Wat hij zegtquote:Op zondag 18 maart 2007 16:48 schreef Slarioux het volgende:
Ik zou toch ff wachten tot je relatie iets meer gewicht heeft. Twee weken is niet bijster veel.
Dus hij moet wachten tot ze 20 kilo is aangekomen?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:48 schreef Slarioux het volgende:
Ik zou toch ff wachten tot je relatie iets meer gewicht heeft. Twee weken is niet bijster veel.
zozo doe maar luxe, 2 weken verkeringquote:Op zondag 18 maart 2007 18:10 schreef CoExist het volgende:
Geef een Roze iPod Nano joh...
Of een lekker geurtje... of een Douglas cadeaubon!
Inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2007 16:49 schreef enter het volgende:
Als je pas iets hebt dan lijkt mij dit wel lekker
http://www.ritualsshop.nl/
Tis maar wat je er voor hebt hé...quote:
Je bent nooit te jong voor een Happy Meal.. bijkomend voordeel is dat daar ook een surprise bijzit, dus sla je 2 vliegen in 1 klapquote:Op zondag 18 maart 2007 16:46 schreef Billige het volgende:
.... Ook uit eten vind ik geen optie, vind ik ons beetje jong voor nog....
Zoiets zou ik doen...bv. cabaret als ze dat leuk vind ofzo. Is ook niet heel erg duur en een leuk avondje uitquote:Op maandag 19 maart 2007 10:12 schreef oddman het volgende:
Theaterkaartjes, concertkaartjes... dat soort dingen doet het altijd goed, zeker aan het begin.
Wat lief en geweldig!quote:Op maandag 19 maart 2007 18:28 schreef Scharrelkip het volgende:
Ik had mn vriend een spiegel gegeven (omdat ik dat nog miste in zijn kamer (A) ) met daarop: De wereld is mooier met jou
Zoiets had ik indd al in gedachte ja..denk het dat wordtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:17 schreef FlamejoB het volgende:
kijk in de voorraadkast (van je ouders) en haal eten en een fles wijn bij elkaar. vers stokbrood en kaas enzo...
kleed en een mooie roos en neem haar mee picknicken. kies een mooi plekje met zonsondergang enzo.
romantisch en niet duur ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |