Idd, een lang in de bak zetten zo'n figuurquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:58 schreef ShaoliN het volgende:
Opzich valt het me nog mee dat medesupporters iig ingegrepen hebben. Levenslang stadionverbod en aanklagen voor doodslag. Dat zal de rekel leren.
Sowieso maakt mij het niet uit of hij in de weg zat of niet. Zoals je al zei, die supporters betalen veel geld voor een kaartje. Velen tientallen euro's. En ja, dan wil je ook gewoon waar krijgen voor je geld.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:54 schreef Merkie het volgende:
Misschien wat overdreven om hem een schop te geven, maar zo geef je tenminste een signaal af. Die supporters betalen een hoop geld voor hun kaartje en dan wordt hun zicht belemmerd door een malle cameraman. Er zal hem ongetwijfeld wel gevraagd zijn te vertrekken, en sja, wie niet horen wil moet maar voelen.
Dus.
En wat doe je met al die andere zaken van TV ploeg pesten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:35 schreef RayMania het volgende:
Schandalig, volslagen idioten dit. Die voetbalwet moet er snel komen, dit tuig moet echt opsodemieteren. Ziek gewoon.
Als je vind dat je niet krijgt waar je voor betaald, dan moet je bij de club klagen. Die weten waar de camera's komen te staan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:59 schreef -Mo- het volgende:
Sowieso maakt mij het niet uit of hij in de weg zat of niet. Zoals je al zei, die supporters betalen veel geld voor een kaartje. Velen tientallen euro's. En ja, dan wil je ook gewoon waar krijgen voor je geld.
TV ploeg pesten, je bedoelt bijvoorbeeld aanstekers gooien etc? Tuurlijk slaat dat nergens op, kansloos de mensen die zoiets doen. Hoe het aangepakt zou moeten worden heb ik geen idee van. Op de één of andere manier lijkt het (hoe stom het ook is) ingeburgerd te zijn bij het voetbal. Het krijgt geen aandacht en is nergens te horen of te lezen. Tot vandaag wist ik ook helemaal niets over het gedoe met cameramannen enzo.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:03 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En wat doe je met al die andere zaken van TV ploeg pesten?
Hoe zou dat aangepakt moeten worden?
De man doet gewoon zijn werk. Je schopt een stratenmaker toch ook niet omdat je stoep scheef ligt. Daar betaal je ook genoeg voor, zo niet meer dan een jaarabbo bij je farvoriete voetbalclub. Zelfde gaat op voor andere beroepen. Als jij toch problemen hebt met die camera die daar staat mail je toch het bestuur of je supportervereniging (bestaat dat?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:54 schreef Merkie het volgende:
Misschien wat overdreven om hem een schop te geven, maar zo geef je tenminste een signaal af. Die supporters betalen een hoop geld voor hun kaartje en dan wordt hun zicht belemmerd door een malle cameraman. Er zal hem ongetwijfeld wel gevraagd zijn te vertrekken, en sja, wie niet horen wil moet maar voelen.
Mensen proberen helaas vaak eerst zelf de (foute) oplossing te zoeken, zo ook deze supporters.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
De man doet gewoon zijn werk. Je schopt een stratenmaker toch ook niet omdat je stoep scheef ligt. Daar betaal je ook genoeg voor, zo niet meer dan een jaarabbo bij je farvoriete voetbalclub. Zelfde gaat op voor andere beroepen. Als jij toch problemen hebt met die camera die daar staat mail je toch het bestuur of je supportervereniging (bestaat dat?). Echt, dat je dit ook nog maar probeert goed te praten is al verknipt genoeg.
Helemaal niet, hij zal heus wel niet 'gewoon' zijn werk hebben gedaan. En als mijn stoep scheef ligt en de stratenmaker wil het niet repareren dan kan hij inderdaad een schop onder z'n hol verwachten ja.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
De man doet gewoon zijn werk. Je schopt een stratenmaker toch ook niet omdat je stoep scheef ligt. Daar betaal je ook genoeg voor, zo niet meer dan een jaarabbo bij je farvoriete voetbalclub. Zelfde gaat op voor andere beroepen. Als jij toch problemen hebt met die camera die daar staat mail je toch het bestuur of je supportervereniging (bestaat dat?). Echt, dat je dit ook nog maar probeert goed te praten is al verknipt genoeg.
Mooi dat we het daar iig over eens zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Helemaal niet, hij zal heus wel 'gewoon' zijn werk hebben gedaan.
Nou ja, verschil in normen en waarden dan. Tenzij je met een schop onder z'n hol bedoelt dat je zijn werkgever op de hoogte stelt van zijn gebrek aan vaardighedenquote:En als mijn stoep scheef ligt en de stratenmaker wil het niet repareren dan kan hij inderdaad een schop onder z'n hol verwachten ja.
Waar basseer je dat op?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:43 schreef Merkie het volgende:
Helemaal niet, hij zal heus wel niet 'gewoon' zijn werk hebben gedaan.
En dus?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is ook irritant dat er camera mensen op de tribune zitten. Denk dat het uitzicht niet meer goed was door die cameraman..
* we zitten hier bij [NWS] en niet op een hool-site *quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:04 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als je vind dat je niet krijgt waar je voor betaald, dan moet je bij de club klagen. Die weten waar de camera's komen te staan.
Goed planquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:21 schreef Overlast het volgende:
Schopje naar voetbal alsjeblieft.
Lache manquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:17 schreef -Mo- het volgende:
* deleted *
En wie precies zijn dat dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:34 schreef twi het volgende:
Overigens zijn die lui die voetbalsupporters en de users in VBL duidelijk generaliseren ook niet goed wijs natuurlijk.
Geen discussie aan gaan met cal 'muur' vobbes.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef twi het volgende:
Ik voel mij aangesproken door de zin in de OP en een door jouw geopend topic in VBL bijvoorbeeld. Dat er niet gezegd wordt dat alle supporters dit doen doet er niet toe. Dat er geinsinueerd wordt dat het in VBL vergoeilijkt wordt en dat daarna het gezond verstand van veel supporters in twijfel wordt getrokken is al erg genoeg. Dat lokt dit soort verdedigende reacties wel uit.
Dat zegt niets over het effect van de voetbalwet in Engeland. Als je wilt kijken naar het effect zul je de situatie voor en na de invoering van de wet moeten bekijken en onderzoeken of er significant minder misdragingen zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:01 schreef 026 het volgende:
Engeland:
[..]
Laten we stoppen met gillen om iets wat niet werkt en zoeken naar iets wat wel werkt!
Want laat ik vooropstellen zinloos geweld tegen cameramensen praat ik echt niet goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |