Thanks ga meteen even kijken.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
De samples komen uit M.I.A. - Bucky Done Gun, maar er zijn de laatste tijd erg veel nummers daarmee...
Ik gok op Digitalism - Zdarlight
Wes - Alane ?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:57 schreef Lolalala het volgende:
Van wie is ook al weer dat beetje Frans/Afrikaans achtige nr en het gaat als volgt:
O la va la va leey.. o la va la va lee.. endankanikhetnietverstaan...
Ah als ik je text een paar x opdreun dat weet ik welke melodie je bedoelt, maar sorry, weet zo 1 2 3 niet welk nummer dat isquote:Op maandag 26 maart 2007 00:00 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Nee dat is 'em niet, lijkt er een beetje op, maar het tempo is sneller.
Ja dat heb ik dus ookquote:Op maandag 26 maart 2007 00:01 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ah als ik je text een paar x opdreun dat weet ik welke melodie je bedoelt, maar sorry, weet zo 1 2 3 niet welk nummer dat is
Hier gaf ik in het vorige deel ook al antwoord op.. Craig armstrong- escape ...quote:
Hoi hoi,quote:Op maandag 26 maart 2007 01:02 schreef _DaNi_ het volgende:
Hoi hoi,
ik zoek het volgende nummer uit deze trailer:
http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=2962
het nummer dat vanaf 1 minuut 18 begint.
Heb al geprobeerd te zoeken, via IMDB en google.. maar zonder succes![]()
Alvast bedankt!
Mori Kante - Yeke Yeke.?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:57 schreef Lolalala het volgende:
Van wie is ook al weer dat beetje Frans/Afrikaans achtige nr en het gaat als volgt:
Toch niet Manua - La Tribu de Dana he?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:57 schreef Lolalala het volgende:
Saliva - Click click Boom??quote:Op maandag 26 maart 2007 14:36 schreef _GdR_ het volgende:
ik hoorde een tijdje terug een vet nummer.
beetje ruig rock nummer oid. klonk een beetje als de oud elimb bizkit
het ging zo: "click... click... BOOM! blabla bla blaaa"
Ik weet zeker dat mensen weten wat ik bedoel (hoop/denk ik) zo ja roept u even
Ik ook nietquote:
echt waar?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:16 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar dat levert googlen op "click click Boom!"Lyrics op (komt uit The Fast&The Furious)
Song/Artistquote:Op zondag 25 maart 2007 23:47 schreef mbargo het volgende:
Ok ik heb nu lang genoeg gezocht, hier maar even proberen.
Ik ben op zoek naar een nummer dat in een aflevering van de TV-serie Las Vegas zit. Het gaat om seizoen 3, aflevering: Urban Legends. Ik bedoel dan het nummer wat in de stripclub wordt gedraaid, dit is een scene met Danny. Bij de DVD box is het disc 4.
paar stukken tekst dit ik versta:
shake ya, move ya body work that body on your body, sexy body, move ya, baby.... dance with me, girl i like the way you move...
Hier suggereren ze dat het Feeling van Kate Yanai is.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:15 schreef BIGMAMA het volgende:
Wie kent het nummer nog en van wie is het???
Kankergoeie vraag.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:15 schreef BIGMAMA het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer van de bacardi reclame van vroeger!
Vrolijk nummer, met iets met Bacardi of Party Island.
Ik die reclame zaten ze allemaal op het strand een hut te maken om droog te zitten en dan aan de Bacardi!
Wie kent het nummer nog en van wie is het???
Een rondje google levert dit op:quote:Op maandag 26 maart 2007 18:27 schreef broer het volgende:
[..]
Hier suggereren ze dat het Feeling van Kate Yanai is.
Die naam komt ook terug onder het filmpje zelf, maar daar heet het nummer Summer Dreaming.
Kortom: ik weet het niet, maar misschien kun je met deze naam aan de slag?
Hier was ik ook gekomen, maar hij zit er helaas niet tussen. Bedankt voor de moeite iig.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Song/Artist
"Cold Hard Bitch", Jet
"The Fallen", Franz Ferdinand
"Pony", Genuwine
"Sweaty Palms", James Bladon
Verder als dat kom ik ook niet. Ik ga nog ff verder zoeken
Bodyrockers - I like the way you move ?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:15 schreef mbargo het volgende:
[..]
Hier was ik ook gekomen, maar hij zit er helaas niet tussen. Bedankt voor de moeite iig.
Man of vrouw die het zingt?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:40 schreef mbargo het volgende:
nee ook niet, het is een vrij rustig nummer beetje hiphop/r&b
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |