Het lijkt me dat zoiets de doodsteek voor je carrière zou zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En wat voor gevolgen zou het hebben voor de carriere van de regisseur als hij dit soort leugens op een weblog zou zetten? Wat voor baat heeft hij erbij om daarover te liegen?
Dat lijkt mij ook, zoiets verzin je niet voor de lol.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het lijkt me dat zoiets de doodsteek voor je carrière zou zijn.
Ja, iemand die niet betrouwbaar is (en dat voor een verslaggever). Dat soort naamsbekendheid schiet echt op.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het levert hem wel naamsbekendheid op en zijn weblog zal ook wel goed worden bezocht![]()
Ik zeg niet dat het zo is, ik geef een mogelijkheid.
Ja het is ook een mogelijjheid dat die man en collega's van die geschopte cameraman niks hebben verzonnen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:50 schreef sjimz het volgende:
Het levert hem wel naamsbekendheid op en zijn weblog zal ook wel goed worden bezocht![]()
Ik zeg niet dat het zo is, ik geef een mogelijkheid.
Een stadion valt of staat niet buiten de wet dat even voorop.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:39 schreef 026 het volgende:
Ik denk dat de helft van de mensen die hier een mening over hebben nog nooit een stadion van binnen gezien hebben!
Maar goed, ik ontken dan ook nergens dat het waar is, er zijn wel vaker cameramensen/ploegen aangevallen bij verschillende voetbalwedstrijden, waarom nu niet?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een stadion valt of staat niet buiten de wet dat even voorop.
En het feit dat het nu ook een FP nieuwsbericht is, maakt het automatisch ook een [NWS]-topic.
Er zijn genoeg indicatoren dat het verhaal wel klopt.Letsel, Scan, Ziektewet, de persoon in kwestie (die daar aanwezig was), Voetbal abbo van de dader, een boel reakties op diverse weblogs en wat we nog missen zijn de Big Brother camarabeelden (die er vast wel zijn en onderzocht worden).
Dat het verhaal nog niet mainstream is, is wellicht iets wat nog zal gebeuren (bij de juiste trigger).
De Grote Globale Opwarming Zwendel was ook niet mainstream totdat ik hetzelfde verhaal 1 of 2 dagen later in de metro las. Dus ja ook wij worden gelezen door de media.
Laten we stoppen met gillen om iets wat niet werkt en zoeken naar iets wat wel werkt!quote:Londense politie arresteert 34 hooligans
LONDEN - De politie in Londen heeft zondag 34 voetbalfans aangehouden na een massale vechtpartij met messen, honkbalknuppels en hockeysticks. De rellen braken uit na een wedstrijd tussen Chelsea en Tottenham Hotspur. De Londense rivalen speelden in de kwartfinale van de FA Cup gelijk (3-3). Volgende week maandag volgt de replay.
Zeven relschoppers raakten gewond. Een 31-jarige man ligt nog in het ziekenhuis met steekwonden in zijn billen en rug. Volgens de politie was de vechtpartij nabij een café in west-Londen vooraf afgesproken.
Als je wedstrijden tijdens het EK van 2000 hebt geregisseerd, heb je dat ook niet echt nodig.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:54 schreef Dagonet het volgende:
Ja, iemand die niet betrouwbaar is (en dat voor een verslaggever). Dat soort naamsbekendheid schiet echt op.
Het verschil is dus dat er afgesproken wordt op 500 meter van het stadion de dag ervoor...quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:03 schreef calvobbes het volgende:
De Engelse wet is niet ideaal, maar wel heel wat beter dan nu is. Nu is het zo dat mensen die een stadionverbod krijgen wel gewoon rond het stadion kunnen gaan hangen. In Engeland moeten ze zich melden bij de politie zodat ze zeker weten dat ze niet in de buurt van het stadion komen.
Hoe lullig ook, dat is beter dan in het stadion waar ook ouders met hun kinderen naar toe willen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:06 schreef 026 het volgende:
Het verschil is dus dat er afgesproken wordt op 500 meter van het stadion de dag ervoor...
Er wordt niet gereld in het stadion. Dat gebeurt altijd buiten het stadion. Als de groepen al bij elkaar in de buurt kunnen komen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:07 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hoe lullig ook, dat is beter dan in het stadion waar ook ouders met hun kinderen naar toe willen.
Dat is waar, maar het lost verder niks op.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:07 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hoe lullig ook, dat is beter dan in het stadion waar ook ouders met hun kinderen naar toe willen.
Zelfs cricket bij een elitaire sport zou je denken.quote:Hooligan-primeur bij cricketpartij
bron : sporthumor.nl
De cricketwedstrijd tussen Hermes DVS uit Schiedam en Jinnah uit Abcoude (hoofdklasse) is gistermiddag volledig ontspoord. Een twintigtal Jinnah-supporters stormden tijdens het duel het speelveld op om de eigen spelers te lijf te gaan.
René van Ierschot, voorzitter van de Koninklijke Nederlandse Cricket Bond (KNCB): 'Jinnah kampt met een ordinaire interne machtsstrijd. Dat wisten we en daarom werd het duel met Hermes DVS in het geheim op het veld van Sparta in Capelle aan den IJssel gespeeld. Jinnah-mensen zijn daar achter gekomen en zijn naar Capelle gereden. Eerst hebben we op hen kunnen inpraten, maar op zeker moment stormden ruim twintig man het veld op om te gaan slaan.'
Er ontstond een gigantische knokpartij, waarbij het cricketbat werd gebruikt om elkaar flink te slaan. Er was zelfs een Jinnah-supporter, die een mes bij zich had. Anderen gingen met ijzeren staven aan de slag.
Van Ierschot: 'Toen de politie kwam, was het snel afgelopen. Gelukkig is er niet gestoken, zodat het geen bloedbad werd. Maar op dit soort taferelen zit de cricketsport niet te wachten. Iemand riep dat we nu een echte sport zijn. Met hooligans. Maar dit is absoluut cricket en welke sport dan ook onwaardig'.
Nee dit niet nee. Maar er is elke week wel wat te melden uit het stadion. Alleen gebeurd het niet....quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:12 schreef 026 het volgende:
In de stadions zelf is in Nederlnd ook niet zoveel aan de hand normaal gesproken, dit is niet iets dat elke week gebeurt.
Ah, dat was het meest recente incident dat je kon vinden? Of het enige?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:16 schreef Drugshond het volgende:
Het kan altijd nog gekker.
[..]
Zelfs cricket bij een elitaire sport zou je denken.
Think again....
Als mijn geheugen een beetje werkt was er ook een mat-partij in England (ook bij cricket). Ik schat 3-6 mnd geleden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:38 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ah, dat was het meest recente incident dat je kon vinden? Of het enige?
Maar er is elke week wel iets te melden in wat dan ook...quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:37 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dit niet nee. Maar er is elke week wel wat te melden uit het stadion. Alleen gebeurd het niet....
En twee vechtpartijen bij cricket in Nederland en Engeland over een periode van ruwweg 5 jaar voegt iets toe aan dit topic? Of wilde je laten zien dat je ook iets van sport weet?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:41 schreef Drugshond het volgende:
Als mijn geheugen een beetje werkt was er ook een mat-partij in England (ook bij cricket). Ik schat 3-6 mnd geleden.
Sportief gedrag is geen doodzonde.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:45 schreef dwerg het volgende:
[..]
En twee vechtpartijen bij cricket in Nederland en Engeland over een periode van ruwweg 5 jaar voegt iets toe aan dit topic? Of wilde je laten zien dat je ook iets van sport weet?
Tuurlijk. Zo los ik ook altijd mijn akkefietjes op. Gewoon grof geweld.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:54 schreef Merkie het volgende:
Misschien wat overdreven om hem een schop te geven, maar zo geef je tenminste een signaal af. Die supporters betalen een hoop geld voor hun kaartje en dan wordt hun zicht belemmerd door een malle cameraman. Er zal hem ongetwijfeld wel gevraagd zijn te vertrekken, en sja, wie niet horen wil moet maar voelen.
Gebeurt vrijwel altijd hoor. Sociale controle is er wel op de tribune.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:58 schreef ShaoliN het volgende:
Opzich valt het me nog mee dat medesupporters iig ingegrepen hebben. Levenslang stadionverbod en aanklagen voor doodslag. Dat zal de rekel leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |