Dat maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een persoon tegen een hele politieke partij. boehoe! vind ik nogmaals van een heel andere orde.
Dus als je denkt de waarheid in pacht te hebben dan mag je zwart maken? Althans dat lees ik eruit. Nu ja dan is het simpel opgelost. Die PvdA lui denken ook dat ze een waarheid uitdragen. Hun waarheid. En dus heb je een botsing van waarden, misschien wel fundamentele waarden; en dan is alles geoorloofd???quote:daarnaast is het niet zwart maken maar de spijker op de kop.

quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:54 schreef Frutsel het volgende:
(Novum) - van PVV-leider Geert Wilders creëren volgens hem het klimaat voor een politieke moord.

Hele partij? het gaat om enkele leden...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een persoon tegen een hele politieke partij. boehoe! vind ik nogmaals van een heel andere orde. d

Binnen de voetbalwereld zijn dat soort sites tegen spelers / trainers er ook wel. Die scheppen zeker het klimaat voor een sportieve moord?quote:

Wat ook erg opvallend is, is dat er al een tijdje geen peilingen zijn geweest van de PvdA Media Group de NOS of NOVA. Veelzeggend en opvallend.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wilders heeft helemaal gelijk. Links vervalt in haar oude fouten en zet aan tot haat en nijd richting mensen waarmee ze het oneens zijn. Stelletje fascisten!

Ai...het grote demoniseren is weer begonnen ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Stelletje fascisten!

blijkbaar worden ze door de achterban niet teruggefloten. die vinden de demonisatie prima denk ik. maar als wilders dan echt tegen een kogel loopt wassen ze hun handen weer in onschuld. opzoek naar het volgende slachtoffer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:03 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hele partij? het gaat om enkele leden...

Nogal logisch, het is echt lachwekkend om te denken dat er hier moordenaars worden opgestooktquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:30 schreef zoalshetis het volgende: maar als wilders dan echt tegen een kogel loopt wassen ze hun handen weer in onschuld.

Het is belachelijk dat je politieke moord goedpraat.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:31 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nogal logisch, het is echt lachwekkend om te denken dat er hier moordenaars worden opgestookt.

lachwekkend? ik heb denk ik andere humor dan jij en zie weldegelijk een gevaar.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:31 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nogal logisch, het is echt lachwekkend om te denken dat er hier moordenaars worden opgestookt.

quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:32 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Het is belachelijk dat je politieke moord goedpraat.

De Hond is wegquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wat ook erg opvallend is, is dat er al een tijdje geen peilingen zijn geweest van de PvdA Media Group de NOS of NOVA. Veelzeggend en opvallend.

voor de hond tien anderen die elke week net doen of de pvda nog iets voorstelt. bij de nos en nova ja.quote:

Ach ja, "Theo vroeg er ook een beetje om", nietwaar, beste linkse-stuurlui?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:32 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Het is belachelijk dat je politieke moord goedpraat.

Het was toch theeleuten?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Altijd in de buurt om alles weer goed te praten zeker?

flikker toch op man met je loze praatjes. Wilders mag harde dingen zeggen maar als hij op inhoud wordt aangevallen dan krijg je dit gezeik.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
blijkbaar worden ze door de achterban niet teruggefloten. die vinden de demonisatie prima denk ik. maar als wilders dan echt tegen een kogel loopt wassen ze hun handen weer in onschuld. opzoek naar het volgende slachtoffer.

Ging het maar om de inhoud, zoals het dubbele paspoort en de islamisering.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:43 schreef SCH het volgende:
flikker toch op man met je loze praatjes. Wilders mag harde dingen zeggen maar als hij op inhoud wordt aangevallen dan krijg je dit gezeik.
De politieke discussie wordt dood gemaakt - DOOR WILDERS.
Walgelijk interview in het ND, hij moet zich rot schamen.

NOVA peilt gewoon iedere week hoor, daar heeft Wilders al die heisa aan te danken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nou èn? NOVA maakte toch gebruik van Interview/NSS?

quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:43 schreef SCH het volgende:
[..]
flikker toch op man met je loze praatjes. Wilders mag harde dingen zeggen maar als hij op inhoud wordt aangevallen dan krijg je dit gezeik.
De politieke discussie wordt dood gemaakt - DOOR WILDERS.
Walgelijk interview in het ND, hij moet zich rot schamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |