[cos 609] het gouden studentenhuisquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:15 schreef waxmask het volgende:
Heeft iemand die foto nog dat Brian op Jaap staat met al dat voedsel op hem? Tijd om die eens naar Pieterse te sturen.....
die foto's moeten even op de post naar alle DGK-ers om even te laten zien dat brian niet zo zuiver op de graad is als hij zelf denkt te zijn, even een klein reminder, weet jequote:
fans van Brian staan waarschijnlijk niet bekend om hun intelligentiequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:20 schreef Soury het volgende:
Hij onderbreekt hem steeds. Begint weer over kindertjes ?? En brieven van 4 jarige die hij krijgt endat zooo leuk vind ??? Welke ouders laten een 4 jarige hiernaar kijken![]()
Laat ze de namen van die ouders gelijk ff doorgeven aan jeugdzorg....quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
Hdnkkk krijgt tekeningen van kinderen van 4 e 5 jaar![]()
En die worden zelfs zwart gemaaktquote:
Daar gaat de nachtrust van Pietersen. Plus een bomvolle mailboxquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:21 schreef Clank het volgende:
Pieterse gaat de show volgen en zich verdiepen in de show.
Wat Brian zegt, klinkt logisch: het gaat over veel geld en er wordt gepest omdat het nou eenmaal een pestshow is. VOl is nou eenmaal positief over Huub etc en niet over Brian. Die man heeft de mailtjes gelezen maar geen filmpjes gezien, dus hij weet niet wat waar is: wat Brian zegt, of wat alle Huub-fans zeggen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:20 schreef 2live het volgende:
ik weet niet, heb toch gemengde gevoelens over Pieterse![]()
Zal hij vast gaan doen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:21 schreef Clank het volgende:
Tijd voor Joetoeb filmpjes richting meneer Pietersequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:21 schreef Clank het volgende:
en dan terugbellen naar brian en zeggen: ik heb alles bekeken en je bent de grootste pestkop in tha housequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:22 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Wat Brian zegt, klinkt logisch: het gaat over veel geld en er wordt gepest omdat het nou eenmaal een pestshow is. VOl is nou eenmaal positief over Huub etc en niet over Brian. Die man heeft de mailtjes gelezen maar geen filmpjes gezien, dus hij weet niet wat waar is: wat Brian zegt, of wat alle Huub-fans zeggen...
Hij gaat het volgen en gaat erover nadenken en (naar ik denk:) heel vele filmpjes kijken. En dan gaat hij absoluut NEE zeggen. Denk ik.
ik hoop het zoquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:22 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Wat Brian zegt, klinkt logisch: het gaat over veel geld en er wordt gepest omdat het nou eenmaal een pestshow is. VOl is nou eenmaal positief over Huub etc en niet over Brian. Die man heeft de mailtjes gelezen maar geen filmpjes gezien, dus hij weet niet wat waar is: wat Brian zegt, of wat alle Huub-fans zeggen...
Hij gaat het volgen en gaat erover nadenken en (naar ik denk:) heel vele filmpjes kijken. En dan gaat hij absoluut NEE zeggen. Denk ik.
basketball@henkpieterse.comquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:23 schreef Suikeroom het volgende:
wat is zijn mail? ik wil wel een objectief beeld voor hem schetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |