Johquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand moet met een hoofdletter.
Die opleiding is zo zwaar nog niet he?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:28 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Klopt, of ik moet het hier wel heel bont maken. Maar goed, het scheelt dat het een leuke stage is..
Jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:25 schreef Sok41 het volgende:
Nee maar dit is ook geen Nederlands les.
En ik weet btw wel wat je bedoeld: een aap!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:25 schreef Sok41 het volgende:
Nee maar dit is ook geen Nederlands les.
Nee, het stelt niet veel voor. Ik heb in die vier jaar de diepgang gemist. Pas in het derde jaar mochten we écht onderzoek gaan doen naar een bepaald onderwerp. Ook de docenten stellen niet veel voor vind ik.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die opleiding is zo zwaar nog niet he?
Een ontkennende zin beantwoorden met ja...quote:
Ja, als de begeleider de broer van Bert Visscher is, dan weet ik al genoegquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:30 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee, het stelt niet veel voor. Ik heb in die vier jaar de diepgang gemist. Pas in het derde jaar mochten we écht onderzoek gaan doen naar een bepaald onderwerp. Ook de docenten stellen niet veel voor vind ik.
Ah, Jos.. Die niet afgetrainde alcoholistquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja, als de begeleider de broer van Bert Visscher is, dan weet ik al genoeg
Ik ken hem niet hoor, maar hij schijnt de humor niet van zn broer te hebbenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:32 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ah, Jos.. Die niet afgetrainde alcoholist![]()
Van mijn opleidingsdirecteur hoorde ik dat ze de SvJ in Utrecht in ieder geval willen herinrichten. Het schijnt dat de basisvaardigheden missen, en dat de motivatie van de studenten erg laag is. Ik ga volgend jaar journalistiek erbij doen (in het 2e jaar starten). Ben erg benieuwd of dat het inderdaad zo oppervlakkig en simpel zal zijn zoals ik vaak hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:30 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee, het stelt niet veel voor. Ik heb in die vier jaar de diepgang gemist. Pas in het derde jaar mochten we écht onderzoek gaan doen naar een bepaald onderwerp. Ook de docenten stellen niet veel voor vind ik.
Dat valt te constateren ja, maar mensen komen hier voor hun plezier en niet voor hun grammatica controlequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
iemand die stagiere schrijft heeft dit waarschijnlijk niet genoeg/erg lang geleden voor het laatst gehad, maar duidelijk wel hárd nodig
In die 4 jaar kun je de toetsmomenten op 1 hand tellen geloof ik. Voorbeeldopdracht: Bel een willekeurig iemand uit het telefoonboek en stel hem/haar een paar vragenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Van mijn opleidingsdirecteur hoorde ik dat ze de SvJ in Utrecht in ieder geval willen herinrichten. Het schijnt dat de basisvaardigheden missen, en dat de motivatie van de studenten erg laag is. Ik ga volgend jaar journalistiek erbij doen (in het 2e jaar starten). Ben erg benieuwd of dat het inderdaad zo oppervlakkig en simpel zal zijn zoals ik vaak hoor.
Ja daar praat ik dus gewoon niet mee hè, da's pas écht onleesbaarquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Dat valt te constateren ja, maar mensen komen hier voor hun plezier en niet voor hun grammatica controle![]()
Lol, ik verbeeld me ineens hoe je zou reageren als je met een "breezah" zou praten op msn..![]()
Nee, hij is nogal droog.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ken hem niet hoor, maar hij schijnt de humor niet van zn broer te hebben
LOL moest lachenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Dat valt te constateren ja, maar mensen komen hier voor hun plezier en niet voor hun grammatica controle![]()
Lol, ik verbeeld me ineens hoe je zou reageren als je met een "breezah" zou praten op msn..![]()
Bij ons hebben ze drie jaar geleden een nieuw leerplan geïntroduceerd. Wij waren de proefkonijnen. Daardoor heb ik het idee dat de kwaliteit nog lager is dan normaal. Elke keer werd besloten om het systeem weer aan te passen op basis van onze ervaringen. Wat kregen wij ervoor terug? Niets.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Van mijn opleidingsdirecteur hoorde ik dat ze de SvJ in Utrecht in ieder geval willen herinrichten. Het schijnt dat de basisvaardigheden missen, en dat de motivatie van de studenten erg laag is. Ik ga volgend jaar journalistiek erbij doen (in het 2e jaar starten). Ben erg benieuwd of dat het inderdaad zo oppervlakkig en simpel zal zijn zoals ik vaak hoor.
je bedoelt bReEzAhquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ehh.. Windesheim soms?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In die 4 jaar kun je de toetsmomenten op 1 hand tellen geloof ik. Voorbeeldopdracht: Bel een willekeurig iemand uit het telefoonboek en stel hem/haar een paar vragen
Hahaquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:39 schreef Goover het volgende:
Jullie gaan te hard, ik heb het druk...
@ Dames in het bedrijf.. 35 mensen 5 dames, waarvan 2 mijn oma hadden kunnen zijn, 2 lelijk zijn en 1 de vrouw van de baas is(geen MILF's, en daar houd ik ook niet van)
Vieze Freddyquote:
veeg,,me,,opquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die loopt ook niet niet meer recht na 5 maanden
oewwwwwwwquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had een stukje van haar kont..![]()
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |