abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47511535
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:00 schreef Camplo het volgende:
21-03-07
Uit betrouwbare bronnen is vernomen dat Maduro aan het eind van dit seizoen naar PSV verkast, tenminste dat meldt de fansite Ajax.punt.nl. Ik(raymond) heb contact gehad met de neef van Maduro en die meldt dat de verdedigende middenvelder naar Eindhoven zal vertrekken. Hij zal daar Timmy Simons vervangen die aan het eind van dit seizoen vertrekt bij PSV. In hoeverre het bericht waarheden bevat zal de toekomst leren. Maduro werd al eerder in verband gebracht met PSV (zie bericht). Dat werd echter onlangs door Stan Valckx weer ontkent (zie bericht).

Dan zijn we al in januari kampioen volgend jaar als wiges elke week in de basis speelt bij psv
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_47511540
Als Maduro toch gaat laat hem dan maar naar psv gaan .
Secrets never die. Only people.
  woensdag 21 maart 2007 @ 15:05:21 #128
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47511544
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Bullshit. Laat het niet waar zijn .
Wie kan de nieuwe Alex worden (uit Brazilië) en weet je ook nog een goede linksback?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47511563
Vooral het gedeelte "Simons vertrekt aan het einde van het seizoen bij PSV" leert me dat het een onzinbericht betreft.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 21 maart 2007 @ 15:06:19 #130
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47511583
Hedwiges Maduro moet overigens blijven bij Ajax, gewoon contractverlenging voor twee jaar!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47511643
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
De neef van Maduro is een bekende van iedereen
Echt een flapuit is dat.
Houd van een lijntje.
pi_47511677
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wie kan de nieuwe Alex worden (uit Brazilië) en weet je ook nog een goede linksback?
Er is geen nieuwe Alex: Die moet nog worden geboren. Jonathan Bottinelli is wel een topverdediger in wording, maar geen Alex .
Goede backs: Kaabi (is een rechtsback, maar kan in een Lee-rol ook linksback spelen), Rivas Mortera, Guardado
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47511703
Wat een onzin bericht
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_47511804
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Er is geen nieuwe Alex: Die moet nog worden geboren. Jonathan Bottinelli is wel een topverdediger in wording, maar geen Alex .
Goede backs: Kaabi (is een rechtsback, maar kan in een Lee-rol ook linksback spelen), Rivas Mortera, Guardado
Da Costa en Salcido waren toch ook niet passeerbaar?
Houd van een lijntje.
pi_47511859
Lijkt me goed voor de carriere voor Hedwiges eigenlijk, een stap naar PSV.
That's all folks!
pi_47512009
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:11 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Da Costa en Salcido waren toch ook niet passeerbaar?
Prima verdedigers; Geen Alex.
pi_47512032
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me goed voor de carriere voor Hedwiges eigenlijk, een stap naar PSV.
Alleen lijkt het me minder goed voor PSV en top voor Ajax, want iedere cent die ze voor hem vangen is er één teveel.
  woensdag 21 maart 2007 @ 15:30:48 #138
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47512599
quote:
21-03-07
Uit betrouwbare bronnen is vernomen dat Maduro aan het eind van dit seizoen naar PSV verkast, tenminste dat meldt de fansite Ajax.punt.nl. Ik(raymond) heb contact gehad met de neef van Maduro en die meldt dat de verdedigende middenvelder naar Eindhoven zal vertrekken. Hij zal daar Timmy Simons vervangen die aan het eind van dit seizoen vertrekt bij PSV. In hoeverre het bericht waarheden bevat zal de toekomst leren. Maduro werd al eerder in verband gebracht met PSV (zie bericht). Dat werd echter onlangs door Stan Valckx weer ontkent (zie bericht).

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 21 maart 2007 @ 15:36:11 #139
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47512804
Wat een lachwekkende berichten worden er toch verspreid de laatste tijd
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_47512823
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef PyTh het volgende:
Krijg je he met Koeman als trainer.. wie wilt daar nou niet onder voetballen
  woensdag 21 maart 2007 @ 15:38:27 #141
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_47512899
De neef van Maduro

90% van de antillen heet Maduro van z'n achternaam dus zal wel iemand zijn die toevallig ook Maduro heet en gevoel voor humor heeft
Jawel, je keek.
pi_47512900
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef PyTh het volgende:
En nu weten we ook de bron. Het neefje van Maduro
Houd van een lijntje.
pi_47513336

Dat Maduro verhaal.....
AFC Ajax
pi_47513408
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:56 schreef Tim21 het volgende:
4-3-3 = 3-4-3 = 4-2-2

Het is maar net hoe je je spelers het in laat vullem. 4-2-2 word dan wel algemeen gezien al succesvol, maar wij zijn Ajax, de Beste! Ajax kán en mag zijn identiteit niet verliezen door elke week met een 4-2-2 op papier aan te komen. Persoonlijk gaat mijn vookeur uit naar een 3-4-3 waarbij je wel nog minimaal een topverdediger haalt. Zo is het probleem op 'LB' ook opgelost, want die hebben we natuurlijk in jaren niet meer gehad, of durft iemand te beweren dat Maxwell, Urby, Felipe, Lindenbergh enz. Écht kunnen verdedigen. Alleen Vermaelen is ee optie.
Je zal mij niet horen zeggen dat er de laatste jaren fatsoenlijke linksbacks hebben gestaan, hoewel Maxwell een goede was, maar die heeft veel te weinig gespeeld.
Maar dat je vindt dat Ajax 433 moet spelen omdat we Ajax zijn en dus de beste is een boutargument, ik neem aan de jezelf niet zo dom bent dat je dat niet eens begrijpt.
quote:
21-03-07

Dat Maduro naar PSV gaat misschien, verbaast me niet zoveel. Maar dat er in dat artikel staat dat Simons vertrekt bij PSV
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_47513422
Volgens mij was hij het ook die over de rel rond Perez heeft gelekt.

André Maduro

A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 21 maart 2007 @ 15:56:31 #146
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47513582
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:51 schreef Pritt het volgende:
Volgens mij was hij het ook die over de rel rond Perez heeft gelekt.

André Maduro

[afbeelding]
Nee man

Morris Maduro
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_47513701
Maduro (de voetballer) z'n neef is hier overigens de lokale cokedealer hier

wat een spanning.
enge ziektes sucks :'(
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:00:51 #148
82589 S-Two
barba macacu
pi_47513755

Maduro moet gewoon blijven.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_47513827
Ik geloof er helemaal niet in dat Juventus interesse heeft. Gewoon 1 of andere pipo leest iets van serieuze interesse van Juventus in Huntelaar en eventueel Heitinga. Dan verzint hij er zelf Maduro maar bij.
Zo gaat dat bij die figuren. Ze moeten toch wat verzinnen.
enge ziektes sucks :'(
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:07:05 #150
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_47514007
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef plae het volgende:

Maduro (de voetballer) z'n neef is hier overigens de lokale cokedealer hier

wat een spanning.
Dezelfde neef?

[ Bericht 12% gewijzigd door jna op 21-03-2007 16:12:37 ]
Jawel, je keek.