Wie zijn kont brand moet op de blaren zitten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Grappig dat jij als buitengewoon intelectueel en bijzonder ontwikkeld persoon toch tracht om minderwaardige mensen zoals wij te kleineren door op te man te spelen.
Dat deed die PSV supporter bij die cameraman ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:57 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wie zijn kont brand moet op de blaren zitten.
Ik behandel een ieder met hetzelfde respect die hij of zij mij geeft.
Doe de groeten aan de neef van Hedwiges!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:57 schreef plae het volgende:
Ik moet eerst ff wat snuiven voor ik weer normaal kan reageren.
brb!!!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat deed die PSV supporter bij die cameraman ook, maar dat kon je een heel stuk minder waarderen.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:57 schreef plae het volgende:
Ik moet eerst ff wat snuiven voor ik weer normaal kan reageren.
brb!!!
OHOHOHOHOquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat deed die PSV supporter bij die cameraman ook, maar dat kon je een heel stuk minder waarderen.
Wat jij wil Robje Terreurquote:
Tja, als ik figuren zoals Terrorrobbie en Camplo bezig zie, is dat volgens mij wel een redelijke bewering.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Het gaat niet om je mening, het gaat erom dat je nu loopt te beweren dat voetbalsupporters over het algemeen dom zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |