Ik heb nog wel een PStwo te koop, eentje die wel goed werkt en niet is omgebouwd met sateprikkers!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat door mn PStwo.
Ding gaat als een gek ratelen bij het laden van een wedstrijd, en dan doet ie t niet meer.
4-3 in potjes PES was het he
Van de vrachtwagen gevallen ja, Smeerlap!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:00 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een PStwo te koop, eentje die wel goed werkt en niet is omgebouwd met sateprikkers!![]()
Daar werkt die illegale spellencollectie van jou alleen niet opquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:00 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een PStwo te koop, eentje die wel goed werkt en niet is omgebouwd met sateprikkers!![]()
Geen flauw idee.. moet nog iets van 340 uur.. dus ongeveer 8-9 wekenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:58 schreef Sok41 het volgende:
Stilte ineens na al dat gespam,
Nog 14 weken na deze week !@
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:02 schreef Goover het volgende:
lalala terug van luncht
Net heel hard gelaggen om de reactie van klanten die rondgeleid werden hier.
In een lab waar labjassen en speciale polsbandjes verplicht zijn (maar waar niemand ze draagd als niets aanraken) "Why all the safety requirements when no one is using them"Directeur ge pwnd want die stond gelijk met een bek vol tanden
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:02 schreef Goover het volgende:
lalala terug van luncht
Net heel hard gelaggen om de reactie van klanten die rondgeleid werden hier.
In een lab waar labjassen en speciale polsbandjes verplicht zijn (maar waar niemand ze draagd als niets aanraken) "Why all the safety requirements when no one is using them"Directeur ge pwnd want die stond gelijk met een bek vol tanden
Hey Damzkie ff heanig an he! Zo'n taal sla je niet uit tegen je vaste game-leverancierquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daar werkt die illegale spellencollectie van jou alleen niet opgare gek
![]()
Gewoon jezelf zijn, meer kun je niet doen tochquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE is zenuwachtig voor het gesprek van vanmiddag
Mwhaha nu doe ik het.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:02 schreef Goover het volgende:
lalala terug van luncht
Net heel hard gelachen om de reactie van klanten die hier werden rondgeleid.
In een lab waar labjassen en speciale polsbandjes verplicht zijn (maar waar niemand ze draagt als niets aanraken) "Why all the safety requirements when no one is using them"Directeur ge pwnd want die stond gelijk met een bek vol tanden
(Aankomend) Controller, wat dus eerst erop stond als 'HEAO-er', waarbij ik dus ondersteunende werkzaamheden zou gaan verrichten op de Administratie van het kantoor van die Accountants- en Belastingadviseursquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn, meer kun je niet doen toch!
Wat voor functie was het ook alweer?
Dank jequote:Op woensdag 21 maart 2007 13:15 schreef DaFan het volgende:
Jezus de spelfouten in de post van Goover en de reactie van Roycoooo zijn wel tenenkrommend
iedereen gaat nu z'n best doen om zoveel mogelijk fouten te makenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dank je! Vond m zelf ook wel aardig gelukt
![]()
msn taal, je weet togggquote:
laat mij 1 keer raden waar je dat vandaan hebtquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:25 schreef Roycoooooo het volgende:
Wie maakt er ff een toffe opmerking over mij zodat ik het in de ondertitel kan plaatsen??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |