Zit in OpenOffice niet een Visio achtige tool?quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
Toch maar eens ontopic, weet iemand een goede vervanger voor Visio onder OSX? Het liefst voor een studentenprijs (dwz, 0 euro).
SuperDuperquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:23 schreef Jarno het volgende:
Ohja. Backup programma voor OS X, welke zowel images kan maken (liefst met compressie mogelijkheid) als losse file backup kan doen. Wie weet?
Thanks, die had ik gisteren ook al gevonden, zat kennelijk in de juiste richting al.quote:
Yep, er staat vaak een Omniblabla porgramma op nieuwe Macs. Lijstjesmaker OmniOutliner hier.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:24 schreef De_Hertog het volgende:
Anthraxx: OmniGraflle Pro of ConceptDraw. Beide niet gratis vrees ik. Al staat OmniGraffle wel op mijn harddisk, volgens mij gratis bij m'n Mac gekregen toen. Zie http://www.informationweek.com/software/showArticle.jhtml?articleID=197700391&pgno=2&queryText=
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn...nieuwe iMac in aantocht?
Misschien maar goed ook; ik heb deze ook alweer > 6 maanden....
Ook zonder dat gerucht is het logisch, het design is al weer drie jaar oud en de iMac is al weer ruim over zijn gemiddelde update-traject heen. Dus ja, een nieuw ontworpen iMac zal er binnenkort wel aankomen. En dat is mooi, want ik wil er eenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn...nieuwe iMac in aantocht?
Misschien maar goed ook; ik heb deze ook alweer > 6 maanden....
Ik vermoed dat ze vooral die witte rand onderin willen laten krimpen. Veel meer kun je niet doen op het gebied van 'scherm en computer in één', tenzij je de kant op gaat van die futuristische 30" iMac die hier een tijdje geleden stond.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:45 schreef Jarno het volgende:
Overigens vind ik de imac's echt supermooi. Maar het zal wel nóg mooier kunnen, Apple kennende.
Die ik nog steeds erg mooi vind, en tweedehands nog belachelijk duur is. Maar dat terzijde.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:49 schreef Jarno het volgende:
Ach, een opfrisser kan op zijn tijd geen kwaad, maar dit design is redelijk tijdloos denk ik. In tegenstelling tot de burolamp versie enzo.
Aaaaaah, wat cute!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Katerig, zojuist ontbijt op bed gehad, en nu samen wachten op de delivery van de MBP.. Da's pas liefde.
Gezien je verleden; vast nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Stel je 's voor: 30" iMac. Ik weet niet of ik me dan kan inhouden.
Kop ik 'm in of niet?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
De bel ging en Sjoe komt nu dansend binnen met een grote doos..
Kan een MPB dat óók al? Dem.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:42 schreef Q. het volgende:
Dat wordt voorlopig geen seks, Au3.
I do!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:42 schreef Q. het volgende:
Then again, who needs sex when you've got a Mac?
Kut he, dat out-of-the-box alles gewoon werkt.quote:
Wat moet je nu met de rest van je vrije dag?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kut he, dat out-of-the-box alles gewoon werkt.
En niet te zuinig.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jarno is echt bekeerd, he?
Geen drivers downloaden, free-trial-meuk deinstalleren, niet uren lang kloten met WEP keys...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat moet je nu met de rest van je vrije dag?
Mwoch, ik had van de week ook nog een jubel en juich momentje toen m'n persoonlijke MS Technet abbo binnenkwam hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jarno is echt bekeerd, he?
mee eensch, veel stijlvollerquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:30 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik vind de iMac G4 veeel mooierder dan de G5 dies lelijk..
[afbeelding]
beterderder mooierderder dan
[afbeelding]
ik ben het met je eens, ik vind hem ook niet mooiquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:23 schreef Jarno het volgende:
Echt? Nee, ik kom maar niet over die lampenkap associatie heen.
Mja. Ach, alleen kopen als je zo'n ding echt nodig hebt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:23 schreef TwyLight het volgende:
een mac pro wordt me toch iets te duur
Haha, hij zei nodig hebben!quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja. Ach, alleen kopen als je zo'n ding echt nodig hebt.
Zelfs Quark werkt er nog op als een zonnetjequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo'n G4 heb ik ook voor ons ma gekocht. Ideaal om mee te internetten, mailen en ander huis-tuin-en-keukengebruik. 10.4.9 draait nog erg prima op zo'n ding.
Als ik alles kon kopen wat ik nodig had van apple was het huis een stuk vollerquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Haha, hij zei nodig hebben!.
(dan zou het thuis een stuk leger zijn hoor!)
Godver alle Dalai Lama's nog en toe, anders gaan we hard ofzo...quote:
Ik ben icon verslaafdquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef Q. het volgende:
Nou ja, onmisbaar... mijn Mac is geen kermisatractie hoor.
Ik werk al 2 jaar zonder, bevalt best!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:24 schreef TwyLight het volgende:
Pixadex en Candybar zijn onmisbare apps uiteraard
Jawel, met die Widgets, Photobooth, Exposé, Front Row, Cover Flow...quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef Q. het volgende:
Ik heb ook 7 jaar zonder os x gewerkt, beviel ook best.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik werk al 2 jaar zonder, bevalt best!
Heeft iemand ervaring met het vervangen van de HD in een 12 inch PowerBook?
Dat zijn nuttige features, geen speledingetjes.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jawel, met die Widgets, Photobooth, Exposé, Front Row, Cover Flow...
Persoonlijk niet, maar dit ziet er wel informatief uit.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik werk al 2 jaar zonder, bevalt best!
Heeft iemand ervaring met het vervangen van de HD in een 12 inch PowerBook?
Eerder m'n vriendin de straat op, dan m'n MacBookquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef Q. het volgende:
Bedanktquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Persoonlijk niet, maar dit ziet er wel informatief uit.
Hmmm. Dat gaat dan toch wel weer hard richting 'pimp my Mac' ofzo.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:43 schreef TwyLight het volgende:
[[url=http://www.puregfx.net/pixadex.png]afbeelding][/url]!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Eerder m'n vriendin de straat op, dan m'n MacBook
Je hebt wel 'n sjieke doos om onder te liggen danquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Ik zie de toekomst somber in.
.
Hatsjee: http://www.apple.com/support/mac101/customize/6/.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
Verder: over die icons: hoe installeer je die dingen ?
Ik heb sowieso een sjieke doos, Adelante.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hebt wel 'n sjieke doos om onder te liggen dan
Is het ook een hendige?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een sjieke doos, Adelante.
Candybar, het icon replacen in pakketinhoud -> contents -> resources, of info -> op het icoon klikken en apple + v (wel eerst het icon kopiëren wat je wil gebruiken)quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Ik zie de toekomst somber in.
.
Verder: over die icons: hoe installeer je die dingen ?
EN HOE ZIT HET MET JE SLIPPEN WHOEHAHAHAH ROFLORZ!!!!!111111111111quote:
IK WAS THEE AAN HET DRINKEN !quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
EN HOE ZIT HET MET JE SLIPPEN WHOEHAHAHAH ROFLORZ!!!!!111111111111
Maar geen oplichtende knoppen, dat dan weer nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een sjieke doos, Adelante.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
IK WAS THEE AAN HET DRINKEN !
NU ZIT ER THEE OP MIJN IBOOK !
Pik je toch gewoon die MBP in.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
IK WAS THEE AAN HET DRINKEN !
NU ZIT ER THEE OP MIJN IBOOK !
HET ARME DING HEEFT HET AL ZO ZWAAR !
Let maar op, allemaal jaloerse vrouwen die op em afkomen als ie z'n MBP gaat showen in de kantine..quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hij heeft 'm meegenomen naar college..
Heb ik al geprobeerd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:55 schreef Jarno het volgende:
Dwing 'm af met je lichaam als -ie terug is! Wil je nou een MBP of niet?!
Jouw vrouw heeft het ook zwaar te verduren...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef Jarno het volgende:
Het is als vrouw ook moeilijk concurreren met een Mac.
Dat deden ze sowieso al.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Let maar op, allemaal jaloerse vrouwen die op em afkomen als ie z'n MBP gaat showen in de kantine..
Och, gherm...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat deden ze sowieso al. [afbeelding] Letterenstudie, he. Dan krijg je dat.
JA DAN ZOU EEN SERIENUMMER NOG WEL LEUK ZIJN HE?!?!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:21 schreef Jarno het volgende:
Zo, ook gelijk Appzapper maar geregistreerd
heb je hem nog niet?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
JA DAN ZOU EEN SERIENUMMER NOG WEL LEUK ZIJN HE?!?!
Ik heb wel een Paypal bewijsje maar nog geen serienummer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
heb je hem nog niet?normaal krijg je die direct.
Gemak. En ach, die 10 dollar. En met Spotlight moet je altijd maar hopen dat je volledig geweest bent.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:21 schreef Geqxon het volgende:
Waarom betalen voor iets dat Spotlight prima gratis kan?
Volledig? Hell, hij laat zelfs chatlogs zien waarin ik het over dat programma heb gechatquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gemak. En ach, die 10 dollar. En met Spotlight moet je altijd maar hopen dat je volledig geweest bent.
Ja, maar als een programma ergens een file achterlaat waarin de naam van het product niet terugkomt, dan wordt het al een stuk lastiger he.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Volledig? Hell, hij laat zelfs chatlogs zien waarin ik het over dat programma heb gechat
Die vind appzapper ook niet altijdquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, maar als een programma ergens een file achterlaat waarin de naam van het product niet terugkomt, dan wordt het al een stuk lastiger he.
Dan kan het programma het zelf waarschijnlijk ook niet eens terugvinden. Valt allemaal reuze mee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, maar als een programma ergens een file achterlaat waarin de naam van het product niet terugkomt, dan wordt het al een stuk lastiger he.
Ja, nouja, dinges. Alsof ik een uitgave van nog geen 10 euro moet verantwoorden aan Gekson.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die vind appzapper ook niet altijd
Niemand hoeft zich te verantwoorden aan geqxon, over wat dan ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, nouja, dinges. Alsof ik een uitgave van nog geen 10 euro moet verantwoorden aan Gekson.
Waarom heb jij van vervelend bjidehand doen je hobby gemaakt eigenlijk? Iedereen moet over van alles verantwoording afleggen aan jou, en overal heb je (negatief getint) commentaar op.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan kan het programma het zelf waarschijnlijk ook niet eens terugvinden. Valt allemaal reuze mee.
En dat ene logbestandje gaat toch wel weg met de maandelijkse OnyX bezem.
Toch ben ik blij dat er ergens op deze wereld iemand is voor wie het nog uitmaakt of ik lamballig op de bank lig te stinken of niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Niemand hoeft zich te verantwoorden aan geqxon, over wat dan ook.
Zeker, pas is het met een meisje niks geworden. Ze vond een Mac maar kut.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef Jarno het volgende:
Het is als vrouw ook moeilijk concurreren met een Mac.
Stink jij?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Toch ben ik blij dat er ergens op deze wereld iemand is voor wie het nog uitmaakt of ik lamballig op de bank lig te stinken of niet.
Mijn doorligplekken beginnen inmiddels wel een beetje te schimmelen, ja. Sorry.quote:
<Appeltje> <SHIFT> <Pijltje links of rechts>quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Weet iemand trouwens met welke sneltoetscombinatie je heen en weer kan bladeren tussen de tabs van Safari ?
Nee hoor, negeren werkt bij sommige users heel goed. Hoeven we ook niet elke dag een nieuw topic te openen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:31 schreef Jarno het volgende:
Iedereen moet over van alles verantwoording afleggen aan jou
by filmroll... god waarom kwam ik daarniet opquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iPhoto-Weergave-Sorteer foto's.
Dan kom je toch al een heel end...?
En Appeltje + { en } voor als je in tekstvelden zitquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
<Appeltje> <SHIFT> <Pijltje links of rechts>
Jij doet informatica en je wist niet eens dat elk systeem gebaseerd op UNIX deze bug heeft?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:17 schreef Geqxon het volgende:
Kut, op 19-01-2038 @ 04:14:07 zal mijn Mac zichzelf resetten naar 13-12-1901
http://www.2038bug.com/
Mag ik dan ook even melden dat het me geen fuck interesseert omdat ik tegen die tijd of deaud ben of allang weer een nieuwe computer heb met een OS, die dat probleem niet meer heeft?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij doet informatica en je wist niet eens dat elk systeem gebaseerd op UNIX deze bug heeft?
Ik had ook geen idee en ik ben afgestudeerd in Informaticaquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij doet informatica en je wist niet eens dat elk systeem gebaseerd op UNIX deze bug heeft?
Nah, het is meer een moodkiller in een kringgesprek omdat het de meesten niet interesseerd..quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ik merk het al dat ik weer de enige ben met dat soort relevante informatie.
*ziet het al voor zich:)quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, het is meer een moodkiller in een kringgesprek omdat het de meesten niet interesseerd..
quote:Using a (signed) 64-bit value introduces a new wraparound date in about 290 billion years, on Sunday, December 4, 292,277,026,596. The 128-bit Unix time resets later, on December 31, 17,014,118,346,046,923,173,168,730,371,588,410. However, these are not widely regarded as pressing issues.
Op zo'n verjaardag van iemand je weets!!!quote:
-Doodse stilte-quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Op zo'n verjaardag van iemand je weets!!!![]()
Je hebt geld zat zeg je, dus wat klaag je?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:31 schreef TwyLight het volgende:
Damnwil ik even dat mini-Dvi -> VGA kabeltje bestellen voor ¤19,-
Eur 7,90 verzendkosten![]()
Nee, de bestanden die je vaak ziet op torrentsites en usenet (1,5 GB en minder) zijn gecomprimeerde (meestal XviD en x264) versies van de originele ongecomprimeerde MPEG-2 bestanden. Natuurlijk is MPEG-2 ook compressie, maar dit is door het tv-station zelf gedaan. Als je dus echter echt de volledige HD-kwaliteit wil zal je toch deze laatste versies moeten downloaden. Het verschil tussen de 5 GB en 12 GB versies zit 'm uitsluitend in de bitrate.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is die 12 GB niet gewoon een anders gecodeerde HD versie? Tenminste, ik neem aan dat die .TS en .MPG van 5 GB met h.264 zijn geencodeerd, en dan kun je voor Linux gebruikers wel een bestand van 12 GB krijgen met een iets meer standaard codering. Anders kan ik me niet echt indenken waar het verschil in gaat zitten.
Ja, en dat dan iemand je verbetert en zegt dat het pas in 2038 gebeurt. Dan weet je dat je toevallig op dezelfde verjaardag zit als Anthraxx.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
-Doodse stilte-
"Dus weten jullie dat alle op UNIX gebaseerde operating systems in 2034 ge-reset worden naar 1901 omdat ze een 32 bi-....
Uhm, werkt prima bij mij. Op zowel private als public trackers en dat zijn best veel sites..quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:38 schreef de_sapje het volgende:
Nog even antwoord op oud berichtje..
[..]
Wat ik trouwens wel een heel fijn programma vind: Transmission. Hele simpele torrentclient, ziet er ook best goed uit en heel erg licht. Jammer genoeg gebanned op veel torrentsites.
http://chucker.mystfans.com/opensource/transmission/
Ik heb OmniGraffle ook op mijn laptop staan. Maar ConceptDraw trekt me meer. Kijken of ik mijn manager zo gek krijg om hiervoor te tekenen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:24 schreef De_Hertog het volgende:
Anthraxx: OmniGraflle Pro of ConceptDraw. Beide niet gratis vrees ik. Al staat OmniGraffle wel op mijn harddisk, volgens mij gratis bij m'n Mac gekregen toen. Zie http://www.informationweek.com/software/showArticle.jhtml?articleID=197700391&pgno=2&queryText=
Indd, maar die feature zit eraan te komen geloof ik. En groot minpunt is dat t gebanned is op muziektracker (varkentje)..quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Uhm, werkt prima bij mij. Op zowel private als public trackers en dat zijn best veel sites..
Enige jammere is dat je niet een bepaald bestand apart kan downloaden als je bijvoorbeeld de rest al hebt.
Ik weet hoe lang een integer kan zijn, en ik weet hoe UNIX timestamps werken. Maar ik vergat even het 1 + 1 = 2 gedeeltequote:Op woensdag 21 maart 2007 17:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als er maar Brouwmeester is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, en dat dan iemand je verbetert en zegt dat het pas in 2038 gebeurt. Dan weet je dat je toevallig op dezelfde verjaardag zit als Anthraxx.
Lees PI'squote:Op woensdag 21 maart 2007 18:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je hebt geld zat zeg je, dus wat klaag je?
Die achtergrond lijkt trouwens heel erg op wat er op Sjoewe z'n foto staat!quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding]
De man en zijn nieuwe liefde..
"Oppassen, je kan hier opgegeten worden door een slang."quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:09 schreef TwyLight het volgende:
Mooi bord aan de muur.
Echte liefde.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding]
De man en zijn nieuwe liefde..
Joh.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:10 schreef ChOas het volgende:
[..]
Die achtergrond lijkt trouwens heel erg op wat er op Sjoewe z'n foto staat!
50 euroquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Audrey, ga 's voor PhoneBooth zitten. Liefst naakt. En met een biertje.
En post het resultaat dan 's hier.![]()
Ik heb een iPhone obsessie: valt het op?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:18 schreef TwyLight het volgende:
photobooth?
Zeg, jij hoort nu wild om je heen te plassen om je territorium te verdedigen. Mij uitventen voor 50 euro valt daar niet onder.quote:
Mja, wat zei je gister ook al weerquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zeg, jij hoort nu wild om je heen te plassen om je territorium te verdedigen. Mij uitventen voor 50 euro valt daar niet onder.
Niet alle Macusers compenseren ergens voor, beste TL.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:26 schreef TwyLight het volgende:
Zeg audrey, ben jij net zo lekker als die meid die toen haar mbp had laten bekladden met logo's van allemaal site's om hem te betalen?
of zijn niet alle vrouwelijke mac gebruikers knap?
Maar regelmatig even vermelden dat je ze hebt, dat doe je toch zeker wel om e.e.a. te compenseren?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Eensch met Audrey. Mijn MBP en 24" iMac heb ik niet omdat ik wellicht eea zou moeten compenseren.
Ligt iedereen toch al platquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, en dat dan iemand je verbetert en zegt dat het pas in 2038 gebeurt. Dan weet je dat je toevallig op dezelfde verjaardag zit als Anthraxx.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:25 schreef ChOas het volgende:
Dit stukje van Wikipedia over de 32 bit timer bug heerst trouwens:
[..]
Dancing On Ice. De finale. Hatsjee!quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi. Er is weer bier. Komt er nog wat op de buis vanavond?
Ik dacht altijd dat je op meisjes vielquote:
Whahaha, geweldige reactiequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zeg, jij hoort nu wild om je heen te plassen om je territorium te verdedigen. Mij uitventen voor 50 euro valt daar niet onder.
Wat die heb ik ook net gedownloadquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oeh, een ik heb een nostalgische plaat gevonden uit m'n jongere jaren..![]()
Cornershop - Brimfull of Asha (Fatboy Slim Remix)
* iTunes importeerd..
http://www.youtube.com/watch?v=-Jq2lPEVMJ8
Clip is niet hetzelfde maar het gaat om het nummer natuurlijk..
Geweldige quote uit het nummer ook:
"Everybody needs a bosom for a pillow!!""![]()
simpeler: pics!quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Niet alle Macusers compenseren ergens voor, beste TL.
Das echt een vrolijk nummer om je dag mee door te komen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat die heb ik ook net gedownloadvanochtend
Ik had hem jaren geleden al geluisterd maar was de naam kwijt geraakt en toen ging ik fatboy slim downloaden voor rock afellerskank (ofzo)
Transmissionquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:44 schreef Jarno het volgende:
Zijn er nog (gratis) alternatieven voor Azureus als Bittorrent client?
Transmission noemde we net al..quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:44 schreef Jarno het volgende:
Is die ook wat lichter als Azureus? Zo te zien issie iig wel een stuk netter.quote:
Hij roeleert de pan uit... downloaden nou maarquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is die ook wat lichter als Azureus? Zo te zien issie iig wel een stuk netter.
ChOas, ik heb haar op mijn tanden. Da's iets heel anders.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:22 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je op meisjes viel![]()
Transmissionquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:44 schreef Jarno het volgende:
Mooier, sneller, geen overbodige functies.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is die ook wat lichter als Azureus? Zo te zien issie iig wel een stuk netter.
Check de OP in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1138798 .quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Juist dus wat voor ram druk ik in mijn macbook (2x1gig) welk type...
Oooooooohja. Dat moest ik ook nog doen. So much to do, so little time.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens Jarno, mijn Mac is nu vet gepimpt met allemaal nieuwe mooie icons. Toffe tip !.
1GB PC5300 DDR2 SO-DIMM (Kingston KTA-MB667/1G)quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Juist dus wat voor ram druk ik in mijn macbook (2x1gig) welk type...
De IMac G4 zou ik best willen hebbenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:49 schreef Jarno het volgende:
Ach, een opfrisser kan op zijn tijd geen kwaad, maar dit design is redelijk tijdloos denk ik. In tegenstelling tot de burolamp versie enzo.
Ah, komop dat weet elke newbie nog wel te vinden, rechterklik "create archive" natuurlijk..quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:56 schreef TwyLight het volgende:
Ik schaam me op het te vragen maar:
Hoe maak je eigenlijk een .zip aan?
(geen stuffit aub)
omgquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, komop dat weet elke newbie nog wel te vinden, rechterklik "create archive" natuurlijk..
Kingston KTA heeft geloof ik levenslange garantie in tegenstelling tot die andere... dus jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:13 schreef DutchErrorist het volgende:
ik vraag me af of het veel verschilt of ik er nu kvr of kta in prop :S
Naja tis niet dat ik mijn hele leven deze macbook ga houdenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kingston KTA heeft geloof ik levenslange garantie in tegenstelling tot die andere... dus ja
Laat ik het zo zeggen, Apple Resellers gebruiken dit geheugen ook als ze geheugen vervangen. Het is uitgetest op een mac dus je weet zeker dat het werkt. Dat andere geheugen is nog maar de vraag of het werkt, het zal best kunnen, maar ik heb ook gelezen dat mensen er problemen mee gehad hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Naja tis niet dat ik mijn hele leven deze macbook ga houden![]()
![]()
![]()
Nu even serieus... is er een groot verschil of is het van... neuh valt wel mee
Over 2 weken komt Leopard uit..quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:38 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, besluit is genomen. Volgende week een MacBook bestellen.
Alleen even timen wanneer aangezien ik thuis moet zijn als die (*&^#&^&$^%@^#%$@#$($ van DHL hem bezorgen.
Hier.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
icons?
Kijkshop-ict bestellen; heb er prima ervaringen mee. Snel en goedkoopquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:51 schreef DutchErrorist het volgende:
http://tweakers.net/price(...)667-1G)-prijzen.html
14,95 verzend kosten voor 2gb ram :|
Zou ik met zo'n slechte survey nooit doen..quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Kijkshop-ict bestellen; heb er prima ervaringen mee. Snel en goedkoop
wel 2 euro 50quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jarno, kon $3 besparen voor Appzapper als ie als couponcode: IDIGGIT gebruikt had
of MACCOMPANIONquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jarno, kon $3 besparen voor Appzapper als ie als couponcode: IDIGGIT gebruikt had
Dat is WEL 1 fucking biertje in een café JA!!!!!!!quote:
T-Mobilequote:
Backlight. En schijnbaar kun je het in de felle zon nog prima zienquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
Het is alleen klote te lezen wat er op je scherm staat 's nachts.
Jep, twee regels. Het is een beetje zoals een standaard rekenmachine, dit systeem, met vooraf ingeprogrameerde "letters". Sja, totaal low-end en budget, maar voor mij echt perfect.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:25 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, netjes. Maar ik zie maar 2 regels voor tekst?
Dat font van die telefoon irriteert mij nu al, maar ik waardeer het initiatief. Meer dan dit heb ik ook niet nodig.
Dan zou het niet veel moeite zijn om een matrix van pixels op het scherm te zetten zodat je wat meer variaties van letters kan krijgen. 5x10 is al genoeg informatie aan pixels om een leesbaar font te tonen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep, twee regels. Het is een beetje zoals een standaard rekenmachine, dit systeem, met vooraf ingeprogrameerde "letters". Sja, totaal low-end en budget, maar voor mij echt perfect.
Welkes hebbie gekocht eik?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Praat me niet van telefoons..
Heb dat ding van Geqx ook gezien bij de Media Markt. Hij is in het echt trouwens nog best wel groot.
moet je dan niet in het algemen ipod topic zijn?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:43 schreef MMaRsu het volgende:
ff vraagje, ik heb een iPod video en gister kon ik prima via de universele dock met s=video out op m'n tv films bekijken. Nu wil ik het weer ff doen, maar nu is het beeld in zwart wit? Instellingen PAL & NTSC beide geprobeerd...
Nog geen.quote:
Telefoons moeten ook wel groot genoeg zijn om fatsoenlijk in te praten. En met toetsen die je fatsoenlijk kunt indrukken enzo.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Heb dat ding van Geqx ook gezien bij de Media Markt. Hij is in het echt trouwens nog best wel groot.
Met deze techniek is het volgens mij wel weer zo dat meer pixels / items gelijk staat aan meer centjes. Maar ik moet je gelijk geven dat het idd wel mooier zou zijn geweest.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan zou het niet veel moeite zijn om een matrix van pixels op het scherm te zetten zodat je wat meer variaties van letters kan krijgen. 5x10 is al genoeg informatie aan pixels om een leesbaar font te tonen.
Maar eerst moet mijn Sony nog eens dood.
Thxquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
In het echt is 'ie trouwens ook best ok.
Zolang hij maar dun is. Met mijn 27mm dikke Smartphone krijg ik iets te veel "Or are you just happy to see me?" reactiesquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Praat me niet van telefoons.. Ik moet nogsteeds een nieuwe. Heb die zonder telefoongeheugen teruggebracht.
.
Aja die zag ik niet staan..ff zoekequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
moet je dan niet in het algemen ipod topic zijn?
Dun is ie zeker. Het is ook heul geen lelijke telefoon hoor. En voor 35 euro hoor je mij ook niet zeiken. Ik heb er verder niet naar gekeken omdat ie alleen met Tmobile ging.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:50 schreef Geqxon het volgende:
Zolang hij maar dun is. Met mijn 27mm dikke Smartphone krijg ik iets te veel "Or are you just happy to see me?" reacties![]()
Dat is wel klote. Maar ja, zoals gezegd hoef ik pas in november/december na te denken over een eventuele nieuwe, als mijn abonnement afloopt. En misschien houd ik mijn huidige wel en neem ik een sim-only abonnement. Met een nieuwe accu kan die V3 nog wel even mee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dun is ie zeker. Het is ook heul geen lelijke telefoon hoor. En voor 35 euro hoor je mij ook niet zeiken. Ik heb er verder niet naar gekeken omdat ie alleen met Tmobile ging.
Misschien is er wel een geheime optie in het menu om de sim-lock eraf te halen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dun is ie zeker. Het is ook heul geen lelijke telefoon hoor. En voor 35 euro hoor je mij ook niet zeiken. Ik heb er verder niet naar gekeken omdat ie alleen met Tmobile ging.
.mac kan je 60 dagen op proef hè.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:40 schreef DutchErrorist het volgende:
is er ook iemand die gebruik maakt van .mac of iWeb? Of ervaringen hier mee heeft want ik vind het maken van een website in iWeb wel zwaar relaxed
Man, ik zei al ghallo toen... toen.. toen... Eh. Nou, toen al! Dus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
Nu jat je ook al mijn openingszin Jarno. Stalk je mij?
Hopeloos. Toen ik dat net probeerde verdween de PC uit het netwerkquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:27 schreef Anthraxx het volgende:
Wat denk je van een share opzetten op je Windows bak en die benaderen via OSX?
Mac kan NTFS lezen, dus die bestanden overhalen moet geen probleem zijn. Als je je windows bak gewoon via een netwerkkabel aan je Mac hangt kun je trouwens ook een netwerkshare maken en alles overzetten (Apple - K in finder, smb://windowsbak/mapnaam intikken, en klaar)quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:26 schreef Sjoewe het volgende:
Ghello
Is er een efficiente manier om de muziek vanaf mn NFTS partitie op mn windows bak op de mac te krijgen. Of wordt het cd's branden untill infinity
Het is volgens mij wel de enige zinnige manier.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hopeloos. Toen ik dat net probeerde verdween de PC uit het netwerk
Desktopia, en BackLight.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zoek even leuke programma's voor mijn mac omdat ik zeg maar net een nieuwe hardeschijf heb dus wie weet nog kick-ass programma's (dus niet de meest essentiele maar coole) bijvoorbeeld iAlertu, Lightsaber etc.
Je kunt hem ook gewoon simlock vrij kopenquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien is er wel een geheime optie in het menu om de sim-lock eraf te halen.
Zelf heb ik niks met T-Mobile, al vind ik hun prepaid beleidt wel wat shady
Dat is normaal hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Soms verandert een .dmg naar een map als ik iets download met safari.. iemand een verklaring hiervoor
Mmm maar het is onregelmatig, hij deed het wel met de dmg van candybar maar niet met die van omniweb... Maar hoe komt dat dan?quote:
Nou soms is een .dmg ook echt een image file maar soms is het gewoon ingepakt in een dmg net zoals een .zip die die ook automatisch uitpakt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mmm maar het is onregelmatig, hij deed het wel met de dmg van candybar maar niet met die van omniweb... Maar hoe komt dat dan?
tis me namelijk nog niet eerder voor gekomen
Okayquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nou soms is een .dmg ook echt een image file maar soms is het gewoon ingepakt in een dmg net zoals een .zip die die ook automatisch uitpakt.
(volgens mij)
(helaas) refreshed os x niet altijd goed je desktop maar meestal als je een keer op je desktop klikt (dat je dus in finder zit eigenlijk) wil die meestal wel refreshen,quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Okaydank je..
Owja en het irriteert me ook dat ik soms wat download maar dat hij het dan niet laat zien op het bureaublad, maar als ik dan bijvoorbeeld met photoshop dat plaatje wil gebruiken dat ik gedownload heb en ik doe dat via file->open dan vind hij hem wel weer op mijn bureaublad
(of ben ik nu te vaag bezig?)
Okay dank je en dan mijn laatste totaal andere vraag..quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
(helaas) refreshed os x niet altijd goed je desktop maar meestal als je een keer op je desktop klikt (dat je dus in finder zit eigenlijk) wil die meestal wel refreshen,
met Shapeshifterquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Okay dank je en dan mijn laatste totaal andere vraag..
Waarmee kon je Mac OSX totaal veranderen (die menubalk bovenin veranderen in het zwart etc.)welke app?
Owja even tussendoor waarom is mijn appeltje linkboven blauw en mijn spotlight logo grijs
Eerst uitloggen en dan pas inloggen werkt ook geloof ik.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
met Shapeshifter
En denk dat je even moet in en uitloggen voor die menubalk
oepsquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:34 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Eerst uitloggen en dan pas inloggen werkt ook geloof ik.
Jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zijn we alweer bijna een topic verder?
Ook een beetje eenquote:
Beetje? Het is niets anders dan een grote aanklacht op Bush zn Irak beleid...quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ook een beetje eennaar Bush met z'n iRAQ-strategy...
Een beetje? Alleen het beginstukje is een parodie op Jobs, de rest gaat alleen maar over irack. Ik vind dat laten zien van alle andere producten met het Mac opstartgeluidje als 'tadaa' ook wel grappig trouwens.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ook een beetje eennaar Bush met z'n iRAQ-strategy...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |