Wil je alsjeblieft al je vingers eraf snijden zodat je niet meer kan typen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
typEfouten?? dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen![]()
maar mischien spreek je wel dialect, mijn 'ons mam' vonden sommige ook al niet goed
je hebt een aardige breezerslet gehalte hoor!!quote:
Diskremenasie ik seg t je!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef Viswijfje het volgende:
Ik lees dat woord net weer in een verhaal hier en vind het zon onzin en discrimenatie!
Alsof je gelijk eenofandere hoer bent omdat je geen bier lust.
Ik vind breezers gewoon harstikke lekker maar dat zegt niks over me seksleven dus hou dat er buiten.
Ik scheld toch ook geen mensen uit voor wijnbimbo of colaslons??![]()
een punt dan slaat het lidwoord op punt. Het hele punt, dan slaat het lidwoord op hele...quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:33 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar 'een hele punt' klinkt weer voor geen meter.
Verdikkeme, heb ik weer wat om over na te denken vanavond in bed. Ik had net mijn vorige filosofie opgelost.
Ik schrijf zelf ook altijd typfout, maar ik heb toevallig de laatste keer met het nederlands dictee (dat wat op tv komt, met politici, acteurs, noem het maar op) en daar 'leerde' ik dat typefout inderdaad met een e is. Al pas ik deze regel nog niet vaak toe, omdat het naar mijn idee toch niet lekker 'bekt' en ik het eigenlijk ook nooit iemand zie schrijven.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
typEfouten?? dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen![]()
maar mischien spreek je wel dialect, mijn 'ons mam' vonden sommige ook al niet goed
Ja, maar het is het dan 'een hele' of 'de hele'quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:29 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
een punt dan slaat het lidwoord op punt. Het hele punt, dan slaat het lidwoord op hele...
wees daar maar niet bang voorquote:
We vinden je allemaal heel lief hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef Viswijfje het volgende:
Ik lees dat woord net weer in een verhaal hier en vind het zon onzin en discrimenatie!
Alsof je gelijk eenofandere hoer bent omdat je geen bier lust.
Ik vind breezers gewoon harstikke lekker maar dat zegt niks over me seksleven dus hou dat er buiten.
Ik scheld toch ook geen mensen uit voor wijnbimbo of colaslons??![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:29 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
een punt dan slaat het lidwoord op punt. Het hele punt, dan slaat het lidwoord op hele...
Het is een geuzennaamquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Wie noemt zichzelf überhaupt viswijf.. wat voor zelfbeeld heb je dan
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Wie noemt zichzelf überhaupt viswijf.. wat voor zelfbeeld heb je dan
Viswijf + stoer + breezerquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik verkoop vis dus me vriendinnen noemden me al afentoe zo voor de gein, ik vind t wel stoer
![]()
gewoon me voornaam is ook zo saai hee
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:46 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Viswijf + stoer + breezer
Je bent er gewoon zelf éénHoeveel mannen verwerk jij per weekend?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef Viswijfje het volgende:Alsof je gelijk eenofandere hoer bent omdat je geen bier lust.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:21 schreef Nielsch het volgende:
Ga eens hockey spelen en bier drinken; dan ben je tenminste geen breezahsletje meer maar een hockeysletje. En dat is altijd nog net even iets beter.
Breezerb0y to the rescuequote:Op donderdag 22 maart 2007 12:24 schreef melluk het volgende:
ach jongens doe eens lief tegen viswijffie...![]()
![]()
ze wil alleen maar opkomen voor de dames hoor...![]()
ze is zelf geen breezah en heeft een hoog IQ dus laat haar met rust![]()
eej wat jij bitch mij!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:18 schreef furian het volgende:
melluk bitch.. maak je avatar niet zo fucking lang gekte..
ik zag 1 mooi plaatje en dacht die komt zo wel weer.. [afbeelding] duurde gewoon een halve minuut ofzo [afbeelding]
Waarom typ je niet gewoon de smilie inplaats van afbeelding toevoegen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:24 schreef furian het volgende:
lmao.. hijs echt irritantduurt veel te lang (A) [afbeelding]
Laatstequote:Op donderdag 22 maart 2007 13:28 schreef Baret het volgende:
Of ts is een kutkloon! Of een zeikwijf met een iq van 20.
omgquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:28 schreef furian het volgende:
lmao.. ik kende hem niet uit mijn hoofd (A) hahahahaha
Dan blijft er oplossing over, krassen emt die hap.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:34 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Laatste
[..]
omg
en donder op met die msn smilies!
alhoewel ik dat betwijfel...quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:47 schreef m-ice het volgende:
geniale topic![]()
en zij maar serieus blijven![]()
Lekker! Biertje? Dan kom ik er gezellig bij zitten!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:36 schreef isama het volgende:
*popcorn pakt
wat een emoticonsquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:13 schreef furian het volgende:
ach.. zolang haar mossel maar niet naar vis stinkt kan ik het er wel op doen hoor, desnoods met zak over het hoofd [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |