Breakfast at tiffenies van the ramonesquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:51 schreef Yurithemaster het volgende:
breakfats at tinnenies van the ramones
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:51 schreef Yurithemaster het volgende:
breakfats at tinnenies van the ramones
tinneniesquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:51 schreef Yurithemaster het volgende:
breakfats at tinnenies
Volgens mij bedoel je Deep Blue SOmethingquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:52 schreef Dungeonmaster het volgende:
Tis van Breakfast at tiffany's maar hoe heet die band ook weer.
hebben die spelvauten alleen meet dreiging te maken?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In de drijging van het weggejat worden was ik iets te snel met invoeren![]()
Kan ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:56 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
hebben die spelvauten alleen meet dreiging te maken?
http://www.undermuza.com/?name=besedila&text=787quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:56 schreef Mark_V het volgende:
Ehhm, ik ken hem inderdaad alleen maar van deep blue something, maar heeft de ramones hem gecoverd dan? Zo ja, dan krijgt Yuri het punt, zo nee dungeon master....
Dat was inderdaad de enige link die ik vond, maar die is erg gaar en erg oost-europees.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef Robbiev85 het volgende:
[..]
http://www.undermuza.com/?name=besedila&text=787
dus ja.. ramones hebben het ook uitgebracht
Ik heb het liedje op de pc staan van the ramones dus maar ik kan zelf ook niet zo snel iets vinden op internet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef Mark_V het volgende:
Ik vind 1 linkje waarin staat dat het de ramones zijn, en 100 dat het deep blue is, dus ik neig toch naar dungeon, kan jij bewijs voor jouw antwoord geven Yuri?
Ik stond er alquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:02 schreef Mark_V het volgende:
Ik vrees dat ik hem toch aan dungeon ga geven, er staat niets over op wiki, het liedje is uit 95 en de ramones gingen in 1996 al uit elkaar. Daarnaast was het ook het antwoord dat ik bedoelde.....
Punten in deel 671:
methan 2
steekbal 3
PhysiscsRules 1
slaveloos 1
SaskiaR 4
Mister1977 1
Dungeonmaster 2
Mark_V 2
dungeonmaster 1
ben weliswaar een man, vond het toch vreselijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:07 schreef Mark_V het volgende:
Maar om weer even terug te komen op de aanleiding van de vraag: de avonden is een prachtboek, allemaal lezen!
is wel meer een mannen- dan een vrouwenboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |