Vertel eens, wat is er dan aan gelogen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:23 schreef Nashje het volgende:Het is nog niet eens allemaal 100% waar pannekoek
Yeah right. Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:22 schreef VoreG het volgende:
Het ging erom dat Calvobbes zonder ook maar enige bron beweringen ging maken. Iedereen keurde die trap af.
>20 voor poging tot moord? Dat lijkt me een begin. Lekker extreem, maar het is wel meteen duidelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:21 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Inderdaad. En de dader zal waarschijnlijk ook wel 2 jaar cel krijgen, waarvan 1 voorwaardelijk.![]()
Ik zou pas blij zijn als hij >10 krijgt.
ME zorgt voor de openbare orde. Voetbalstadion is geen openbare ruimte.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:26 schreef TrenTs het volgende:
Trouwens, waar is de ME in dit soort gevallen? Als ze ergens een straat moeten schoonvegen slaan ze ook moeders met kinderwagens de tering in, maar wanneer het echt nodig is staan ze elkaar te pijpen op de hoek van de straat tot de problemen over zijn.
Je hebt het ze horen zeggen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Yeah right. Geloof je het zelf?
Uiteindelijk zeiden mensen zelfs dat ze die cameraman hadden moeten doodtrapppen....
Hi-la-risch....
Waar zei ik dat ook al weer? Oh wacht, nergens.quote:
De stadion hebben afgesproken dat werk te doen. De ME komt pas als het de eigen stewards het niet aankunnen. Oftewel, als het al telaat is....quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:26 schreef TrenTs het volgende:
Trouwens, waar is de ME in dit soort gevallen? Als ze ergens een straat moeten schoonvegen slaan ze ook moeders met kinderwagens de tering in, maar wanneer het echt nodig is staan ze elkaar te pijpen op de hoek van de straat tot de problemen over zijn.
Een kleine greep:quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hebt het niet echt door of wel?
Het ging erom dat Calvobbes zonder ook maar enige bron beweringen ging maken. Iedereen keurde die trap af.
quote:Dat gooien gebeurd (bij ons) echt niet als er even een fotograaf of cameraman langs loopt. Maar als je hardnekkig 10 minuten lang in de weg blijft staan, terwijl er meerdere keren vriendelijk en normaal gevraagd is of je een andere plek op kan zoeken en je daar niet op reageerd, tsja........
quote:Aaaaah hijs zelf cameradrool.
Enig idee hoe grote hekel voetbalsupps aan camera's hebben?
quote:Dan betaal je 100 euro (legaal) voor zo'n kaart en dan krijg je zo'n zicht. Met dan nog een boom van een vent ervoor. Dat is toen opgelost omdat er wat lege stoelen over waren waar ik kon gaan zitten, maar snap je dat dit enige irritatie kan opwekken?
quote:Maar voetbalwedstrijden worden al decennia lang op TV uitgezonden en nog steeds staan die dingen sommigen in de weg. En dus is er "vanuit jouw sector" blijkbaar weinig interesse om het te verbeteren voor supporters en gaan ze zelf naar methoden grijpen om hun zin te krijgen............door aanstekers te gooien.
En het geinige is: een beker bier gooien en hij is weg......................en klagen bij een steward / de dag erna een nette brief schrijven naar de club heeft GEEN effect. Dus tel uit je winst.
Allemaal behoorlijk goedpraat reacties.quote:En het feit dat beelden die zij maken, bewust of onbewust, uiteindelijk gebruikt kunnen worden waardoor mensen een stadionverbod van maanden / jaren + hoge boetes krijgen. Ook voor kleine dingen als vuurwerk. En daar zit niemand op te wachten.
Lees even dat topic door zou ik zeggen....quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:27 schreef sjimz het volgende:
Je hebt het ze horen zeggen?
JIJ WEL????quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:25 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Vertel eens, wat is er dan aan gelogen?
Stond jij erbij?
Nee die 4 "stewards" houden daar de boel in de gaten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
ME zorgt voor de openbare orde. Voetbalstadion is geen openbare ruimte.
Maar dat is dus ook niet de oplossing als je Spurs-Chelsea zagquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:24 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Iedereen zit daar een meter of zo van het veld af. Kom je er op?Je komt geen stadions meer in plus een boete van een paar duizend pond. Afknijpen die hap.
Ben toch bang dat die gast voorlopig op wedstrijddagen zich op het dichtstbijzijnde bureau moet melden, die zie je voorlopig niet meer in een stadion.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Afgelopen maandag nog bij de wedstrijd Spurs-Chelsea.
Gozer uit publiek komt veld op en wil speler slaan:
[afbeelding]
Maar verder gebeurt er daar nooit wat hoo![]()
![]()
r. Leve de voetbalwet!
![]()
Precies. En daarom moet er een groep M.E. staan van het type: 'Nee? Wat nee?'quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
De stadion hebben afgesproken dat werk te doen. De ME komt pas als het de eigen stewards het niet aankunnen. Oftewel, als het al telaat is....
Andre Meerkerk wel, en die collega cyberjo ook.quote:
Riooljournalistquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
Cameraman ernstig mishandeld tijdens PSV-Ajax
Niks is hufterproof, nog steeds geen reden om dat niet hier in te voeren en een boel van die hersenloze proleten te weren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dat is dus ook niet de oplossing als je Spurs-Chelsea zag
Hij krijgt dan wel een stadion verbod, maar hij heeft wel kans gehad om Lampard dood te slaan![]()
betrouwbare bron een weblogquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
Cameraman ernstig mishandeld tijdens PSV-Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |