven zijn, ik ben niet verliefd ofzo ... maar wil wel dat duidelijk is dat hij heel belangrijk en speciaal is
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_47624517
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 21:46 schreef Spekkiemonster het volgende:
weet iemand iets leuks voor een hele goede vriend, die altijd voor me klaar staat.
Hij word 33 en ik wil iets speciaals geven .... heb alleen geen idee wat?

Het moet ook weer niet te overdreven zijn, ik ben niet verliefd ofzo ... maar wil wel dat duidelijk is dat hij heel belangrijk en speciaal is
Houdt hij van muziek? CD's of LP's waarvan hij weet dat hij ze wél goed zal vinden maar nog niét heeft doen het altijd goed. Of boeken waarvan je denkt dat hij ze leuk zal vinden.
pi_47654883
nouja, cd of lp vind ik dus beetje afgezaagd voor een heel speciaal persoon.... sorry
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_47655217
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:27 schreef Spekkiemonster het volgende:
nouja, cd of lp vind ik dus beetje afgezaagd voor een heel speciaal persoon.... sorry
Hoeft niet.

Vorig jaar heb ik mijn beste vriend een cd gegeven die ik uit de VS over heb laten komen, was hij rete-blij mee. Ik doe meestal dan nog iets kleins en leuks er bij. Zo heb ik hem haarspeldjes met Winnie the Pooh gegeven omdat hij zo ontzettend ijdel is als het op z'n haar aankomt.

Mijn vriend w as zo blij als een klein kind toen ik hem 2 LP's van z'n idool gaf, die niet heel makkelijk te vinden zijn.
pi_47663969
Beste mensen,
Mijn vrouw heeft me een prachtige zoon kado gegeven, en ze is binnenkort jarig, en we zijn een jaar getrouwd. Ik zoek nu een kado voor haar.
Het mag best wat kosten.Sierraden heb ik al veel gegeven in het verleden met verjaardagen.
Maar zo rijk ben ook weer niet. Budget ergens rond de ¤ 100,-

Ze wil nog niet van huis dus een kadobon voor een schoonheidsbehandeling of een reis ofzo valt ook af.
Parfum, chocola en lingerie enz is ook niet echt orgigineel.

Heeft iemand goede ideeën?

Graag serieuse reacties.

bedankt
was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
En ja ik maak ZpelVouten... So shoot me.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 maart 2007 @ 10:09:53 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47663995
Ik zou het toch zoeken in een sieraad, maar dan iets wat betrekking heeft op jullie zoon. Zoals een hangertje of armbandje met zijn naam erin, of met alledrie jullie namen erin. Om te laten zien dat jullie bij elkaar horen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47928314
Ik wil wat leuks kopen voor mijn vriendin rond de 30 euro. Iets origineels, iets liefs, we hebben 4 maand. Hangertje met ongegraveerde naam is al afgevallen...
pi_47932430
Ik heb vandaag verjaardagscadeautjes gekocht voor m'n vriend, maar ik kan niet posten wat het is omdat hij meeleest .
pi_47933164
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb vandaag verjaardagscadeautjes gekocht voor m'n vriend, maar ik kan niet posten wat het is omdat hij meeleest .
subtiele hint?
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:01:35 #17
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_47974299
Wat is een leuke cadeau voor een meisje die 18 wordt? Het is niet mijn vriendin, gewoon een (lekker) meisje. Ik dacht aan een zweep
And all the things you do with it
pi_48053726
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:01 schreef Houtspeer het volgende:
Wat is een leuke cadeau voor een meisje die 18 wordt? Het is niet mijn vriendin, gewoon een (lekker) meisje. Ik dacht aan een zweep
Geef d'r een cap (paardrijcap)

pi_48466981
Ben ik weer. Veel gebeurd tussen mij en mijn semi-vriendin (geen officiëel gedoe, wel elkaar ongelooflijk leuk vinden), echt heel erg verliefd nu (beide). Volgende week zaterdag is ze jarig, ze wou de verjaardag een andere keer met me vieren zodat we met z'n tweeën zijn. Is het nou geschikt om een cadeautje te kopen? Ik ken haar krap een maandje, 't gaat allemaal zo snel. Ook nog 'maar' 2x gezoend enzo. Zoja, suggesties?
Alle tips zijn welkom
pi_48467277
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:32 schreef hoofd88 het volgende:
Is het nou geschikt om een cadeautje te kopen? Ik ken haar krap een maandje, 't gaat allemaal zo snel. Ook nog 'maar' 2x gezoend enzo. Zoja, suggesties?
Alle tips zijn welkom
Als ze met jou haar verjaardag viert lijkt me een kado niet ongepast nee. Verder ken jij haar beter dan de lezers van dit forum, dus WAT je dan moet kopen kun je het beste zelf invullen.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_48467312
Oké. Ideetjes? Heb nog niet zo vaak verjaardagen gevierd met een vriendin Iets algemeens dus?
pi_48467439
Ik zou zeggen: spits je oren in haar bijzijn de komende tijd. Met iets toepasselijks scoor je altijd beter dan met een boekenbon.
pi_48467529
Maar vragen wat ze wil klinkt zo 'ikkanvoorspellenwatikgakrijgen'. Ik denk niet dat ze zomaar ineens zegt 'dat luchtje is lekker/ die oorbellen zijn mooi' zonder dat we door een winkelstraat lopen.
pi_48467891
Heeft ze geen hobby's/passies/geplande activiteiten waar ze je over verteld heeft en waar ze nog iets voor nodig zou kunnen hebben? In dit soort situaties probeer ik altijd te laten blijken dat ik geluisterd heb naar de dame in kwestie toen ze vertelde over haar interesses.
pi_48468055
Wat SuperMocio zegt, en er zijn natuurlijk een hele hoop mogelijkheden, maar het hangt wel van het meisje af. Ikzelf zou het al heel leuk vinden een lief kaartje te krijgen en een mooie bos rozen ofzo als ik zo kort in een 'relatie' stond eventueel nog lekker gaan eten samen op jouw kosten
Draagt ze veel sieraden? Een mooi sieraad kan ook een leuk cadeau zijn, iets wat ongeveer dezelfde stijl is als wat ze al heeft. Ik zou het sowieso niet te duur maken, dat komt ook een beetje 'gebonden' over zeg maar.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')