vraag je gewoon ff: "mag ik even een foto maken? ik moet even patseren op Fok!"quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:53 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Geen hyvesHeb geen foto van haar. Als ik haar wil zien loop ik wel naar de balie
![]()
We komen van de week zelf wel effe inspecterenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:53 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Geen hyvesHeb geen foto van haar. Als ik haar wil zien loop ik wel naar de balie
![]()
Klinkt al beter.quote:
Je werkt bij een tijdschrift?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:57 schreef Freshthinking het volgende:
Binnen het bedrijf werken ongeveer evenveel mannen als vrouwen. De directiesecretaresse ziet er wel aardig uit.. Verder zitten er in ons kantoorgebouw een hele hoop vrouwen. De mooiste dames werken bij Playboy en Nieuwe Revue, daar ben ik al wel achter gekomen
zowzowquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 hele leuke mannelijke collega's![]()
![]()
Ik werk bij een bedrijf dat een aantal golftijdschriften maakt en weer onderdeel is van Sanoma Men's Magazines. Playboy is daar ook onderdeel van. Wie ken je die daar stageloopt? Want een meisje van mijn school zit daar namelijk ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je werkt bij een tijdschrift?
Ik ken ook wel iemand die stageloopt bij Playboy
Bij ons is de leuke mannen score ook 2 uit 2.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 hele leuke mannelijke collega's![]()
![]()
Ja, die kerel van Saxion die laatst in Sax Magazine stond zeker! Tim nogwat. Dan heb je het goed voor elkaar lijkt me zoquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je werkt bij een tijdschrift?
Ik ken ook wel iemand die stageloopt bij Playboy
Welke school? Windesheim?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:00 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik werk bij een bedrijf dat een aantal golftijdschriften maakt en weer onderdeel is van Sanoma Men's Magazines. Playboy is daar ook onderdeel van. Wie ken je die daar stageloopt? Want een meisje van mijn school zit daar namelijk ook.
Ohh, er zijn d´r wel meer. Maar de ene is gay, de ander heeft al een kind, en de rest ik ook 30+. Dus dan blijven er nog wel 2 leuke overquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Bij ons is de leuke mannen score ook 2 uit 2.
Nee die niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ja, die kerel van Saxion die laatst in Sax Magazine stond zeker! Tim nogwat. Dan heb je het goed voor elkaar lijkt me zo![]()
Jij bent homo dan of...?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Bij ons is de leuke mannen score 1 uit 2, en Roycoooo is het nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
hoor ik daar een ego roepen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bij ons is de leuke mannen score 1 uit 2, en Roycoooo is het niet
Wou ik niet zeggenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:03 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Heet dan wel geen Damzkieee of Roycooo, maar moet je eens bij Krake informeren of ie lekkere zusjes heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |