quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:13 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want Hans is ABnormaal
11:24 - "Beuken jullie hem"quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:14 schreef 026 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Hans hem met voorbedachte rade heeft gebleseerd (en jullie met zn allen ook niet) Hans kan huub ook gewoon een "tikkie" hebben gegeven en dat dat "tikkie" bij Huub meer schade doet dan dat het bij de gemiddelde sparringspartner had gedaan.
Maar nogmaals, ik heb het niet gezien
Zou de maatschappij dan niet tegen mensen als Hans beschermd moeten worden? Daar hebben we de Penitentiaire Inrichtingen toch voor!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:12 schreef 026 het volgende:
[..]
Ik snap best dat jullie het raar vinden, maar wat ik al aangeef, voor Hans is het heel normaal.
Kom maar met dat filmpjequote:Op woensdag 21 maart 2007 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk dan eerst voor je iets zegt!
Het was zelfs afgesproken werk.
De maatschappij moet dan niet gaan kickboxenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:16 schreef demins het volgende:
[..]
Zou de maatschappij dan niet tegen mensen als Hans beschermd moeten worden? Daar hebben we de Penitentiaire Inrichtingen toch voor!!!![]()
Vecht "sport"liefhebber zeker?quote:
Van wat ik ervan gelezen en gehoord heb (door Huub zelf op de streams) kwam hij gewoon even kijken bij de les van Brainless en zei hij tegen Hans dat hij nog geen water had verdiend endat hij er eerst maar eens voor moest zorgen dat hij dat wel verdiende. Ik vind dat een beetje uitdagen op een leuke manier.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:12 schreef 026 het volgende:
[..]
Ik snap best dat jullie het raar vinden, maar wat ik al aangeef, voor Hans is het heel normaal.
Verder gaat het wel goed met je????????quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:20 schreef danos het volgende:
Al betwijfel ik of het echt afgesproken werk is, vind ik het wel een slimme actie van Brian, en kom op zeg een klein scheurtje in je rib, daar komt die kleine kaboutah ook wel weer overheen.
Als die knakker jaap een gebroken neus had geslagen zat iedereen hier weer te lachen...
quote:
Dus huub gaat bij Brian kijken, plaatst die opmerking en krijgt ogenblikkelijk een "tikkie"?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Van wat ik ervan gelezen en gehoord heb (door Huub zelf op de streams) kwam hij gewoon even kijken bij de les van Brainless en zei hij tegen Hans dat hij nog geen water had verdiend endat hij er eerst maar eens voor moest zorgen dat hij dat wel verdiende. Ik vind dat een beetje uitdagen op een leuke manier.
Voor zover ik weet had Huub nog geen kickboks-les gehad en zou Hans het besef moeten hebben gehad dat een ongetraind iemand kwetsbaarder is dan iemand die wél getraind is.
Het was gewoon moedwillig beschadigen, dat blijkt wel uit zijn opmerkingen van vandaag, dat hij Huub 'nog wel een keer wil tikken'.
Als je daar dan ook nog de psychotische reactie daarop van Brainless bijtelt lijkt mij, als iemand die fysiek geweld een teken van zwakte vindt, dat het ver over de grens van het betamelijke gaat.
Maar volgens mevrouw Pannekoek gelden die grenzen alleen voor haar eigen loverboys Brainless en Japio.
Het wordt echt met de dag walgelijker in de Kooi.
Als deze vraag kenmerkend is voor je huidige denkniveau, heb je iets teveel 'tikjes' gehad tegen het bolletje!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:22 schreef 026 het volgende:
[..]
Ja
Kan je me overigens uitleggen waarom sport tussen " staat?
Heeft niks met niveau te maken, ik ben oprecht benieuwdquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:25 schreef demins het volgende:
[..]
Als deze vraag kenmerkend is voor je huidige denkniveau, heb je iets teveel 'tikjes' gehad tegen het bolletje!![]()
Nu ben ik in de war hoor, doet huub nu wel of niet mee met de lessen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef waxmask het volgende:
Als iemand net begint bij een vecht/contact sport, begin je met de techniek. Als je dan al sparred dan is dat semi-contact(lees: licht anraken en weer terug halen)
Pas later als techniek en spieren getrained is kan je over gaan op verharding, ook dat is langzaam klappen opvoeren zodat je steeds meer weerstand hebt.
Wat Hans deed heb ik ook wel eens gedaan bij iemand in een les die ik niet mocht, rustig sparren en dan ineens een kleine maar zeer directe op het borstbeen, ribben. Dan gaat zo iemand echt door de grond.
Hans=slechte leraar die zijn persoonlijke mening laat meewegen in hoe hij lesgeeft, als Huub slim is neemt ie een andere sensei.
Daar kwam het idd op neer. Huub vertelde dat hij een aantal tikkies in oplopende kracht kreeg, tot de tik die uiteindelijk zijn rib scheurde, waarna hijzelf zei: 'ok ok, je hebt je water nu wel verdiend'.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:25 schreef 026 het volgende:
[..]
Dus huub gaat bij Brian kijken, plaatst die opmerking en krijgt ogenblikkelijk een "tikkie"?
Helemaal mee eens ...quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef waxmask het volgende:
Als iemand net begint bij een vecht/contact sport, begin je met de techniek. Als je dan al sparred dan is dat semi-contact(lees: licht anraken en weer terug halen)
Pas later als techniek en spieren getrained is kan je over gaan op verharding, ook dat is langzaam klappen opvoeren zodat je steeds meer weerstand hebt.
Wat Hans deed heb ik ook wel eens gedaan bij iemand in een les die ik niet mocht, rustig sparren en dan ineens een kleine maar zeer directe op het borstbeen, ribben. Dan gaat zo iemand echt door de grond.
Hans=slechte leraar die zijn persoonlijke mening laat meewegen in hoe hij lesgeeft, als Huub slim is neemt ie een andere sensei.
Ik denk oprecht dat je niet in staat bent dat zelf te bedenken!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:27 schreef 026 het volgende:
[..]
Heeft niks met niveau te maken, ik ben oprecht benieuwd
Overigens stelde ik de vraag niet aan jou
De DGK-redactie doet er ook alles voor om die lessen voor Sylvia te verzieken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef beequeen het volgende:
Wat een pech weer voor syl, voor de zoveelste keer motorrijden in de regen.
Neem eens wat tijd om te slapen, je ijlt. Prachtig zonnig weer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef beequeen het volgende:
Wat een pech weer voor syl, voor de zoveelste keer motorrijden in de regen.
Nee, hij doet niet meer mee met de lessen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:27 schreef 026 het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war hoor, doet huub nu wel of niet mee met de lessen?
Nee, Huub deed niet mee. Er was wel sprake van dat hij mee zou gaan doen, omdat Brainless op dat moment nog de enige was die les kreeg na het afhaken van Bart.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:27 schreef 026 het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war hoor, doet huub nu wel of niet mee met de lessen?
Zeer slechte leraar vraag me af of hij niet is aangesloten bij een Bond.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef waxmask het volgende:
Wil je dat we één minuut stilte in acht nemen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:29 schreef AnTjUh het volgende:
amanda is haar extensions aan het cremeren
en dat zonder dat er ooit leven in heeft gezetenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:29 schreef AnTjUh het volgende:
amanda is haar extensions aan het cremeren
Eemnes ligt niet in Zeelandquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Neem eens wat tijd om te slapen, je ijlt. Prachtig zonnig weer.
http://www.zeegat.nl/
De Mafia!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:30 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zeer slechte leraar vraag me af of hij niet is aangesloten bij een Bond.
Jawel hoor, bij de Bond van de in de Endstra-tapes Genoemde Louche Kut Criminelenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:30 schreef Sporti het volgende:
[..]
quote:
dat magquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:28 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat je niet in staat bent dat zelf te bedenken!
Als huub er niet voor gekozen heeft deel te nemen aan de les dan is Hans zn boekje te buiten gegaan, simpel zat!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Daar kwam het idd op neer. Huub vertelde dat hij een aantal tikkies in oplopende kracht kreeg, tot de tik die uiteindelijk zijn rib scheurde, waarna hijzelf zei: 'ok ok, je hebt je water nu wel verdiend'.
Hij is wel lid van diverse Bendes!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:30 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat zeg je vaak als je aankomt in gewicht dan zijn ineens je kleren gekrompen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
Billie belt dat zijn overhemden gekrompen zijn.......Yeah Right![]()
![]()
![]()
Dan zijn we het eindelijk eens!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:34 schreef 026 het volgende:
[..]
Als huub er niet voor gekozen heeft deel te nemen aan de les dan is Hans zn boekje te buiten gegaan, simpel zat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |