Nou lien zou een dansjequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:36 schreef miss-scofield het volgende:
Sorry!
Ik weet ook helemaal niet waar jullie het over hebben en ben te druk om het te lezen! Maar wilde wel ff stoer meepraten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doen, maar ze praat eroverheen![]()
Ofzo
Maar je mag gerust haar plaats innemen, we zoeken nog vrijwilligers (met camera).
Voorbeeld:
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:37 schreef Sok41 het volgende:
Hup zei me simmetje daar gaan we weer, linksom rechtsom, op en neer !
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou lien zou een dansjeMaar die heeft een leuk rokje aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doen, maar ze praat eroverheen![]()
Ofzo
Maar je mag gerust haar plaats innemen, we zoeken nog vrijwilligers (met camera).
Voorbeeld:
![]()
En helaas, ik heb geen camera![]()
I ♥ PB
Errm ik denk dat we het dan wel kunnen schudden met onze stage topicsquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
Wat wordt de nieuwe titul??
SC #75 Lienelien moet een dansje doen zonder kleren
métquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
Wat wordt de nieuwe titul??
SC #75 Lienelien moet een dansje doen zonder kleren
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:43 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Errm ik denk dat we het dan wel kunnen schudden met onze stage topics![]()
Maarrrr als hun een striptease doen, krijgen ze er ook vast wel 1 terug toch heren ?
Daar heb ik dan ook wel weer respect voorquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, je wil wel gaan dansen voor de camera mét kleren?![]()
![]()
Jij maakt er meteen weer een striptease van. Ik bedoelde gewoon dansen in de blote kont dikke winterjas.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:44 schreef DaFan het volgende:
als zij* en nee.
Khoef geen striptease ook, zit hier op mn werk he
ik fabriceer wel een keer een bewegende fotoquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Je danst toch ook een discotheek, of jij niet? Sta je ook voor een camera te dansenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Haha! Nee dansen doe ik daar nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Je danst toch ook een discotheek, of jij niet? Sta je ook voor een camera te dansen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |