whahaha ik moet ook altijd meteen aan Henk Westbroek denken als ik hem ziequote:Op woensdag 21 maart 2007 21:21 schreef Pritt het volgende:
Spijkerman heeft de uitstraling van Henk Westbroek in een McDonalds outfit.![]()
Inderdaad een enorme rokers stem.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Rokers stem ja. Homo stem nee.
hij kent denthemen nog nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:53 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad een enorme rokers stem.
Overigens had ik vandaag een masterclass van JD en die zei nog dat het makkelijker is om de paus te spreken dan om Davids te spreken.![]()
dat geloof ik bestquote:Misschien heeft het iets met het blad/hoofdredacteur te maken.
Over Kluivert zei ie nog dat het best een aardige gozer is zolang ie niet in een discotheek met blonde wijven staat of in een auto zit.
En ik durf al m'n geld in te zetten dat Derksen nog nooit met Kluivert in een discotheek of een auto heeft gezeten. Die vent kun je gewoon het beste van een hoog flatgebouw af lazeren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:53 schreef jna het volgende:
Over Kluivert zei ie nog dat het best een aardige gozer is zolang ie niet in een discotheek met blonde wijven staat of in een auto zit.
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:23 schreef plae het volgende:
[..]
Die waar ik het over had is wel 150km verderop hoor![]()
Heb je de snor nog wat gevraagd?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:53 schreef jna het volgende:
[..]
Overigens had ik vandaag een masterclass van JD en die zei nog dat het makkelijker is om de paus te spreken dan om Davids te spreken.![]()
Als het slachtoffer op 9 september 1995 luisterde naar de naam Johan Derksen, had Patrick Kluivert van mij niet gestraft hoeven worden. Had ons veel leed bespaard!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:00 schreef twi het volgende:
[..]
En ik durf al m'n geld in te zetten dat Derksen nog nooit met Kluivert in een discotheek of een auto heeft gezeten. Die vent kun je gewoon het beste van een hoog flatgebouw af lazeren.
Klinkt wel als het begin van een mop uit 1995.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:00 schreef twi het volgende:
[..]
En ik durf al m'n geld in te zetten dat Derksen nog nooit met Kluivert in een discotheek of een auto heeft gezeten. Die vent kun je gewoon het beste van een hoog flatgebouw af lazeren.
één Johan Cruijffquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:22 schreef ub40_bboy het volgende:
DerksenAch ja je moet hem niet zo serieus nemen ik vermaak me altijd kostelijk opm maandagavond.
Boulharouz verkoopt chelsea echt niet. Die rus houd hem liever op de tribune voor een paar miljoen dan dat ze hem volgend jaar tegenkomen in de champions league met ajax.
Hebben wij geen scouts ala Piet de Visser in Zuid Amerika zitten?
Hoeveel scouts heeft ajax eigenlijk?
Roger is te goed voor Ajaxquote:
Hij had toch ook maar een contract van één jaar?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:37 schreef toma het volgende:
[..]
die gast mag van mij weg. Heeft in een heel seizoen nog niks laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |