quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:16 schreef Pakspul het volgende:
[..]
4 sixpack breezer en nieuwe maand voorraad morning after pillen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vivre
Wat???quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik drink ech niet de hele dag breezers ofzow alleen soms bij t uitgaan
en dat van die pillen ga ik niet eens op in want ik weet echt wel hoe ik mezelf moet beschermen!
Ja, gewoon geen sex hebben. Zal vast niet zo moeilijk zijn, gezien de foto.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:29 schreef Viswijfje het volgende:
want ik weet echt wel hoe ik mezelf moet beschermen!
Ja, je spoelt de cum er zeker elke keer met koud water uit! Dat helpt, écht!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik drink ech niet de hele dag breezers ofzow alleen soms bij t uitgaan
en dat van die pillen ga ik niet eens op in want ik weet echt wel hoe ik mezelf moet beschermen!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:31 schreef Strychnine het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:33 schreef Viswijfje het volgende:
[..]Ik was er al achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al vanaf je eerste paar posts toen iedereen lol met om jou ging hebben.
Maar ik bleef toch hopen dat je een kloon was en dat het IQ van de gemiddelde fokker niet zo drastisch omlaag is gegaan.
Vivre
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:35 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik was er al achter
Al vanaf je eerste paar posts toen iedereen lol met om jou ging hebben.
Maar ik bleef toch hopen dat je een kloon was en dat het IQ van de gemiddelde fokker niet zo drastisch omlaag is gegaan.![]()
fout!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat geeft jou het recht om mij dom te vinden?
Heb je bij me in de klas gezeten nee toch?
woon je bij me in de buurt, nee!
ik zit nog niet een week op dit forum en je hebt je praatje al klaar terwijl je me me gewoon nouwelijks kent![]()
dit doe ik met jou soort mensen![]()
hmm je was me voorquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:44 schreef Strychnine het volgende:
Ik ken je inderdaad nouwelijks nauwelijks, maar je blijft jezelf telkens in een positie zetten waardoor je IQ nogal gelijk aan dat van een vis minder slim iemand lijkt te zijn.
Kijk eens even een beetje rationeel naar je post geschiedenis en je typfouten
Mijn soort mensen?
Jou jouw soort mensen maken het er zelf naar
Geregistreerd op: zaterdag 17 maart 2007 @ 18:58quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:43 schreef Viswijfje het volgende:
ik zit nog niet een week op dit forum en je hebt je praatje al klaar terwijl je me me gewoon nouwelijks kent![]()
Zo dom ben je, zat we het na een week al door hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat geeft jou het recht om mij dom te vinden?
Heb je bij me in de klas gezeten nee toch?
woon je bij me in de buurt, nee!
Ik heb alle vertrouwen in je hoor, zeker met dit vergelijkingsmateriaal in dit topicquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:47 schreef Nollem het volgende:
Yepsdaar las ik overheen
dus ook een iq puntje minder voor mij
Dan houd ik er nog nog wel wat over Nee laat ik niet opscheppen hier
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:44 schreef Strychnine het volgende:
Ik ken je inderdaad nouwelijks nauwelijks, maar je blijft jezelf telkens in een positie zetten waardoor je IQ nogal gelijk aan dat van een vis minder slim iemand lijkt te zijn.
Kijk eens even een beetje rationeel naar je post geschiedenis en je typfouten
Mijn soort mensen?
Jou jouw soort mensen maken het er zelf naar
Nee, het draait ook om opmerkingen en statements die je maakt. Daarnaast werd de vraag aan je gesteld of je dyslectisch was, en jouw antwoord was dat je niet dyslectisch was maar gewoon te snel typte.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
iemands inteligentie ga je toch niet bepalen vanwege typfouten??
misschien ben ik wel gewoon dislectisch maar staan daar tegen over 1000 dingen die ik wel heel goed kan! alsof alles draait om taal en spelling![]()
Dyslectisch, we zullen het daar maar op houden danquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
misschien ben ik wel gewoon dislectisch maar staan daar tegen over 1000 dingen die ik wel heel goed kan! alsof alles draait om taal en spelling![]()
DAMN YOU !quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:49 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Nee, het draait ook om opmerkingen en statements die je maakt. Daarnaast werd de vraag aan je gesteld of je dyslectisch was, en jouw antwoord was dat je niet dyslectisch was maar gewoon te snel typte.
En weer ging er een punt vanaf! My god!![]()
Nee, maar je kan wel veel halen uit schrijfstijl en vocabulaire (sorry, moeilijk woord; =woordenschat).quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Nog 31 posts...quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:52 schreef Strychnine het volgende:
Het is al bijna tijd voor topic nummer 2
Hebben jullie er ook al zo'n zin in?
Vis schoonmakenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:54 schreef KritischeMassa het volgende:
ik hoop dat vw gaat opnoemen welke 1000 dingen ze wel heel goed kan
wehehehe
Nee man.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:54 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Vis schoonmaken
1-kabeljauw
2-haring
3-sprot
4-....
[enz]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:54 schreef KritischeMassa het volgende:
ik hoop dat vw gaat opnoemen welke 1000 dingen ze wel heel goed kan
wehehehe
Zal make-up opdoen ook in het lijstje voorkomen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee man..
Op 1 staat: breezers drinken.
Zei ze na 6 pagina'squote:Op donderdag 22 maart 2007 16:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb wel wat beters te doen dan me te verdedigen tegen jullie!
Dat blijkt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb wel wat beters te doen dan me te verdedigen tegen jullie!
gezien de foto in ieder geval batterijen verwisselenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:57 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Zal make-up opdoen ook in het lijstje voorkomen?
Dan doet ze het beter dan ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:59 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
gezien de foto in ieder geval batterijen verwisselen
edit:
met 1 hand
ik dacht even 'die kent mij goed' maar je head het gewoon uit me profielquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:03 schreef TwyLight het volgende:
ze heeft geen zin in jongens die alleen maar kunnen lullen over tieten en neuken! ook niet in dat achterbakse gelul achter haar rug , dus als je wat van dr vind moet je t gewoon zeggen want ze is heus niet gek en komt er anders toch wel achter!
dan weten jullie dat ff
JA!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik dacht even 'die kent mij goed' maar je head het gewoon uit me profiel![]()
![]()
kutquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:12 schreef Strychnine het volgende:
Zit je nu wel op het goede account murpje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |