God, wat ben jij dom zegquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef Viswijfje het volgende:
Ik lees dat woord net weer in een verhaal hier en vind het zon onzin en discrimenatie!
Alsof je gelijk eenofandere hoer bent omdat je geen bier lust.
Ik vind breezers gewoon harstikke lekker maar dat zegt niks over me seksleven dus hou dat er buiten.
Ik scheld toch ook geen mensen uit voor wijnbimbo of colaslons??![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef Yozzz het volgende:
Pics?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:28 schreef Vierkantblokje het volgende:
Omg kut TS
Omg, dat shirt!quote:
of oprottenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef Yozzz het volgende:
Pics?
Kleurt mooi bij d'r tatoequote:Omg, dat shirt!
+quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef Viswijfje het volgende:
Ik lees dat woord net weer in een verhaal hier en vind het zon onzin en discrimenatie!
Alsof je gelijk eenofandere hoer bent omdat je geen bier lust.
Ik vind breezers gewoon harstikke lekker maar dat zegt niks over me seksleven dus hou dat er buiten.
Ik scheld toch ook geen mensen uit voor wijnbimbo of colaslons??![]()
+quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:18 schreef Viswijfje het volgende:
je zou willen dat je mij kon hebben!!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
houden jullie me nou voor het ootje of hebben jullie echt wat tegen mij?
Wat heb ik gedaan dan?
Ik vind t gewoon stom om alle breezer-drinkers over één kam te smeren, da;s toch net zoiets als rascisme??
Duidelijk. Je bent een kloonquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
Wat heb ik gedaan dan?
Ik vind t gewoon stom om alle breezer-drinkers over één kam te smeren, da;s toch net zoiets als rascisme??
Haha, wat ben jij grappig!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
Wat heb ik gedaan dan?
je shift loopt te etteren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:36 schreef Lariekoek het volgende:
VoLGuS mIj Is JuH KeYbOaRdJuH KaPoT WaNt JuH TyPt NiEt SoWww!!!111!!!
Pl@yA PimPquote:
quote:
Komt door de knakworsten die vewerkt zijn in een bedrijf waar ze ook pinda's verwerken.quote:
oOOw, DuS dIt Is LeUK?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:38 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
NeEj HoOr.
SoW TyPuH iS HarStiKkUh HiP!
Doe het dan goed prutser.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:38 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
![]()
uh verander deze TT effe naar [CENTRAAL] Mijn IQ is gelijk aan 30, wie wil me palen voor een frietje metBrEeZaH?
dat bedoel ik!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef Lakitu het volgende:
Ik vraag me eigenljik af: is het niet heel erg vermoeiend om steeds met hoofdletters tussendoor te typen?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Viswijfje het volgende:
heb ik gedaan dan?
Ik vind t gewoon stom om alle breezer-drinkers over één kam te scheren, da;s toch net zoiets als rascisme??
niet lager dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:38 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
![]()
uh verander deze TT effe naar [CENTRAAL] Mijn IQ is gelijk aan 30, wie wil me palen voor een frietje met?
Wat is dit hier onder dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:39 schreef Viswijfje het volgende:
breezersletten bestaan niet, is gewoon verzonnen om dat ze je toch ergens op moeten pakken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |