grootste miskoop van afgelopen decenia.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:21 schreef SiemeN het volgende:
En met Olaf Lindenbergh.
Dat is al Ivan Gabrich.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:22 schreef toma het volgende:
[..]
grootste miskoop van afgelopen decenia.
Nee gek!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:22 schreef toma het volgende:
[..]
grootste miskoop van afgelopen decenia.
Het is wel mooi meegomen toch dat niet alleen de spits in een team scorend vermogen heeft?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:58 schreef twi het volgende:
Gabri is er dan ook niet om goals te maken.
Eens.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:25 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Het is wel mooi meegomen toch dat niet alleen de spits in een team scorend vermogen heeft?
Gabri had er minimaal 1 moeten maken thuis tegen Kopenhagen.
Die wil ik zienquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee gek!!!
Sikora!!!
Dat filmpje van hem hoe fucking vet was dat.
Heeft iemand dat nog?
Met die breedtepass over 5m die 5x herhaald werd
Gruwelijk heb ik gelachen daarom. En die debiele slidings (inzetten van slidings) van hem![]()
Sikora heeft ooit nog een geniaal doelpunt gemaaktquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee gek!!!
Sikora!!!
Dat filmpje van hem hoe fucking vet was dat.
Heeft iemand dat nog?
Met die breedtepass over 5m die 5x herhaald werd
Gruwelijk heb ik gelachen daarom. En die debiele slidings (inzetten van slidings) van hem![]()
die tegen PSV zat er toch mooi in.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:56 schreef ub40_bboy het volgende:
Gabri mist wel veel kansen maar voor de rest is een goede middenvelder.
Was dat die volley van randje 16?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:28 schreef toma het volgende:
[..]
Sikora heeft ooit nog een geniaal doelpunt gemaakt
Ik kan me nog goed herineren tijdens de wedstrijd WillemII-Heerenveen dat hij constant aan t janken was tegen de scheids. Toen ie naar de corner vlag liep riep ik kei hard naar m CALIMERO! Hij keek naar mij en moest keihard lachen. Dat zijn toch de leuke momenten die je op tv niet mee krijgt
quote:
HHAHAH wat een filmpje hele tijd zon liedje eronder: "im a playa im a playa" en dan zie je al die passes van sikoraquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:32 schreef toma het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=XtnycGKbMlY
1:08
volgens mij staan alle goeie passes die hij ooit heeft gegeven erin.
Verschrikkelijk, wat een inspiratieloze bagger...is niet eens zo heel lang geledenquote:
Te lang om te vullen met goede acties van Sikoraquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:46 schreef BobbyHill het volgende:
Haha, het filmpje is iets te lang inderdaad
Ja zou Koetjeboe zeggen, dat jaar werden we wel kampioen! ( die voorhoede stamt namelijk uit 2003-2004 )quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Mede dankzij Van Gaal overigens, die schijt voorhoede.
Zlatan had immers alleen in de CL een toegevoegde waarde.
Dat jaar was de Eredivisie nog wel een stuk makkelijker heb ik het idee. Het niveau is de laatste jaren flink toegenomen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja zou Koetjeboe zeggen, dat jaar werden we wel kampioen! ( die voorhoede stamt namelijk uit 2003-2004 )!
ik toen lindenbergh kwamquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:32 schreef Ordinair het volgende:
Ik weet nog wel dat ik blij was dat Sikora kwam..
Die Sonck salto's na goals tegen Brugge.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:55 schreef SiemeN het volgende:
Van Sonck herinner ik me nog wel die pegel op de lat thuis tegen Juventus en een fabelachtig doelpunt uit bij ADO Den Haag. Verder is hij al redelijk verdwenen uit mijn geheugen..
Ow ow Den Haag.......quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:03 schreef Camplo het volgende:
[..]
Die Sonck salto's na goals tegen Brugge.
Waren dik rellen toen bij de ArenA die wedstrijd.
De ergste in jaren, met de uitwedstrijd ook. Wat een zooitje overalquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:03 schreef Camplo het volgende:
Waren dik rellen toen bij de ArenA die wedstrijd.
quote:De politie lijkt het spoor volledig bijster na Ajax-Brugge. De m.e./politie is tijdens de rellen rond Ajax-Brugge overal te laat en maakt de ene blunder na de andere.
Stond jij natuurlijk weer vooraan te rellenquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:20 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
De ergste in jaren, met de uitwedstrijd ook. Wat een zooitje overal.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |