En Sneijder in deze vorm op de bank?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:12 schreef AminBen het volgende:
Seedorf lijkt me wel aardig met de punt naar voren, dan van achteruit. Zijn echte kwaliteit is ook niet echt de man achter de spits.
De Zeeuw - Seedorf
Van der Vaart
Ik wil niet te veel aan fysieke kracht inboeten jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:19 schreef Panick het volgende:
[..]
En Sneijder in deze vorm op de bank?,
,
!
Zit die goal je nog steeds zo dwars?.
Daarbij spelen Robben, Van Persie, Seedorf, Boulahrouz, Bouma, Mathijsen, Van der Vaart, Seedorf, Landzaat, Ooijer, Vennegoor en eventueel nog Van Bommel, Makaay en Van Nistelrooy allemaal 4-4-2 bij hun clubs.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik blijf het absurd vinden om met 1 vleugelspeler in de gehele selectie, vast te houden aan een 433 terwijl AZ en soms ook Ajax de sterren van de hemel spelen in een 442, waar we wel de mensen voor hebben.
Die ziet ook meer de tribune dan dat ie grassprietjes mag tellen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:29 schreef AminBen het volgende:
[..]
Daarbij spelen Robben, Van Persie, Seedorf, Boulahrouz, Bouma, Mathijsen, Van der Vaart, Seedorf, Landzaat, Ooijer, Vennegoor en eventueel nog Van Bommel, Makaay en Van Nistelrooy allemaal 4-4-2 bij hun clubs.
We doen het voor Gio![]()
Valt weer geen touw aan vast te knopen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:26 schreef assie het volgende:
Ben benieuwd hoeveel zekerheid er te halen is uit het verdelen van de hesjes.... De ervaring leert dat Van Basten vaak verrast met de uiteindelijke opstelling...
Als half Roemeense juich ik meequote:Op donderdag 22 maart 2007 17:31 schreef AminBen het volgende:
Onder het dekmantel van een ex-roemeense vriendin zeg ik:
Romania![]()
Oeps vergetenquote:
quote:The Dutch Football Association has reminded its match officials not to show public shows of emotion or jubiliation in the wake of referee Eric Braamhaar's apparent delight at an Ajax goal against PSV last week. (The Times)
VdV zou misschien aanvoerder zijn...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je moet je aanvoerder natuurlijk wel het vertrouwen geven
19:30 uur Op SMS 6quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:46 schreef WooZ het volgende:
waar en hoelaat wordt het ergens uitgezonden?
Ik dacht 20:00 wedstrijd?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
19:30 voorbeschouwing
20:30 wedstrijd
toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |