Dan zijn we al in januari kampioen volgend jaar als wiges elke week in de basis speelt bij psvquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:00 schreef Camplo het volgende:
21-03-07
Uit betrouwbare bronnen is vernomen dat Maduro aan het eind van dit seizoen naar PSV verkast, tenminste dat meldt de fansite Ajax.punt.nl. Ik(raymond) heb contact gehad met de neef van Maduro en die meldt dat de verdedigende middenvelder naar Eindhoven zal vertrekken. Hij zal daar Timmy Simons vervangen die aan het eind van dit seizoen vertrekt bij PSV. In hoeverre het bericht waarheden bevat zal de toekomst leren. Maduro werd al eerder in verband gebracht met PSV (zie bericht). Dat werd echter onlangs door Stan Valckx weer ontkent (zie bericht).
Wie kan de nieuwe Alex worden (uit Brazilië) en weet je ook nog een goede linksback?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bullshit. Laat het niet waar zijn.
Echt een flapuit is dat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
De neef van Maduro is een bekende van iedereen![]()
Er is geen nieuwe Alex: Die moet nog worden geboren. Jonathan Bottinelli is wel een topverdediger in wording, maar geen Alexquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie kan de nieuwe Alex worden (uit Brazilië) en weet je ook nog een goede linksback?
Da Costa en Salcido waren toch ook niet passeerbaar?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er is geen nieuwe Alex: Die moet nog worden geboren. Jonathan Bottinelli is wel een topverdediger in wording, maar geen Alex.
Goede backs: Kaabi (is een rechtsback, maar kan in een Lee-rol ook linksback spelen), Rivas Mortera, Guardado
Prima verdedigers; Geen Alex.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Da Costa en Salcido waren toch ook niet passeerbaar?
Alleen lijkt het me minder goed voor PSV en top voor Ajax, want iedere cent die ze voor hem vangen is er één teveel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me goed voor de carriere voor Hedwiges eigenlijk, een stap naar PSV.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:00 schreef Camplo het volgende:
21-03-07
Uit betrouwbare bronnen is vernomen dat Maduro aan het eind van dit seizoen naar PSV verkast, tenminste dat meldt de fansite Ajax.punt.nl. Ik(raymond) heb contact gehad met de neef van Maduro en die meldt dat de verdedigende middenvelder naar Eindhoven zal vertrekken. Hij zal daar Timmy Simons vervangen die aan het eind van dit seizoen vertrekt bij PSV. In hoeverre het bericht waarheden bevat zal de toekomst leren. Maduro werd al eerder in verband gebracht met PSV (zie bericht). Dat werd echter onlangs door Stan Valckx weer ontkent (zie bericht).
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef PyTh het volgende:
Wat een lachwekkende berichten worden er toch verspreid de laatste tijd
En nu weten we ook de bron. Het neefje van Maduroquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef PyTh het volgende:
Wat een lachwekkende berichten worden er toch verspreid de laatste tijd
Je zal mij niet horen zeggen dat er de laatste jaren fatsoenlijke linksbacks hebben gestaan, hoewel Maxwell een goede was, maar die heeft veel te weinig gespeeld.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:56 schreef Tim21 het volgende:
4-3-3 = 3-4-3 = 4-2-2
Het is maar net hoe je je spelers het in laat vullem. 4-2-2 word dan wel algemeen gezien al succesvol, maar wij zijn Ajax, de Beste! Ajax kán en mag zijn identiteit niet verliezen door elke week met een 4-2-2 op papier aan te komen. Persoonlijk gaat mijn vookeur uit naar een 3-4-3 waarbij je wel nog minimaal een topverdediger haalt. Zo is het probleem op 'LB' ook opgelost, want die hebben we natuurlijk in jaren niet meer gehad, of durft iemand te beweren dat Maxwell, Urby, Felipe, Lindenbergh enz. Écht kunnen verdedigen. Alleen Vermaelen is ee optie.
Dat Maduro naar PSV gaat misschien, verbaast me niet zoveel. Maar dat er in dat artikel staat dat Simons vertrekt bij PSVquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:00 schreef Camplo het volgende:
21-03-07
Nee manquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:51 schreef Pritt het volgende:
Volgens mij was hij het ook die over de rel rond Perez heeft gelekt.
André Maduro
[afbeelding]
Dezelfde neef?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef plae het volgende:
Maduro (de voetballer) z'n neef is hier overigens de lokale cokedealer hier![]()
wat een spanning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |