Doet ook nog eens aan bonding. Levensgevaarlijk in het kwadraat die kerelquote:
Het heeft alleen niet geholpenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
Huub schuift heel subtiel Billie een bordje toe, bij het klaarmaken van de broodjes.![]()
Ik seg: laat een andere sensei de lessen geven, iemand met een beetje meer people skills, en wat meer iq punten...quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dan zijn we het eindelijk eens!
Ik seg: Blok beton om de varkenspootjes van Nijman, en in de Amstel ermee!
En dan seg ik: ik hou der fan!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dan zijn we het eindelijk eens!
Ik seg: Blok beton om de varkenspootjes van Nijman, en in de Amstel ermee!
En dan seg ik: ik hou der fan!
De streamers kennen het hele verhaal en Huub waarschijlijk niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:39 schreef schizolientje het volgende:
Er wordt op de forums meer gesproken over de rib van Huub dan hij zelf. Ik heb hem nauwelijks horen klagen, gaf wel af en toe pijn aan
Nou ok, vooruit dan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:37 schreef 026 het volgende:
[..]
Ik seg: laat een andere sensei de lessen geven, iemand met een beetje meer people skills, en wat meer iq punten...
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:37 schreef 026 het volgende:
[..]
Ik seg: laat een andere sensei de lessen geven, iemand met een beetje meer people skills, en wat meer iq punten...
Dan kun je inderdaad ook niet autoracen...dus het valt allemaal wel mee..quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:39 schreef schizolientje het volgende:
Er wordt op de forums meer gesproken over de rib van Huub dan hij zelf. Ik heb hem nauwelijks horen klagen, gaf wel af en toe pijn aan
David Coulthard heeft na zijn vliegtuigongeluk ook geraced met gebroken en gekneusde ribben.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad ook niet autoracen...dus het valt allemaal wel mee..![]()
Ze is klaar met werken en mag Huub bezoeken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze is inderdaad "hard" aan het werk.........de Buren zullen er blij mee zijn..![]()
De buren hebben haar natuurlijk niet voor niets aangenomen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze is inderdaad "hard" aan het werk.........de Buren zullen er blij mee zijn..![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:44 schreef demins het volgende:
Van mij mag Hans 'Hondekop' Nijman zijn krachten meten met NS 'Hondekop' InterCity. ZSM.
huub doet niet anders dan verdraaien, zoals bv dat drogeer gezeik. Als je objectief kijkt is huub een veel grotere rat dan brian, maar ja huub ownd fok en de dgk fokkers hebben bijna allemaal dezelfde mening, het zijn volgers en geen bedenkersquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:43 schreef Varen het volgende:
Ik erger me eigen aan Brian, omdat hij altijddd de boel verdraait !!
Iets zegt mij dat die excuses er niet gaan komen, maar ik vind wel dat zolang huub niet deelnam aan de les Hans hem wel excuses schuldig is, dan valt het namelijk ineens onder toebrengen van lichamelijk letsel ipv lesgeven...quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nou ok, vooruit dan.
Maar dat dan wel in combinatie met gedwongen nederige excuses van Hans Nijman aan Huub, en daarbij het aanbieden van de mogelijkheid aan Huub dat Huub drie keer mag proberen zijn kop eraf te schoppen terwijl Nijman geknield op de grond zit met zijn handen op zijn rug.
Al kunnen we dat schoppen misschien beter aan Nena overlaten.![]()
sowieso, als het om kickbox les gaat zijn er toch wel mensen die dat beter beheersen, er staat mij namelijk iets bij over Hans, volgens mij is hij van oorsprong helemaal geen kickboxer, volgens mij was het iets met worstelen (kan ik naast zitten)quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk dat er ook wel leraren zijn die iedereen (die wil) les kan geven, toegepast op het nivo. Contactsport is namelijk ook erg goed voor je balans, uithoudingsvermogen en techniek en dat hoef je echt niet allemaal te leren door elkaar lens te beuken.
echt een hocky trut met een bolle bier reetquote:
Huub maakt gewoon soms gebruik van de mogelijkheid en de goedgelovigheid van mensen, hij is wel altijd diegene die het later toegeeft en niet in zijn eigen leugens gelooft zoals Brian dat wel doet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
huub doet niet anders dan verdraaien, zoals bv dat drogeer gezeik. Als je objectief kijkt is huub een veel grotere rat dan brian, maar ja huub ownd fok en de dgk fokkers hebben bijna allemaal dezelfde mening, het zijn volgers en geen bedenkers
Jij ziet dingen echt verkeerd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
echt een hocky trut met een bolle bier reet![]()
Yes! Huub is tha man!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:49 schreef Flabberguest het volgende:
Huub gaat hans aanklagen!!! zegt die net.
Kan nog gezellig worden na dat glaasje champagne:)quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:52 schreef CartWOman het volgende:
Lieke is niet bepaald preuts, lekker met Huub de sex-scheurkalender bekijken.![]()
Idd, wereld van verschil.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Wat een verademing om Lieke te zien op de streams ipv Snollie![]()
Laat me raden..........jou type is vast Amandaquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
echt een hocky trut met een bolle bier reet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |