Het schurkt tegen het goede antwoord aan maar is het nog nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:15 schreef Berkery het volgende:
Allemaal dorpjes voor de landarbeiders, die dan niet zover hoefden te fietsen om op de boerderij te komen (later wat achterhaald door landbouwmechanisatie).
Nee, het is niet ingegeven door dat soort creativiteit, meer praktischquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:17 schreef PhysicsRules het volgende:
Heeft iemand een kompas willen tekenen?
Als vroeger krantenbezorger op het platteland kan ik ze geen ongelijk geven, want 5 km. fietsen om 7ct. voor 1 krant te verdienen is ook geen lolquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:29 schreef Der_Michael het volgende:
luie postbodes?
Dat klopt, maar waardoor werd de ligging van de andere dorpjes bepaald, daar zat een filosofie achterquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:29 schreef methan het volgende:
emmeloord was er al rest is later gekomen
Nou, ik zal deze goed rekenenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:33 schreef ScottTracy het volgende:
Iedereen kon naar de kerk lopen
heb het net neergezet, en m'n dag is weer helemaal goed na de complimenten over de vraagquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:36 schreef ScottTracy het volgende:
Whehe dan ben ik wel benieuwd wat het echte verhaal is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |