Zit in OpenOffice niet een Visio achtige tool?quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
Toch maar eens ontopic, weet iemand een goede vervanger voor Visio onder OSX? Het liefst voor een studentenprijs (dwz, 0 euro).
SuperDuperquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:23 schreef Jarno het volgende:
Ohja. Backup programma voor OS X, welke zowel images kan maken (liefst met compressie mogelijkheid) als losse file backup kan doen. Wie weet?
Thanks, die had ik gisteren ook al gevonden, zat kennelijk in de juiste richting al.quote:
Yep, er staat vaak een Omniblabla porgramma op nieuwe Macs. Lijstjesmaker OmniOutliner hier.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:24 schreef De_Hertog het volgende:
Anthraxx: OmniGraflle Pro of ConceptDraw. Beide niet gratis vrees ik. Al staat OmniGraffle wel op mijn harddisk, volgens mij gratis bij m'n Mac gekregen toen. Zie http://www.informationweek.com/software/showArticle.jhtml?articleID=197700391&pgno=2&queryText=
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn...nieuwe iMac in aantocht?
Misschien maar goed ook; ik heb deze ook alweer > 6 maanden....
Ook zonder dat gerucht is het logisch, het design is al weer drie jaar oud en de iMac is al weer ruim over zijn gemiddelde update-traject heen. Dus ja, een nieuw ontworpen iMac zal er binnenkort wel aankomen. En dat is mooi, want ik wil er eenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn...nieuwe iMac in aantocht?
Misschien maar goed ook; ik heb deze ook alweer > 6 maanden....
Ik vermoed dat ze vooral die witte rand onderin willen laten krimpen. Veel meer kun je niet doen op het gebied van 'scherm en computer in één', tenzij je de kant op gaat van die futuristische 30" iMac die hier een tijdje geleden stond.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:45 schreef Jarno het volgende:
Overigens vind ik de imac's echt supermooi. Maar het zal wel nóg mooier kunnen, Apple kennende.
Die ik nog steeds erg mooi vind, en tweedehands nog belachelijk duur is. Maar dat terzijde.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:49 schreef Jarno het volgende:
Ach, een opfrisser kan op zijn tijd geen kwaad, maar dit design is redelijk tijdloos denk ik. In tegenstelling tot de burolamp versie enzo.
Aaaaaah, wat cute!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Katerig, zojuist ontbijt op bed gehad, en nu samen wachten op de delivery van de MBP.. Da's pas liefde.
Gezien je verleden; vast nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Stel je 's voor: 30" iMac. Ik weet niet of ik me dan kan inhouden.
Kop ik 'm in of niet?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
De bel ging en Sjoe komt nu dansend binnen met een grote doos..
Kan een MPB dat óók al? Dem.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:42 schreef Q. het volgende:
Dat wordt voorlopig geen seks, Au3.
I do!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:42 schreef Q. het volgende:
Then again, who needs sex when you've got a Mac?
Kut he, dat out-of-the-box alles gewoon werkt.quote:
Wat moet je nu met de rest van je vrije dag?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kut he, dat out-of-the-box alles gewoon werkt.
En niet te zuinig.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jarno is echt bekeerd, he?
Geen drivers downloaden, free-trial-meuk deinstalleren, niet uren lang kloten met WEP keys...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat moet je nu met de rest van je vrije dag?
Mwoch, ik had van de week ook nog een jubel en juich momentje toen m'n persoonlijke MS Technet abbo binnenkwam hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jarno is echt bekeerd, he?
mee eensch, veel stijlvollerquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:30 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik vind de iMac G4 veeel mooierder dan de G5 dies lelijk..
[afbeelding]
beterderder mooierderder dan
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |