Toch Dennis? Tsja, de clip is trouwens ook net uit. Opzich zou het wel goed zijn als Dennis Megahit wordt, ze(?) komen toch uit Nederland en de plaat is ook heel aardig. Maar mijn voorkeur gaat absoluut uit naar Just Jack, dat is imo de beste plaat van het moment. Ik zou het dus jammer vinden als het bij (alleen) de ' hoge rotatie ' blijft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:03 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat Just Jack al te lang op 3FM te horen is (en deze week al op hoge rotatie staat, aldus Domien) om nog Megahit te worden. Ik verwacht dat het toch een nieuwe nummer zal worden. Dennis - Today misschien?
Het eerste plaatje vind ik wel tof.quote:
Je zusje?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:08 schreef MutZ het volgende:
Maricha! Waarom moet je uitgerekend m'n zusje die badeend laten winnen?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:08 schreef MutZ het volgende:
Maricha! Waarom moet je uitgerekend m'n zusje die badeend laten winnen?
Hoeveel maanden heb je erover gedaan...?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:09 schreef Impry het volgende:
Nu ik die URL zie dringt Sirolf mij ook pas door als het andersom van Floris![]()
Sinds net, en ken je als user toch al best ffquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoeveel maanden heb je erover gedaan...?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:09 schreef Impry het volgende:
Nu ik die URL zie dringt Sirolf mij ook pas door als het andersom van Floris![]()
Ja, Bettinequote:
Dat wordt de komende weken steeds als eerste bij de post zijn en als het zover is snel achteroverdrukken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, Bettine
Doe ik al zoveel maanden m'n best voor die badeend om hem toe te voegen aan m'n badeendenverzameling, gaat zij ermee aan de haal
Domien heeft er ook een aantal weken over gedaan, dus je bent bij lange na niet de enige.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek!
Soms ben ik best traag van begrip.![]()
Ik vrees dat dat moeilijk gaat wordenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt de komende weken steeds als eerste bij de post zijn en als het zover is snel achteroverdrukken.
Sorry! Deed het niet expres :quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, Bettine
Doe ik al zoveel maanden m'n best voor die badeend om hem toe te voegen aan m'n badeendenverzameling, gaat zij ermee aan de haal
Ik zou zeggen, gooi 'm in de request.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:17 schreef -Hans- het volgende:
Wanneer wordt nou eens de nieuwe plaat van de Fratellis - Henriette aan de 3FM play-list toegevoegd? De clip is zelfs al op TMF te zien, en TMF loopt meestal al een eeuw achter als het om nieuwe muziek gaat..
Nou vooruit, het is je vergeven... maar bedenk wel dat ik door blijf gaan tot ik die badeend heb, dus je bent gewaarschuwdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |