quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:02 schreef hicham het volgende:
Kenker, gelieve alle MF'ers weer terug naar waar ze vandaan kwamen en de brommerjostie's ook
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:02 schreef hicham het volgende:
Kenker, gelieve alle MF'ers weer terug naar waar ze vandaan kwamen en de brommerjostie's ook
quote:
Betrapt! ... Nogmaalsquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:19 schreef fs180 het volgende:
die brommert in de op ziet er best leuk uit met een ander kontje en clipons
ik koop toch geen leren combi om 50cc te rijdenquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Betrapt! ... Nogmaals
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Speed Triple 675 S Zwart (Rib-i, de anderen hierboven zijn met geel)
gefeliciteerdquote:
Je vraagt er gewoon omquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Bazzie heeft het laatste hapje zich toegeeigend!!!
[afbeelding]
Die heeft ze idd nietquote:
't word steeds gevaarlijker op straat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Nee gij bent feestquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Valt niks meer te redden bij jou ..
Dat is denk ik nog een verassingquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:47 schreef ikookhier het volgende:
Speed Triple 675 Swat kost dat
![]()
Goedemiddag![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:00 schreef Makster het volgende:
Avond
Net terug van het sleutelen, nu eerst in bad om schoon te worden
Straks meer met misschien wel een fotoreportage![]()
Vies stinkend fappend kutjong!quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je vraagt er gewoon om:
[..]
Die heeft ze idd niet
Ik leg alvast wat muntjes opzijquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat is denk ik nog een verassingkomt evt eind dit jaar uit en anders 2008
maar dat weet je uiteindelijk nooit zeker
En nu maar wachten tot hij modder en dan ook MODDER vet wordtquote:
quote:Je deed toch een snelcursus? Hoeveel lessen en examens heb je uiteindelijk nodig gehad?
quote:Lessen weet ik niet, dit was de 8e keer
quote:8e keer op examen?
Renker de fucking kenker, het vriendje van Sylvana ofzoquote:Ja
Snelcursusquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Renker de fucking kenker, het vriendje van Sylvana ofzo![]()
Wie is dat Milfje dan? Tenminste daar gaan we vanuit.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Bazzie heeft het laatste hapje zich toegeeigend!!!
[afbeelding]
Dat ben ik.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wie is dat Milfje dan? Tenminste daar gaan we vanuit.![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat ben ik.
Ik heb em lekker in slaap gewiegd na het hapje taart.
Hij ligt nu lekker te pronken in zijn wiegebedje.
Hopelijk gaat hij dadelijk niet in zijn luier plassen.
Want ik ga dat niet verschonen.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je vader komt je zo verschonen
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij moet toch ooit ergens iets proberen te scoren
Achja, na een aantal dagen kwam hij er toch achter dat een relatie met een 12 jarig meisje dat je met een snoepje gelokt hebt ook niet alles is he.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Mejeh, toen ie 3 dagen een chick had was het nog een grote mond, maar daarna werd het erg snel stil
Uuhm, alles behalve jij hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:49 schreef -XX- het volgende:
Ik wordt hier een beetje belachelijk gemaakt.![]()
Niet iedereen gebruikt politietactieken om vrouwen te werven ..quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Achja, na een aantal dagen kwam hij er toch achter dat een relatie met een 12 jarig meisje dat je met een snoepje gelokt hebt ook niet alles is he.![]()
Het altijd op de politie gooien zit nog net een niveau boven gewoon: "Je moeder" roepenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:59 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Niet iedereen gebruikt politietactieken om vrouwen te werven ..
Gaat overigens prima met chickie ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:04 schreef -XX- het volgende:Ehehe, jammer van die tekst....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehehe, jammer van die tekst....
Ik zie het wel!?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:11 schreef Makster het volgende:
Kenker ik snap er niks van, 100% zeker dat ik hier net ppost maar zie de reactie nergens....
Whahahaha![]()
![]()
School ZuXgt J3 w3T$quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik zie het wel!?
Whahadie bugg hebben we ook altijd op school!
Dan post je, maar laatste post blijft van één persoon.
Whyquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:12 schreef -XX- het volgende:
Ik ben zo blijjjjjjj, ik ben zo blijjjjjjjjjjjj!
wat jij wat jijjjjjjjj!
![]()
Niet.quote:
Heb je wel eens last van toch.quote:
Oopsquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet.![]()
School is gezellig!
Ik zit op een school gedeelte met maar 100 studenten.![]()
Waarvan maar 2 jongens zijn en de rest meiden.![]()
KippenhokHaha!
Meestal als er iets relaxeds k3B3uRt, k3B3uRt sow iets je wets....quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heb je wel eens last van toch.![]()
Zo'n omwijs gelukkig gevoel!
Of heb ik dat altijd.![]()
Whahaha!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Oops![]()
Maar 100 studenten, waarvan 98 vrouw zijn...... Welke studie is dat en kan ik nog instromen dit jaar![]()
![]()
je moederquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het altijd op de politie gooien zit nog net een niveau boven gewoon: "Je moeder" roepen
WTF mennn!...! Chek typen dan!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Meestal als er iets relaxeds k3B3uRt, k3B3uRt sow iets je wets....![]()
we zijn als een pagina verder ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:11 schreef Makster het volgende:
Kenker ik snap er niks van, 100% zeker dat ik hier net ppost maar zie de reactie nergens....
Whahahaha![]()
![]()
quote:
Aaaiii noh,quote:
rip voor die jongens.. 98 xx's om je heen..quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet.![]()
School is gezellig!
Ik zit op een school gedeelte met maar 100 studenten.![]()
Waarvan maar 2 jongens zijn en de rest meiden.![]()
KippenhokHaha!
Als dat je eerst reactie is, dan mogen we je met een gerust hartquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:24 schreef fs180 het volgende:
[..]
rip voor die jongens.. 98 xx's om je heen..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.noemen![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:24 schreef fs180 het volgende:
[..]
rip voor die jongens.. 98 xx's om je heen..![]()
*noteert volgende Triumph lid*quote:
Doktersassistente. Moet je goed mensen voor kunnen inschatten enzo.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef Makster het volgende:
Oops![]()
Maar 100 studenten, waarvan 98 vrouw zijn...... Welke studie is dat en kan ik nog instromen dit jaar![]()
![]()
Je moerquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doktersassistente. Moet je goed mensen voor kunnen inschatten enzo.
Natuurtalentje dus. En kleine tieten helpt dat verder dan ze niet altijd op de balie liggen.
Dat maakt deel uit van de selectie.![]()
Ik ben benieuwd wanneer de eerste patient komt te overlijden door een misverstand.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doktersassistente. Moet je goed mensen voor kunnen inschatten enzo.
Natuurtalentje dus. En kleine tieten helpt dat verder dan ze niet altijd op de balie liggen.
Dat maakt deel uit van de selectie.![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:37 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens, die 2 jongens die doktersassistente willen worden ...![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:37 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens, die 2 jongens die doktersassistente willen worden ...![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toedeledoki.![]()
Boeiequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer de eerste patient komt te overlijden door een misverstand.
Neeej hij zei echt dat hij wat aan zijn hand had.. niet zijn hart.
Dus ik had hem gewoon drie uur in de wachtkamer plaats laten nemen.
Echt hoor!! Ja toch!
Hij deed wel een beetje raar.. maar ja.. ik en mannen.. dat is toch normaal..![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik ook van jou.![]()
Kleine tietjes geen probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toedeledoki.![]()
![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Als dat je eerst reactie is, dan mogen we je met een gerust hartkijk je eerste gedachte zal zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.noemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik denk dat je het nopg geen 10 minuten volhoud.. gaat alleen maar over sdingen zoals mode en shoppen en andere meuk
![]()
![]()
Zeg maar dat het TANTOEFAGS zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Nouja...die ene jongen is een pittig joch.wilt ook voor motor rijbewijs gaan.
Komt uit een land waar hij dat mocht doen zonder rijbewijs ofzoOf hij lult koek!
En die andere is een appart geval
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik ook van jou.![]()
Kleine tietjes geen probleem.Eheh, mzzls netzoals netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toedeledoki.![]()
![]()
Of jongens die stewardess worden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:43 schreef Makster het volgende:
![]()
Wtf, welke vent laat zijn zoon nou doktersassistente worden![]()
Tsss MEPPP!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
kijk je eerste gedachte zal zijn..![]()
![]()
![]()
maar ik denk dat je het nopg geen 10 minuten volhoud.. gaat alleen maar over sdingen zoals mode en shoppen en andere meuk
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Aaaiiit dat is die gast van de Backstreet Boys of niequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeg maar dat het TANTOEFAGS zijn![]()
[afbeelding]
Dit soort metrosexuelen
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Tsss MEPPP!!
Ik houdt niet van shoppen voor kleding!!!!Na 1 winkel ben ik het al papzat
stomme kleedhokjes waarbij je alle details ziet zitten...bah!
en wel durven ontkennen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neh, dit is gewoon een andre KKflikkerquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Aaaiiit dat is die gast van de Backstreet Boys of nie
Nick die bedoel ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |