abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47531586
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat zegt niets over het effect van de voetbalwet in Engeland. Als je wilt kijken naar het effect zul je de situatie voor en na de invoering van de wet moeten bekijken en onderzoeken of er significant minder misdragingen zijn.
Leugens.
pi_47531752
Wel tof trouwens.
In het weekend is er 1 grote relorgie tussen veel mensen die nu reageren en nu staan bijna alle VBL bezoekers' neuzen ( ) 1 kant op.
JOHNNY HEITINGA
pi_47531767
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 21:12 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En dus?

Dan moet je 'm na de wedstrijd maar voor een trap op het hoofd geven?
Ja dat moet dan maar. Helaas.
pi_47532053
quote:
Saillant detail is overigens dat deze cameraman degene was die het beruchte Braamhaarfilmpje maakte. Hierin was te zien hoe de scheidsrechter juichte na een doelpunt.
Hoe komen jullie hierbij?
pi_47532119
En wtf is er saillant aan.
pi_47532174
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Burgergeklets.

Niemand die wist voor 15:50 uur van dat filmpje af...
Daarna kwam dat pas.

Degende die dat beweert wat jij quote kletst dus gewoon peop.
JOHNNY HEITINGA
pi_47533544
Triest..
Hier zet ik niets neer!
pi_47533611
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:55 schreef methan het volgende:
Triest..
Het is niet waar.
pi_47536734
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef twi het volgende:
Ik voel mij aangesproken door de zin in de OP en een door jouw geopend topic in VBL bijvoorbeeld. Dat er niet gezegd wordt dat alle supporters dit doen doet er niet toe.
Dus je weet dat voetbalsupporters niet over één kam worden geschoren, maar je zegt wel dat het gebeurd
quote:
Dat er geinsinueerd wordt dat het in VBL vergoeilijkt wordt en dat daarna het gezond verstand van veel supporters in twijfel wordt getrokken is al erg genoeg. Dat lokt dit soort verdedigende reacties wel uit.
Kijk eens even naar reacties van veel voetbalsupporters. Ten eerste zijn er veel die niet willen geloven dat het gebeurd is. En ten tweede zijn er veel die het maar normaal lijken te vinden. En als laatste zijn er een aantal mensen die koste wat het koste een discussie daarover willen dwarsbomen.
Waarom is het dan zo raar dat er aan het gezond verstand van een aantal voetbalsupporters getwijfeld wordt?
pi_47536737
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:10 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ja dat moet dan maar. Helaas.
Kijk Twi. Dat bedoel ik met gebrek aan gezond verstand....
pi_47536739
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:

Beetje goed naar de beelden kijken, dan zie je wel waar dat shot vandaan komt.
pi_47536744
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:47 schreef Camplo het volgende:

Geen discussie aan gaan met cal 'muur' vobbes.
Snapt hij a) niet... b) hij kan niet discussiëren en c) alles wat je zegt draait hij om zoals HIJ het wil zien en niet zoals jij het er neer zet.
Gelukkig ben jij iemand die daar uitermate goed en objectief over kan oordelen. Jij discussiekoning
pi_47536953
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 06:32 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij iemand die daar uitermate goed en objectief over kan oordelen.
Je eerste goede opmerking van vandaag.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 22 maart 2007 @ 09:03:52 #164
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_47537856
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:40 schreef calvobbes het volgende:
En wie precies zijn dat dan?
Ik voel mij aangesproken door de zin in de OP en een door jouw geopend topic in VBL bijvoorbeeld.
quote:
Ik zie een aantal mensen driftig in een "ze scheren alle supporters over één kam" slachtofferrol kruipen. Maar ik zie niemand zeggen dat alle supporters dit soort dingen doen....
1. Dat er niet gezegd wordt dat alle supporters dit* doen doet er niet toe.
* Cameramensen een karatetrap in hun nek geven

2. Dat er geinsinueerd wordt dat het in VBL vergoeilijkt wordt en dat daarna het gezond verstand van veel supporters in twijfel wordt getrokken is al erg genoeg.

Dat lokt dit soort verdedigende reacties wel uit.
quote:
Dus ik ben wel benieuwd waar jij dat ziet gebeuren.
Is het zo makkelijker reageren voor je,calvobbes? Wel goed de dingen scheiden, daar wordt het milieu ook beter van.
pi_47537904
quote:
Tijdens het duel tussen PSV en Ajax van afgelopen woensdag (1-5) is een cameraman door een agressieve PSV-supporter het ziekenhuis in geschopt. De fan kon de vijfde treffer van de Amsterdamse opponent niet verkroppen, en schopte de cameraman van achteren in zijn nek, met bijna fatale gevolgen.

De cameraman zat met zijn apparatuur hoog op de tribune achter het doel opgesteld, zodat hij makkelijk bereikbaar was voor de fans. Omzittenden van de agressieve supporter wisten na het incident zijn seizoenskaart te bemachtigen, zodat de identiteit van de man inmiddels bekend is bij de Eindhovense politie. Ook zal de beveiliging van PSV onderzoek doen naar het voorval en zal er aangifte worden gedaan.

Opmerkelijk detail in het hele gebeuren is dat deze cameraman verantwoordelijk was voor de omstreden beelden van een juichende scheidsrechter Braamhaar, nadat hij de 1-5 van Ajax goed had gekeurd.
JOHNNY HEITINGA
pi_47538053
Natuurlijk is het niet goed praten, maar het is opvallend dat dit ineens breed wordt uitgemeten omdat het in een voetbalstadion plaatsvond.

Het lijkt me sterk dat er net zoveel aandacht aan besteed zou worden als het op Stratum ofzo was gebeurd...
pi_47539778
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 09:12 schreef ruud.nl het volgende:
Natuurlijk is het niet goed praten, maar
Nee, het is niet goed te praten PUNT. Is dát nou zo moeilijk?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_47539803
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:26 schreef Jarno het volgende:

[..]

Daar deed volgens mij al niemand moeilijk om. Ook een goedemorgen.
JOHNNY HEITINGA
pi_47539832
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:26 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wat ben jij een gefrustreerd mannetje zeg...

Lees m'n post eens verder, zou er ophef over worden gemaakt als het in een uitgaansgebied zou gebeuren?
Waar veel mensen smaenkomen, loop het af en toe uit de hand, simple as that.
pi_47539961
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:28 schreef ruud.nl het volgende:

Lees m'n post eens verder, zou er ophef over worden gemaakt als het in een uitgaansgebied zou gebeuren?
Eh ja. Ooit wel eens van zinloos geweld, stille tochten, etc gehoord? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_47539966
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:28 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Wat ben jij een gefrustreerd mannetje zeg...

Waar veel mensen smaenkomen, loop het af en toe uit de hand, simple as that.
Laat je niet opnaaien door die flamer.
JOHNNY HEITINGA
pi_47539988
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

Jah pas nog, iemand bedreigt een agent en kreeg een stille tocht toen ie voor ze fok geschoten werd.
JOHNNY HEITINGA
pi_47540001
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:32 schreef Camplo het volgende:

[..]

Laat je niet opnaaien door die flamer.
En dat van een vandaa eh, voetbalsupporter. . .
pi_47540010
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:33 schreef Camplo het volgende:

[..]

Jah pas nog, iemand bedreigt een agent en kreeg een stille tocht toen ie voor ze fok geschoten werd.
Maar misschien was het een Feyenoorder en dan mag dat he.
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:35:17 #175
3542 Gia
User under construction
pi_47540026
Jeej, wat erg. Ik hoop dat die zak de bak indraait.

Ben overigens voor Ajax, ook al woon ik 10 Km van Eindhoven
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:35:49 #176
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_47540037
Wanneer wordt dat achterlijke voetbal nou eens verbannen? Kost de de gemeenschap klauwen met geld om een paar raddraaiers in het gareel te houden..belachelijk!!

Het hedendaagse voetbal is als het colosseum tijdens de Romeinse tijd krijg ik het idee.
als in goochelaar
pi_47540058
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:34 schreef Jarno het volgende:

[..]

Maar misschien was het een Feyenoorder en dan mag dat he.
Daarom was het in de wijk Ondiep...

loser.
JOHNNY HEITINGA
pi_47540070
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:33 schreef Jarno het volgende:

[..]

En dat van een vandaa eh, voetbalsupporter. . .
Dat bedoel ik.
Wat een nerd.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:38:00 #179
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47540093
hoax
pi_47540095
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:27 schreef Camplo het volgende:

[..]

Daar deed volgens mij al niemand moeilijk om.
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:54 schreef Merkie het volgende:
Misschien wat overdreven om hem een schop te geven, maar zo geef je tenminste een signaal af. Die supporters betalen een hoop geld voor hun kaartje en dan wordt hun zicht belemmerd door een malle cameraman. Er zal hem ongetwijfeld wel gevraagd zijn te vertrekken, en sja, wie niet horen wil moet maar voelen.

Dus.
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is ook irritant dat er camera mensen op de tribune zitten. Denk dat het uitzicht niet meer goed was door die cameraman..
Om er maar even twee te pakken. Ik kan ook nog wel wat fijne quotes uit het topic van gisteren halen maar je snapt mijn punt hopelijk. En dan heb ik het over de neurotische pogingen tot ontkenning van dit FEIT nog niet gehad.
pi_47540127
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:35 schreef Goochie het volgende:
Wanneer wordt dat achterlijke voetbal nou eens verbannen? Kost de de gemeenschap klauwen met geld om een paar raddraaiers in het gareel te houden..belachelijk!!
Idd, ik wens niet langer mee te betalen voor het wekelijkse matpartijtje van een paar mongolen. Opheffen die handel.
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:41:44 #182
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_47540188
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:39 schreef Jarno het volgende:

[..]

Idd, ik wens niet langer mee te betalen voor het wekelijkse matpartijtje van een paar mongolen. Opheffen die handel.
OK, en dan? Houden die gasten opeens op met vechten? Of krijg je dan de Bloemendaal hooligans tegen de Oranje-Zwart hoolies?

Even nadenken, voetbal is niet de oorzaak. De mensen die dit doen zijn de oorzaak.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_47540193
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

Oja, dat gebeurt inderdaad als iemand overlijdt na zinloos geweld. Als er 'gewoon' iemand een klap of trap tegen z'n hoofd krijgt, hoor je er normaal gesproken niemand over. Nu het in een voetbalstadion is gebeurd, wordt het ineens breed uitgemeten.

Maar hier is het je helaas niet om te doen, je gebruikt het alleen maar als stok om voetballiefhebbers te slaan. Dat zegt genoeg over jou.
pi_47540222
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:39 schreef Jarno het volgende:

[..]

Iemand zei ooit:

"Als je er helemaal niks van weet...... hou dan gewoon je bek."

Knoop die zin goed in je oren, en kap met dat generaliserende gebash wat niks met die cameraman te maken heeft. Als je in het echt niet populair bent moet je dat niet proberen te worden door hele tijd achterlijke one-liners te bleren en standaard anti voetbal geneuzel quotes.

Scoor je weinig punten mee.
JOHNNY HEITINGA
pi_47540225
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 06:28 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Beetje goed naar de beelden kijken, dan zie je wel waar dat shot vandaan komt.
Hahahaha

Dit geloof je toch zelf niet he
pi_47540267
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:41 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Oja, dat gebeurt inderdaad als iemand overlijdt na zinloos geweld. Als er 'gewoon' iemand een klap of trap tegen z'n hoofd krijgt, hoor je er normaal gesproken niemand over. Nu het in een voetbalstadion is gebeurd, wordt het ineens breed uitgemeten.

Maar hier is het je helaas niet om te doen, je gebruikt het alleen maar als stok om voetballiefhebbers te slaan. Dat zegt genoeg over jou.
Hij snapt het toch niet.
Jarno leest wat hij wil lezen, en voor de rest komt het toch ophetzelfde neer.Voetbalsupps zijn kut en dit en dat.

Maargoed ze kunnen wel normaal discussiëren in tegenstelling tot Jarno.
JOHNNY HEITINGA
pi_47540272
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:43 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hahahaha
Van achteren
JOHNNY HEITINGA
pi_47540274
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:43 schreef Camplo het volgende:

[..]

Iemand zei ooit:

Knoop die zin goed in je oren, en kap met dat generaliserende gebash wat niks met die cameraman te maken heeft. Als je in het echt niet populair bent moet je dat niet proberen te worden door hele tijd achterlijke one-liners te bleren en standaard anti voetbal geneuzel quotes.

Nee, jij hebt het licht uitgevonden.
pi_47540327
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:41 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Als er iemand tijdens het uitoefenen van zijn beroep het ziekenhuis wordt ingeslagen hoor je dat heus wel hoor. Nieuws over ambulance medewerkers en het geweld daartegen gemist? Of is dat óók weer wat anders?
pi_47540351
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:44 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee, jij hebt het licht uitgevonden.
Zie je reageer eens inhoudelijk Jarno'tje...
dat is erg moeilijk voor je hè?

Weer zo'n duffe one-liner zonder inhoud.

Zinloze dingen roepen kunnen we allemaal, argumenten aanvoeren is toch wat lastiger.
JOHNNY HEITINGA
pi_47540356
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 09:12 schreef ruud.nl het volgende:
Natuurlijk is het niet goed praten, maar het is opvallend dat dit ineens breed wordt uitgemeten omdat het in een voetbalstadion plaatsvond.
Het wordt helemaal niet breed uitgemeten, het nieuws is pas na drie dagen bekend geworden.. En alleen maar via weblogs van collega's
pi_47540371
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:47 schreef Jarno het volgende:

[..]

Als er iemand tijdens het uitoefenen van zijn beroep het ziekenhuis wordt ingeslagen hoor je dat heus wel hoor. Nieuws over ambulance medewerkers en het geweld daartegen gemist? Of is dat óók weer wat anders?
Je wijkt alweer af van het punt wat je net maakte.
Ben duidelijk of hou je bek. Niet elke keer achteraf aanpassen wat je bedoelde op reacties van anderen.
Wat een loser...

big L
JOHNNY HEITINGA
pi_47540415
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

OK, en dan? Houden die gasten opeens op met vechten? Of krijg je dan de Bloemendaal hooligans tegen de Oranje-Zwart hoolies?

Even nadenken, voetbal is niet de oorzaak. De mensen die dit doen zijn de oorzaak.
Het zal me gewoon een rotzorg zijn, eigenlijk. Persoonlijk vind ik het schandelijk dat in een ontwikkeld land als Nederland bijna wekelijks volwassen mannen elkaar de hersens in meppen omdat er 22 man op een veld tegen een bal staan te schoppen. Nóg schandelijker vind ik het dat wij dit met z'n allen lijken te tolereren en sponsoren door politie en ME beschikbaar te stellen. Dan kan tong wel weer zo'n mooie sentimentele dweep column posten ("sport is emotie, dus jik mag nu zeggen dat jij een jood bent die aan het gas moet!"), maar dat doet er niks aan af.
pi_47540449
Gewoon weer een slechte publiciteitsstunt van Talpa/Tien.
pi_47540452
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:48 schreef Camplo het volgende:

[..]

Je wijkt alweer af van het punt wat je net maakte.
Ben duidelijk of hou je bek.
En anders...! .
quote:
Niet elke keer achteraf aanpassen wat je bedoelde op reacties van anderen
Dat heet discussieren, aap.
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:52:25 #196
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_47540486
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:47 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nieuws van buschauffeurs, tram- en treinconducteurs. Het magische lettertje is hier echter s. Of denk je dat de allereerste buschauffeur die werd gemolesteerd direct nationaal nieuws was?

Dit wordt groter uitvergroot dan andere zaken, zoals dat overigens wel vaker gebeurt door de media. Even voordat hier een reactie op komt: Ik heb hier helemaal niks op tegen. De ene oorlog krijgt meer aandacht dan de andere, het ene ongeluk wordt breder gerapporteerd dan het andere. Zo werkt dat nu eenmaal.

Maar om daaraan dramatische conclusies als het opheffen van voetbal te eisen, dat is meer gevolg van de panische haat die veel voetbalhaters blijkbaar hebben. Zo is er voor iedereen die iets haat een makkelijk doelwit welke naar aanleiding van incidenten wel opgeheft zou kunnen worden. Beetje makkelijk.

Laten we het openbaar vervoer dan maar opheffen, dan worden er geen buschauffeurs meer gemolesteerd. En het alleen over straat lopen, zodat er niemand meer zonder reden op straat in elkaar kan worden geramd.
pi_47540511
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:52 schreef twi het volgende:

Maar om daaraan dramatische conclusies als het opheffen van voetbal te eisen
Denk je dat het ooit nog goed gaat komen dan? We zijn toch al decennia lang aan het modderen met die gasten?
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:53:34 #198
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_47540512
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:43 schreef Camplo het volgende:

[..]

Iemand zei ooit:

Laat me raden...jij bent zeker zo'n voetbalfanaat? Ik zie toch wat ik zie? Bij zo'n beetje elke wedstrijd moet er een halve legermacht opgetrommeld worden.
Het is toch te belachelijk voor woorden dit? En waarom gebeurt dit alleen met voetbal? Ik zie dit soort dingen nooit bij andere sporten gebeuren.

Oh..en nog wat, kneus. Als je geen weerwoord hebt, geeft het dan toe en wordt niet persoonlijk..staat zo dom en daar maak je je niet populair mee wat zéker in de voetbalwereld errug belangrijjk is.
als in goochelaar
pi_47540538
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:51 schreef Jarno het volgende:

[..]

En anders...! .
[..]

Dat heet discussieren, aap.
Nee elke keer pas jij wat je bedoelt aan aan de reactie van een ander. Dat is geen discussieren dat is telkens je mening bijschaven.

Anders ging je er wel tegen in en niet je eigen bewoordingen aanpassen of nuanceren.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:55:24 #200
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_47540570
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:50 schreef Jarno het volgende:

[..]

Het zal me gewoon een rotzorg zijn, eigenlijk. Persoonlijk vind ik het schandelijk dat in een ontwikkeld land als Nederland bijna wekelijks volwassen mannen elkaar de hersens in meppen omdat er 22 man op een veld tegen een bal staan te schoppen. Nóg schandelijker vind ik het dat wij dit met z'n allen lijken te tolereren en sponsoren door politie en ME beschikbaar te stellen. Dan kan tong wel weer zo'n mooie sentimentele dweep column posten ("sport is emotie, dus jik mag nu zeggen dat jij een jood bent die aan het gas moet!"), maar dat doet er niks aan af.
Luister, natuurlijk heb je gelijk dat het belachelijk is. Maar je moet je dus ook even afvragen wat voetbal als sport eraan kan doen? Helemaal niets.

Voetbal is volkssport nummer 1 en trekt dus alle lagen van de bevolking aan. En helaas wonen er in Nederland nog steeds genoeg debielen die vechten erg leuk vinden.

Ik heb een grafhekel aan hooligans, ik ben fanatiek Ajacied maar kijk het liefst voetbal SAMEN met de rivalen, lekker treiteren en jennen maar daarna samen een biertje doen.

Dus de sport voetbal is "onschuldig" de debielen die dit zo graag willen moet je een veldje geven (beverwijk ofzo) formuliertje invullen waarbij ze afzien van medische bijstand en ga je gang. Ros elkaar maar dood.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')