Zijn die echt allemaal dyslectisch? Waar staat dat?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:04 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Dat valt heel goed te proberen!
De_Melkboer +1
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:11 schreef Der_Michael het volgende:
met een grote toren slagroom en een vel?
Ik vond net deze link erover:quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:11 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zijn die echt allemaal dyslectisch? Waar staat dat?![]()
nee dat niet, de namen zijn historisch verklaarbaarquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:12 schreef B.ertha het volgende:
alfabetisch rondom?
Nee, dat was wel te regelen met een paar hoofdkanalen en slootjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:13 schreef PhysicsRules het volgende:
het patroon van sloten om het water optimaal weg te kunnen pompen? En daar plaatsjes op gepland.
Ook niet, de eerste inwoners waren vaak werkzaam in de landbouwquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:14 schreef ScottTracy het volgende:
Zodat mensen in die dorpen wonen en in Emmeloord werken? Soort agglomeratie?
Het schurkt tegen het goede antwoord aan maar is het nog nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:15 schreef Berkery het volgende:
Allemaal dorpjes voor de landarbeiders, die dan niet zover hoefden te fietsen om op de boerderij te komen (later wat achterhaald door landbouwmechanisatie).
Nee, het is niet ingegeven door dat soort creativiteit, meer praktischquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:17 schreef PhysicsRules het volgende:
Heeft iemand een kompas willen tekenen?
Als vroeger krantenbezorger op het platteland kan ik ze geen ongelijk geven, want 5 km. fietsen om 7ct. voor 1 krant te verdienen is ook geen lolquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:29 schreef Der_Michael het volgende:
luie postbodes?
Dat klopt, maar waardoor werd de ligging van de andere dorpjes bepaald, daar zat een filosofie achterquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:29 schreef methan het volgende:
emmeloord was er al rest is later gekomen
Nou, ik zal deze goed rekenenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:33 schreef ScottTracy het volgende:
Iedereen kon naar de kerk lopen
heb het net neergezet, en m'n dag is weer helemaal goed na de complimenten over de vraagquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:36 schreef ScottTracy het volgende:
Whehe dan ben ik wel benieuwd wat het echte verhaal is?
Ah, was 'ie toch te makkelijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:43 schreef B.ertha het volgende:
Elektra-complex Oedipus-
Nah, dat weet niet iedereen. Heb het toevallig laatst weer gehoord.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:44 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ah, was 'ie toch te makkelijk
Bertha+1
Nee, dat heeft meer met blijven plakken aan je ouders te makenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:45 schreef Der_Michael het volgende:
ik dacht COhesie als je vader Co heet, en Adhesie als hij Ad heet...maar das nie goed dus
En op je 50e nog maagdquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:47 schreef Der_Michael het volgende:
ow ok, op je 40 nog thuiswonen enzo bedoel je?
Tja sommige mensen zijn nou eenmaal in augustus geborenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:50 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
En op je 50e nog maagd
Maar je kan altijd nog in Man Bijt Hond
quote:
En de dichter: S... Shakira?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:13 schreef B.ertha het volgende:
Spreek het uit als ui...
En de dichter: S....
Staat die soms vast onder crtl-v?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef Plasterk het volgende:
In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune.If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-Team.
Niet helemaal goedquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:24 schreef Plasterk het volgende:
maior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |