Waarom laat je het dan in hemelsnaam twee keer op rij zover komen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:01 schreef Kleinie87 het volgende:
Nu weet ik absoluut niet wat ik moet doen. Ik voel niets voor hem, ben echt gek op mn vriend en vind mn vriend veel leuker, knapper en liever.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:05 schreef Pheno het volgende:
Maak het maar uit met je vriend, je voelt blijkbaar te weinig voor hem om je te gedragen. Dat of laat de alcohol staan, je kunt er blijkbaar niet goed tegen.
Ja dat snap ik dus ook nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom laat je het dan in hemelsnaam twee keer op rij zover komen?
Teveel alcohol is imho altijd zo'n lame excuus. Zeker als je de volgende keer weer even vrolijk nog een stapje verder gaat, vind ik het te makkelijk om je misstap aan alcohol te wijten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:05 schreef Pheno het volgende:
Dat of laat de alcohol staan, je kunt er blijkbaar niet goed tegen.
Vandaar de sarcastische ondertoon.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Teveel alcohol is imho altijd zo'n lame excuus. Zeker als je de volgende keer weer even vrolijk nog een stapje verder gaat, vind ik het te makkelijk om je misstap aan alcohol te wijten.
Ik had mijn sarcasme radar niet aanstaan.quote:
Idd..quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Teveel alcohol is imho altijd zo'n lame excuus. Zeker als je de volgende keer weer even vrolijk nog een stapje verder gaat, vind ik het te makkelijk om je misstap aan alcohol te wijten.
zij heeft iig al genoeg geschud..quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:09 schreef Nnelis het volgende:
Doe je vent een plezier en vertel het hem, misschien schud hij je dan eens wakker....
als ik die vriend was zou ik het uitmaken als mijn vrouw hiermee thuis zou komen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:09 schreef Nnelis het volgende:
Doe je vent een plezier en vertel het hem, misschien schud hij je dan eens wakker....
Lust denk ik. Ik wil niet de schuld aan de drank geven, ben er nl zelf bij. Het is ook totaal niet omdat ik mn vriend minder leuk vind, maar het was gewoon spannend en lekker.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom laat je het dan in hemelsnaam twee keer op rij zover komen?
Hoezo wordt dat altijd goed gepraat? Niet in mijn boek, iig.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:11 schreef TrenTs het volgende:
Trouwens, vreemdgaan als je dronken bent wordt altijd goed gepraat, maar als je in een dronken bui je vriendin een oog dichthoekt is het weer een probleem.Dubbele standaard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |