abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47403369
Jaja jullie zullen wss wel zoiets hebben van alweer zo'n topic.. Maar heb al gezocht en niet veel nuttigs gevonden.

Het zit zo dat ik mn vriendin graag iets wil geven (ben heel erg verliefd.. ), gewoon zomaar, niet voor een speciale gelegenheid ofzo. We hebben pas 2 weken wat, dus ik wil niet meteen aankomen met kettingen met hartjes en zoiets.. Het moet gewoon leuk zijn maar niet meteen te overdreven/opdringerig.

Ik wilde het thuis laten bezorgen bij haar om haar te verrassen, maarja onder bovenstaande "omstandigheden" weet ik niet precies wat ik haar nu kan geven..

Rozen zijn niet zo haar ding denk ik, vind ik zelf ook beetje afgezaagd en niet origineel genoeg. Ik heb geen foto van ons samen dus ook niks met foto's aub.. Ook uit eten vind ik geen optie, vind ik ons beetje jong voor nog..

thnx in advance..
pi_47403435
je kunt altijd een gedicht schrijven....
pi_47403497
Als je pas iets hebt dan lijkt mij dit wel lekker

http://www.ritualsshop.nl/
pi_47403501
quote:
Op zondag 18 maart 2007 16:48 schreef Slarioux het volgende:
Ik zou toch ff wachten tot je relatie iets meer gewicht heeft. Twee weken is niet bijster veel.
Wat hij zegt
pi_47403546
Teddybeertje sturen...
Moet je wel beetje zeker zijn dat ze het leuk gaat vinden, anders ben je mss niet ontwikkeld genoeg enzo. (Op eigen risico dus)
blaat
pi_47403597
Ik wil dan ook niet meteen met iets groots komen.. gewoon een kleinigheidje om haar te verrassen, kan toch wel na 2 weken..? Ze is niet echt heel girlie ofzo, niet zwaar opgemaakt en alles in roze enzo.. Verder gewoon hippe meid en best sportief ^^

edit: Ik zat daarom ook mss te denken aan gewoon iets leuks waar niet meteen vanaf straalt "ik kan niet zonder je en ik wil je niet meer kwijt enzo " maar wat toch wel lief is..
pi_47403671
Foto? Misschien wat makkelijker te bedenken wat we je moeten aanraden

Tja, altijd moeilijk te bedenken, het is per persoon heel erg verschillend wat ze leuk vinden.
Je zou bijvoorbeeld een lekker geurtje voor haar kunnen kopen (Noa van Cacharel doet het vaak goed ), of een leuk boek en deze dingen kun je tevens thuis laten bezorgen.
pi_47403674
Toen ik pas met mijn vriend had, 2 weken ofzo, kreeg ik een doosje met lekkere chocolade.
Twee weken is wel kort om al cadeau's te geven, maar toch kan je dat het beste zelf inschatten.
Wij kende elkaar wel al langer dan 2 weken, al een paar maanden dus dat cadeau was gewoon lief en schattig... anders was ik het nu wel vergeten whehe!!
  zondag 18 maart 2007 @ 16:58:03 #9
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_47403784
quote:
Op zondag 18 maart 2007 16:48 schreef Slarioux het volgende:
Ik zou toch ff wachten tot je relatie iets meer gewicht heeft. Twee weken is niet bijster veel.
Dus hij moet wachten tot ze 20 kilo is aangekomen?
Tip: Veeel bonbons..
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_47404624
hoezo ben je te jong om uit eten te gaan?

jullie eten alleen nog van die babypotjes of wat?

onzin zeg,nooit te jong om uit eten te gaan
pi_47404991
Nee heb je en Ja kun je vergeten
pi_47406079
Je zou ook een tulp of andere bloem kunnen geven, onder het motto "Want jij bent speciaal". Tis wel orgineel ;p.
pi_47406255
Geef een Roze iPod Nano joh...
Of een lekker geurtje... of een Douglas cadeaubon!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_47406317
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:10 schreef CoExist het volgende:
Geef een Roze iPod Nano joh...
Of een lekker geurtje... of een Douglas cadeaubon!
zozo doe maar luxe, 2 weken verkering
pi_47406359
quote:
Op zondag 18 maart 2007 16:49 schreef enter het volgende:
Als je pas iets hebt dan lijkt mij dit wel lekker

http://www.ritualsshop.nl/
Inderdaad Goed idee!
  zondag 18 maart 2007 @ 18:13:24 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47406366
maak een leuke tekening
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_47406375
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:12 schreef enter het volgende:
zozo doe maar luxe, 2 weken verkering
Tis maar wat je er voor hebt hé...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_47409316
quote:
Op zondag 18 maart 2007 19:26 schreef enter het volgende:

[..]

Was het vriendje maar zo fantasie-rijk
Ach ja
pi_47409519
* motorbloempje kreeg van d'r vriendje na 3 weken ook een cadeautje

een boekje over schotland waar we samen heengaan in juni

gewoon iets relevants..
Ja doei.
  maandag 19 maart 2007 @ 10:12:12 #20
172358 oddman
Introspecteur
pi_47426331
Of iets van cultuur, een boek of een cd.
Theaterkaartjes, concertkaartjes... dat soort dingen doet het altijd goed, zeker aan het begin.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_47427326
* Beroepsgokker kreeg een knuffelbeer na 2 weken

misschien wel een idee? Klein knuffeltje (5 e ofzo)met een kaartje eraan dat je verliefd bent
  maandag 19 maart 2007 @ 12:57:21 #22
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_47431273
quote:
Op zondag 18 maart 2007 16:46 schreef Billige het volgende:
.... Ook uit eten vind ik geen optie, vind ik ons beetje jong voor nog....
Je bent nooit te jong voor een Happy Meal.. bijkomend voordeel is dat daar ook een surprise bijzit, dus sla je 2 vliegen in 1 klap
  maandag 19 maart 2007 @ 13:13:28 #23
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_47431846
Billige: 2 weken is te vroeg Meer dan betalen voor drank of iets te eten kan al teveel zijn.

Punt is. Heb je al op een rijtje gezet wat ze leuk vind? Want dan kan het snel geregeld zijn: muziek -> cd. Film -> dvd. Lezen -> boek. Je kunt haar mee uitnemen naar de bios als ze van films houdt. Wel even opletten of er bepaalde genres zijn die ze niet leuk vind. Of laat haar de film kiezen

Wat -ik- meestal doe is het volgende:
- Bepaal voor jezelf wat je wilt uitgeven.
- Nodig haar uit om samen door de stad te gaan lopen en wat winkels te bekijken
- Als je merkt dat ze iets leuk vind en het is binnen jouw marge (daar moet je wel strikt mee zijn: is het 10 euro meer dan ook echt niet doen) dan vraag je of ze het wil accepteren als cadeautje
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_47431924
Doe een strik rond je lul, werkt altijd
nou nou
  maandag 19 maart 2007 @ 13:44:54 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47432997
als je iemand leuk vindt mag je dat best laten blijken. maar er zijn wel onafgesproken stadia voor:

even heel snel.

de beginnersfase, de langsamenwoonfase en de 25> jaar huwelijkfase.

zorg dat je in de beginnersfase vooral de creativiteit qua cadeau's kan maken, dan wel vinden. kan iets miniscuuls zijn, als het maar ergens op slaat of op iets wat je haar/hem ooit hebt horen zeggen.

later, is een ander en veel langer verhaal waarmee ik jouw onbevlekte pubertijd niet wil vergallen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 19 maart 2007 @ 17:26:45 #26
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_47441805
quote:
Op maandag 19 maart 2007 10:12 schreef oddman het volgende:

Theaterkaartjes, concertkaartjes... dat soort dingen doet het altijd goed, zeker aan het begin.
Zoiets zou ik doen...bv. cabaret als ze dat leuk vind ofzo. Is ook niet heel erg duur en een leuk avondje uit Moet je natuurlijk wel net iets kunnen vinden.
To infinity…and beyond!
  maandag 19 maart 2007 @ 17:31:28 #27
136780 Nosh
hurpdurp
pi_47441957
Neem haar mee naar een concert, museum of theatervoorstelling.

Het is pas 2 weken 'aan', dus dan zijn zulke semi-dates nog bijzonder goed om dichter bij elkaar te komen. Én je vermijdt het idee haar aan je te binden met verstikkende naam-kettinkjes, ringen of teddyberen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 19 maart 2007 @ 18:01:55 #28
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47443034
en knuffelbeer met een kaartje eraan "ik mis je"

-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_47443903
Gewoon iets nuttigs met iets liefs erop

Ik had mn vriend een spiegel gegeven (omdat ik dat nog miste in zijn kamer (A) ) met daarop: De wereld is mooier met jou
Niet waf-waf doen!
  Licht Ontvlambaar maandag 19 maart 2007 @ 20:35:56 #30
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_47449322
Een chocotelegram of een appel
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_47450642
Ik was niet lang nadat we iets met elkaar hadden gekregen jarig. Vervelende timing natuurlijk, want met een verjaardag moét je wel met iets op de proppen komen. Ik weet niet meer precies wat ik allemaal kreeg. Ik herinner me alleen een paar streepjessokken, en ik vond dat een fantastisch cadeau. Het was een cadeau waarmee hij liet zien dat hij oog had voor mijn eigenaardigheden, dat hij mij wilde leren kennen. Ik weiger sokken te dragen waar geen streepjes op staan.

Moraal van dit verhaal: het leukste wat je kunt bedenken is iets waarmee je laat zien dat je het belangrijk vindt om te weten wat haar beweegt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 19-03-2007 21:10:49 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_47450829
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:28 schreef Scharrelkip het volgende:
Ik had mn vriend een spiegel gegeven (omdat ik dat nog miste in zijn kamer (A) ) met daarop: De wereld is mooier met jou
Wat lief en geweldig!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_47472941
stel je hebt binnenkort 2 jaar verkering met de meid van je dromen (hypothetisch ) maar je hebt geen geld (als student zijnde 500E rood staan..). Ik ben al weken aan het bedenken wat toch leuk is maar niet zoveel kost.. .
Of is het een idee om een half jaar te wachten met het kadotje? .

wat zouden jullie doen?
pi_47473076
Doe iets symbolisch, hoeft niet persé VEEL geld te kosten.
pi_47473305
Bosje rozen (25?) en uit eten (150).
Je kunt toch gewoon tot 1000 rood staan, wat is je probleem?
En anders ga je even naar oom IBG.
pi_47473737
kijk in de voorraadkast (van je ouders) en haal eten en een fles wijn bij elkaar. vers stokbrood en kaas enzo...
kleed en een mooie roos en neem haar mee picknicken. kies een mooi plekje met zonsondergang enzo.

romantisch en niet duur ;-)
pi_47473821
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:17 schreef FlamejoB het volgende:
kijk in de voorraadkast (van je ouders) en haal eten en een fles wijn bij elkaar. vers stokbrood en kaas enzo...
kleed en een mooie roos en neem haar mee picknicken. kies een mooi plekje met zonsondergang enzo.

romantisch en niet duur ;-)
Zoiets had ik indd al in gedachte ja..denk het dat wordt .
pi_47474282
misschien als je een beetje creatief bent dat je iets moois voor haar kan maken, besteed er veel tijd aan en maak iets origineels wat speciaal voor haar bestemd is. vrouwen vinden het leuk als je zelf iets maakt (en zo dus veel tijd aan haar besteed).. meestal tenminste

of iets wat je dierbaar is en waarvan zij dat ook weet en het erg mooi/leuk vind aan haar geven, is ook wel een mooie blijk van vertrouwen

of een mooi kaartje met daarin een tegoedbon voor een dagje sauna/romantisch etentje/noem maar op

ik neem aan dat je vriendin weet dat je krap bij kas zit, dus denk dat ze wel zal snappen dat je niet iets geeft wat veel geld kost (en iets leuks/liefs hoeft niet altijd duur te zijn)

verder heb ik op het moment ook niet veel inspiratie, maar succes er mee
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:39:01 #39
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_47474510
Zoek een CD-Bon ofzo die je 30 jaar geleden van een familie lid hebt gekregen

IK bewaar ze altijd. Om ze weer weg te geven aan iemand die jarig is.

Kost me helemaal geen geld

want cd's koop ik toch niet .

Tip:
Bewaar ALLE tegoedbonnen die je krijgt
Ja... echt!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:44:07 #40
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_47474694
Een cadeau hoeft niet materialistisch te zijn.

Nodig haar uit bij jouw thuis, maak haar het hof, ga voor haar koken, geef een voetmassage etc.

Of koop een goedkoop flesje champagne die je samen met haar opdrinkt op een romantisch plekje in jouw omgeving.

En wees vooral eerlijk. Dat een student in het rood staat kijkt niemand raar van op hoor.
  FOK!fotograaf dinsdag 20 maart 2007 @ 15:56:42 #41
18921 freud
Who's John Galt?
pi_47475154
Goeie massage en een avond helemaal voor haar speciaal nirichten doet wonderen!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_47478408
De leukste cadeau's zijn vaak niet duur! het gaat erom dat je laat zien dat je aan haar gedacht hebt, aandacht aan haar besteedt....
Een half jaar wachten lijkt mij dus geen optie (Al is het ook leuk om 'onverwacht' een cadeautje te krijgen, dus als je over een half jaar eens geld over hebt )

Zoek het dus in de persoonlijke cadeaus, een mooie foto (evt. in een lijstje, of ergens op gedrukt) een cd met speciaal voor haar gebrande muziek, een picknick op een mooie plek, een door jouw voor haar bereide lekkere maaltijd, of iets dat speciaal is voor jullie tweetjes. Hebben jullie niet iets met een speciale betekenis waar je iets mee kunt?
Als je er even over nadenkt dan verzin je vast wel iets. Succes!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_47496331
Wat zal ik hierover zeggen..

Mijn vriend heeft het financieel uitstekend voor elkaar. Ik ben net klaar met studeren. Toen ik nog studeerde gaf ik mijn laatste centjes uit. Ik kocht een keer een schilderij voor hem wat na 3 maanden nog achteloos op de tafel lag..toen ben ik zo ontploft dat het schilderij door hem binnen 2 minuten was opgehangen.
Ik gaf altijd kleine cadeautjes, kocht surfmagazines, nam lekkere hapjes mee, maar had nooit het idee dat het werd gewaardeerd terwijl ik er echt krom voor moest liggen.
Gelukkig word het nu wel gewaardeerd. Mijn vriend is niet romantisch. TL-verlichting vind hij romantisch..nu kan ik er wel om lachen maar soms vind ik het irritant. Ik krijg nooit een kaartje met ik hou van jou ofzo maar hij zegt het wel altijd even tussen neus en lippen door. Heerlijk zo'n niet romantische vriend haha. Ik ben vrij emotioneel en wil zijn liefde voelen..dan hebben we een keer ruzie en dan voel ik het:)
Afijn wat ik zou doen..geef haar een verwen dag. Dit houdt in..ontbijtje op bed, iets doen wat zij leuk vind (film of winkelen samen), haar lekker masseren en vertroetelen, dat hoeft allemaal niet duur te zijn. Geef haar aan het begin van de dag een kaartje waarop je schrijft dat je nu niet veel geld hebt, dat het haar dag is, en dat je hoopt dat ze begrijpt dat als je wel geld hebt je alles voor haar zou doen..dan smelt ze.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')