Owja, ook hallo partner in crimequote:Op woensdag 21 maart 2007 15:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mooi he, zo'n simpele opmerking, en dan de grootste lol hebben![]()
Jouw vriend is toch niet JoeyT???quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:24 schreef Kleinie87 het volgende:
Ik woon gewoon in onze hoofdstad en hij in LimburgReistijd naar zn huis is 3 uur en 3 kwartier
wat een verwarrend topic ineensquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:29 schreef Rhanna het volgende:
Hehe, nee werk er voor de 60% korting bij alles van Servex.
Jah, van onderuit zo *paf* naar boven, eigenlijk precies de andere kant uit dan TS ging bij haar huisgenootquote:
Ze pakt een chocoladereep, begint er aan te sabbelen en hem geil een en weer te schudden, wrijft hem tegen dr kut aan en legt hem DAN terug in de kast...quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:39 schreef milagro het volgende:
[..]
jammer best wel, ik bedoel, als je een chocoladereep pakt, breek je dan ook enkel een stukje af en leg je de rest terug in de kast? zo ja, hulde!
Aardig dat je dat aangeeft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:37 schreef FeEsTbBt het volgende:
alvast sorry voor als ik minder vriendelijk over kom hierover.
Het is allebei arelaxed, nog erger is: eerst op andermans piemel sabbelen en het dan uitmaken over de telefoon.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:39 schreef Cheiron het volgende:
Trouwens, wat is nou erger, uitmaken over de telefoon of dat ze op andermans piemel sabbelt.
Chocoladereep: nee, dan begin ik meteen na die reep aan de volgendequote:Op woensdag 21 maart 2007 15:39 schreef milagro het volgende:
[..]
wat een verwarrend topic ineens![]()
maar goed, er ging dus iemand vreemd, want geil, maar kon zich nog net op tijd beheersen, anders had dit topic in SEX gestaan met een andere TT "geneukt zonder condoom, en niet meer ongesteld geweest sindsdien ( 13/12/06) , ben ik zwanger?"..
jammer best wel, ik bedoel, als je een chocoladereep pakt, breek je dan ook enkel een stukje af en leg je de rest terug in de kast? zo ja, hulde!
Mja, bij d'r huisgenoot. Ow wacht...heeeeeeey...is dát even makkelijk zeg! Kan ze direct dr "l.d.v.d." d'r uit laten stoten, want ik ben het met Milagro eens dat er vroeg of laat toch geneukt gaat worden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:41 schreef reinierb het volgende:
Vertel het vrijdag!! Niet over de telefoon, gewoon nooit doen. Dit soort dingen alleen maar face-2-face vertellen.
Oh ja... vergeet geen slaapplek te regelen voor jezelf, want ik denk niet dat nog bij je vriendje mag.
Liever dat ze niet meer met die stinkmuil van haar in mn buurt kan komen, want dan druk ik haar iets anders int gezichtquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:42 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Het is allebei arelaxed, nog erger is: eerst op andermans piemel sabbelen en het dan uitmaken over de telefoon.
Op zich wel een punt, al zou ik zoiezo toch wel instorten als een of ander wrakquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:39 schreef Cheiron het volgende:
Ik zou het toch liever over de telefoon horen eigenlijk. Al dat gezeik, dan hoef je elkaar ook niet meer te zien en is het meteen klaar. Als ze langskomt wordt het emotioneel etc.
Trouwens, wat is nou erger, uitmaken over de telefoon of dat ze op andermans piemel sabbelt.
Overigens fat chance dat hij er geen probleem mee zal hebben ALS hij je al vergeeft dat je nog steeds bij de "gepijpte" in huis woont..
* Scorpie eens is. Zoals al eerder aangeduid; ik zet 5 euro in op het feit dat er binnen een week geneukt is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja, bij d'r huisgenoot. Ow wacht...heeeeeeey...is dát even makkelijk zeg! Kan ze direct dr "l.d.v.d." d'r uit laten stoten, want ik ben het met Milagro eens dat er vroeg of laat toch geneukt gaat worden.
Ja dat deed die huisgenoot ook. Misschien was het uit nood geboren en stonk TS dermate uit dr muil dat huisgenoot zoiets had van "hop, even daarheen jij".quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Liever dat ze niet meer met die stinkmuil van haar in mn buurt kan komen, want dan druk ik haar iets anders int gezicht![]()
Tof dat jij het meestal wel met me eens bentquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
* Scorpie eens is. Zoals al eerder aangeduid; ik zet 5 euro in op het feit dat er binnen een week geneukt is.
Zo kun je het uitleggen aan je vriendje, het was een misverstand...quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dat deed die huisgenoot ook. Misschien was het uit nood geboren en stonk TS dermate uit dr muil dat huisgenoot zoiets had van "hop, even daarheen jij".
En jij meestal met mijquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tof dat jij het meestal wel met me eens bent![]()
En de eerste keer wilde ik alleen zn hand schudden, maar zn gulp stond openquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:46 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zo kun je het uitleggen aan je vriendje, het was een misverstand...
Want ik wou hem alleen een slapengaankusje geven,, maar hij drukte mij naar zn piemel![]()
"Did you trip, fell, and landed on his dick?"quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:46 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Want ik wou hem alleen een slapengaankusje geven,, maar hij drukte mij naar zn piemel![]()
Thx, ik word hier wel voor hoer afgeschilderd en snap dat ook wel maar weet ook van mezelf dat dat gewoon te ver gaat. Ik ga er nu echt vandoor, denk er nog wel even goed over na.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:45 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
jemig wat gaat dit topic snel![]()
verder hoop ik toch wel voor ts dat het nog goedkomt. je bent wel dom geweest maarja, je blijft een mens...
en wie ben jij nu weerquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Chocoladereep: nee, dan begin ik meteen na die reep aan de volgende
Sex? Ja, ik kan ver gaan maar op een gegeven moment als het niet meer spelen is, zal er bij -mij- altijd een moment zijn van "ja, ze is het waard" of "nee, ze is het niet waard".
Maar ik ben redelijk uniek in dat opzich (is me verteld).
No Problem.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:48 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Thx, ik word hier wel voor hoer afgeschilderd en snap dat ook wel maar weet ook van mezelf dat dat gewoon te ver gaat. Ik ga er nu echt vandoor, denk er nog wel even goed over na.
Thx voor de reacties
Eminemquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"Did you trip, fell, and landed on his dick?"
Ja preciesquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:46 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Welnee, we schilderen je niet voor hoer af, je hebt er toch immers geen geld voor gekregen? Je bent gewoon een ordinair sletje, lets face it girl.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:48 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Thx, ik word hier wel voor hoer afgeschilderd en snap dat ook wel maar weet ook van mezelf dat dat gewoon te ver gaat. Ik ga er nu echt vandoor, denk er nog wel even goed over na.
Thx voor de reacties
Thnx, uiteindelijk is dit (sub)forum er toch om mensen proberen te helpen, niet?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:42 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Aardig dat je dat aangeeft.
Nog aardiger dat je een fatsoelijke post maakt met uitleg over de situatie en gevolgen
En vergeleken bij sommigen geef je juist een vriendelijk antwoord.
+10 punten voor FeEsTbBt
En nu staat ze voorgeprogrammeerd onder knopje nr 1 bij jou?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:24 schreef CoolGuy het volgende:
TS kan ook van d'r hobby dr werk maken.
"Voor pijpe of beffe, bel Kleinie87 effe"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |