Studeer je zelf ook Journalistiek dan?quote:
Da´s heul geen qoute, ik typte het heel andersquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je proeft geen cynisme in mn posts *quote van Lien* ?
![]()
jij ziet geenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je proeft geen cynisme in mn posts *quote van Lien* ?
![]()
Zeg maar Roy, gaat bij hem wel een belletje rinkelenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoor ik daar een ego roepen?
@ Cuckoo: en waarom moet ik dat dan vragen?
@ Roycoooooo: kent hij je ook als Roycoooooo, of moet ik delletjes / je echte naam gaan noemen???
Ja! Na deze stage ben ik afgestudeerdquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Studeer je zelf ook Journalistiek dan?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Da´s heul geen qoute, ik typte het heel anders![]()
Niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:07 schreef ReMcOrE het volgende:
dus ik moet Roy zeggen tegen Jeroen, en vragen of hij lekkere zusjes heeft (toch benieuwd wat dat met jou te maken heeft Cuckoo...) hoe moet ik jou vermelden Damzkieee?
ZOENUH, ZOENUH, ZOENUH. Maak me geeeeeeeeeeeeeeeeeekquote:
We hebben een communicatieprobleem.quote:
Valentine heet ze.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:06 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja! Na deze stage ben ik afgestudeerd![]()
haha lol. Dacht dat er wel iets meer man zou werken vandaar. Sorryquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee hoor er werken gewoon maar 2 man inclusief mij en ik ben gewoon objectief en eerlijk
Klopt. Zijn zus heeft ook CE gestudeerd!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:
dan vermelden we Damzkieee maar niet
@ Cuckoo: ik kan me wel iets herinneren van dat zijn zus(je) ook bij ons op de opleiding zat ofzo, en als het dan is wie ik denk dat het is, dan is ze best mooi
ik doe BEquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt. Zijn zus heeft ook CE gestudeerd!![]()
Yep, ken ik wel.. Ze zit in dezelfde groep als ik en hebben we dezelfde begeleiderquote:
Uhm, 1 oudere zus (geloof jaar of 24??). En 1 zusje wat net 17 is geworden..quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik doe BE(is een hele andere academie) maar hoeveel zusjes/zussen heeft hij, en hoe oud zijn ze (ongeveer)?
dan zat ik te denken aan die zus van hem, maar als ze CE doet, dan valt ze afquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Uhm, 1 oudere zus (geloof jaar of 24??). En 1 zusje wat net 17 is geworden..
Edit: PieterBas wat een taart![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |