quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het nier meer dan normaal om calvobbes dood te schoppen
En er daarna overheen te pissenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het niet meer dan normaal om calvobbes dood te schoppen
Wat ik nou vreemd vind Calvobbes, is dat als iemand hetzelfde roept over Marokkanen ("er zijn veel slechte bij/de meeste zijn slecht" oid) jij meteen begint te huilen dat de meeste goede bedoelingen hebben en dat het groepje boefjes heel klein is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:41 schreef calvobbes het volgende:
Dat is in veel gevallen zeer ver te zoeken (ik zeg dus niet in alle gevallen). Diegene op wie dat van toepassing bevestigen dat zelf steeds en gaan dan lopen klagen dat supporters in een kwaad daglicht worden gezet.
Hoe hypocriet en jammer om te zien dat wanneer het om voetbal gaat, bij veel mensen het verstand op nul gaat en niks goed is behalve dat voetballen....
Lol je klikte!!11111 eins!1111 ROFLOF#$#$#$2w5r3trequote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef Sethje het volgende:
Mag je vinden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Leusert.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef Sethje het volgende:
Dat is toch ook wat mensen hier doen? Wat is het probleem daarvan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:45 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat ik nou vreemd vind Calvobbes, is dat als iemand hetzelfde roept over Marokkanen ("er zijn veel slechte bij/de meeste zijn slecht" oid) jij meteen begint te huilen dat de meeste goede bedoelingen hebben en dat het groepje boefjes heel klein is.
Dat voetbal is vaak een drama................net als die cameramensen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:41 schreef calvobbes het volgende:
niks goed is behalve dat voetballen....
Bestand of map niet gevondenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:47 schreef JediMindTricks het volgende:
Hier een goed voorbeeld van gezond verstand onder voetbalsupporters. (Rellen dus! )
Er is net zoveel mis met voetbalsupporters als met Marokkanen, er zit allebei veel tuig bij helaas.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:47 schreef calvobbes het volgende:
Hier wordt ook meteen geroepen dat het maar enkelingen zijn en anderen willen weer doen geloven dat er helemaal niets mis is met voetbalsupporters....
Bestand of map niet gevondenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Try again, echt vet filmpje!!!
http://members.home.nl/d.capelle/Rellen.htmlquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bestand of map niet gevonden
Het gevraagde bestand of de gevraagde map bestaan niet. Misschien is het bestand of de map verwijderd of heeft de pagina waar u vandaan komt een incorrecte verwijzing.
En over Marokkanen worden heel veel discussies gevoerd. Waarom moet een discussie over voetbal supporters onmogelijk worden gemaakt door verschillende mensen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Er is net zoveel mis met voetbalsupporters als met Marokkanen, er zit allebei veel tuig bij helaas.
Deze quote ik dan maar even, vobbesquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:50 schreef calvobbes het volgende:
Ik vind het niet meer dan normaal calvobbes dood te schoppen.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:50 schreef calvobbes het volgende:
Ik vind het niet meer dan normaal calvobbes dood te schoppen.
In die discussies stel jij je opeens heel anders op, vreemd genoeg.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En over Marokkanen worden heel veel discussies gevoerd. Waarom moet een discussie over voetbal supporters onmogelijk worden gemaakt door verschillende mensen?
Dat kan ik van jou precies hetzelfde zeggen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:50 schreef Malibu-06 het volgende:
In die discussies stel jij je opeens heel anders op, vreemd genoeg.
Ik zeg toch juist dat er veel tuig onder de voetbal-supporters zit?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat kan ik van jou precies hetzelfde zeggen...
Hilarisch...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GePwned! Wie unne N00bz0R![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En waar zeg ik dat er geen tuig zit onder de Marokkanen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:52 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik zeg toch juist dat er veel tuig onder de voetbal-supporters zit?
Sure.quote:
Ik lig er echt wakker van hoe jij of andere "voetbalsupporters" over mij denkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:53 schreef Sethje het volgende:
jou diskrediet ook
oei die deed pijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:54 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik lig er echt wakker van hoe jij of andere "voetbalsupporters" over mij denken
Grappig dat jij als buitengewoon intelectueel en bijzonder ontwikkeld persoon toch tracht om minderwaardige mensen zoals wij te kleineren door op te man te spelen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hilarisch...
Jouw verstand groeit met de minuut.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:41 schreef calvobbes het volgende:
Dat is in veel gevallen zeer ver te zoeken (ik zeg dus niet in alle gevallen). Diegene op wie dat van toepassing bevestigen dat zelf steeds en gaan dan lopen klagen dat Marokkanen in een kwaad daglicht worden gezet.
Hoe hypocriet en jammer om te zien dat wanneer het om allochtonen gaat, bij veel mensen het verstand op nul gaat en niks goed is behalve die allochtonen....
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Grappig dat jij als buitengewoon intelectueel en bijzonder ontwikkeld persoon toch tracht om minderwaardige mensen zoals wij ons te kleineren door op te man te spelen.
Foei jij zou beter moeten weten.
Ik hoor je vaak genoeg zeggen dat de meesten goedwillend zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En waar zeg ik dat er geen tuig zit onder de Marokkanen?
Omdat je nu wel een hele groep afzeikt, en in andere discussies dat niet doet.quote:Sowieso wat hebben die eventuele uitspraken met deze discussie te maken?
Het gaat niet om je mening, het gaat erom dat je nu loopt te beweren dat voetbalsupporters over het algemeen dom zijn.quote:Omdat ik over een ander onderwerp de ene mening zou hebben, moet ik over een ander onderwerp dezelfde mening hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |