quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:32 schreef toma het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=XtnycGKbMlY
1:08
volgens mij staan alle goeie passes die hij ooit heeft gegeven erin.
Ik kan er niks aan doen, maar ik verwacht toch wel heel veel van Manucharyan! Geweldige talentje vind ik het.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:28 schreef denthemen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tqZ3wWsRf-k&NR Filmpje van Manucharian met veel goals uit het 2e, vooral die goal bij Twente uit is mooi
Dat was nog de meest veilige plaats, de politie was bij strandvliet in het wilde weg mensen aan het aanhouden, terwijl de rellen bij de arena warenquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Stond jij natuurlijk weer vooraan te rellen![]()
Austria Wien. Beter opletten twi.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:43 schreef twi het volgende:
Een paar kneuterige doelpuntjes en 't is een speler met potentie?Tsja, laat hem het eerst maar 1 keertje zien in het eerste.
Hij heeft niet voor niets een contractverlenging gekregen tot 2011, dus tuurlijk is het een speler met potentie.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:43 schreef twi het volgende:
Een paar kneuterige doelpuntjes en 't is een speler met potentie?Tsja, laat hem het eerst maar 1 keertje zien in het eerste.
Lijkt me ook een aardige man, maar ik twijfel een beetje aan zijn capaciteiten tegenwoordig. Ik heb hem de laatste jaren op weinig verstandige woorden kunnen betrappen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:22 schreef denthemen het volgende:
Zou Van der Lem terug komen naar Ajax als hoofd opleidingen? Ik hoop het iig, wát een geweldige man is dit!!
Meer dan een van richting veranderd schotquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Austria Wien. Beter opletten twi.
Ik doelde alleen maar op twi's reactie. Hij wilde dat Manucharyan het 1 keertje in het 1e liet zien. Nou, dat heeft 'ie dus gedaan tegen Austria Wien. Ik moet nog maar eerst zien wat 'ie echt kan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:17 schreef thewishmaster het volgende:
Als dat doelpunt tegen Austria Wien nu het enige is waar we op moeten bouwen, is het wel heel mager. Ik zie die kleine mannetjes als Mitea en Manucharyan nog liever vandaag dan morgen vertrekken.
Nou, dat is hij natuurlijk nog lang niet. Laat hem eerst maar eens 3 maanden achter elkaar heel blijven, dan pas kunnen we zien of hij echt wat in zijn mars heeft.quote:
Dat is Olaf ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef Ordinair het volgende:
Manu en Mitea zijn toch een vaste waarde van het tweede..
ik heb altijd wel vertrouwen in die 2 gehad.. Nog steeds wel eigenlijk, jammer dat ze van glas gemaakt zijn!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef Ordinair het volgende:
Je kan Manu en Mitea niet vergelijken met Olaf..quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef Ordinair het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |