Nog niet gepost toch?quote:
'PSV aast weer op Braziliaan'
Geschreven door Pieter Hanson op vrijdag, 23 maart om 12:07
De Braziliaanse enclave bij PSV wordt komende zomer mogelijk nog verder uitgebreid. Volgens plaatselijke media hebben de Eindhovenaren hun oog laten vallen op Santos-middenvelder Cléber Santana Loureiro.
De 25-jarige Cléber Santana speelt sinds de zomer van 2006 voor Santos. Daarvoor kwam de aanvallende middenvelder uit voor Vitoria en Sport. Ook speelde hij in Japan voor Kashiwa Reysol.
PSV heeft echter wel concurrentie te duchten in de strijd om Cléber Santana. Ook de Spaanse clubs Atlético de Madrid en Sevilla willen de Braziliaan graag vastleggen. Cléber Santana zou 10 miljoen euro moeten kosten.
Volgens mij is deze wat aanvallend ingesteld, een soort nummer 10 als ik naar zn cijfers op wiki kijkquote:
quote:
daar hebben we er ook nog geen vanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:31 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Volgens mij is deze wat aanvallend ingesteld, een soort nummer 10 als ik naar zn cijfers op wiki kijk13 gespeeld, 9x gescoord.
Wie?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar hebben we er ook nog geen van
Culina is een prima speler voor de breedte.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is het niet goed om Cocu nu vaarwel te zeggen? Hij heeft zn waarde gehad, maar de laatste tijd vind ik hem toch minder.
En Culina mag van mij ook wel weg,
[..]
Wie?![]()
Ik vind Culina toch een net-niet speler voor PSV. Zie hoe hij de bal weggeet aan Sneijder, of open kansen mist door nog een keer te draaien etc.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Culina is een prima speler voor de breedte.
En als Cocu nog een jaar wil zou ik geen nee zeggen, kan hij vanuit het veld groeien in zn rol als assistent trainer
maarja we zijn niet in de positie om 8 topmiddenvelders onder contract te hebben staan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik vind Culina toch een net-niet speler voor PSV. Zie hoe hij de bal weggeet aan Sneijder, of open kansen mist door nog een keer te draaien etc.
Dat is waarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja we zijn niet in de positie om 8 topmiddenvelders onder contract te hebben staan.
De Jong zie ik niet meer terugkomen op z'n oude niveauquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:31 schreef rubbereend het volgende:
Hoera voor gomes, hij is vader geworden van Luis Felipe
[..]dat was ook mijn eerste gedachte
voor volgens jaar hebben we daar al zeker:
Simons
Méndez
Culina
Afellay
Aisatti
Sun
verder kan Cocu misschien nog een jaar blijven, Väyrynen blijft hopelijk. Hopelijk komt de Jong nog terug. Dan lijkt het me dat de grootste noodzaak voor en achterin liggen
Culina gaat alleen weg als er een topclub komt heeft hij een week ofzo terug gezegd....... dus die gaat echt niet weg want die topclub komt nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
De Jong zie ik niet meer terugkomen op z'n oude niveau
Cocu die stopt vrijwel zeker aan het einde van het seizoen
Vayrinen die zal ook vrijwel zeker vertrekken
Culina zie ik ook wel vertrekken
Sun vind ik niet goed genoeg
ik heb liever dat ze Schaars halen voor dat geld.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:47 schreef tha_dark het volgende:
Er staat wel dat hij 10 miljoen moet kosten, dus er moet eerst een goede speler vertrekken. En ik verwacht niet dat als bijvoorbeeld Farfan vertrekt ze een middenvelder kopen van 10 miljoen en dan vervolgens geen geld hebben voor een spits.
En hoe willen ze dan ook nog een goede spits kunnen halen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb liever dat ze Schaars halen voor dat geld.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb liever dat ze Schaars halen voor dat geld.
Chelsea heeft vast nog wel wat liggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:50 schreef tha_dark het volgende:
[..]
En hoe willen ze dan ook nog een goede spits kunnen halen?
Makaay zal niet zo duur zijn hoor denk ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:50 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Er is zeker wat verdiend ja, maar de vraag is welk bedrag daarvan beschikbaar wordt gesteld voor transfers. En het is natuurlijk maar de vraag wie er weg gaan en vooral voor welk bedrag.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Makaay zal niet zo duur zijn hoor denk ik.
En er is ook aardig wat verdient met het behalen van de kwartfinale CL
dat kan betaald worden uit de pot als één van de spitsen vertrekt. Anders zul je creatief moeten zijn voor de aanvulling van Farfan, Kone & Kluivert.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:50 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Méndez, Culina en Affelay laten bar weinig zien dit seizoen. Affelay lijkt volledig stil te staan in zijn ontwikkeling. Aissati moet het eerst ook nog maar eens laten zien, al denk ik dat hij zeker de potentie heeft om de top te halen, meer dan Affelay bijvoorbeeld. Sun is toch nog niet definitief aangetrokken of wel?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:31 schreef rubbereend het volgende:
Hoera voor gomes, hij is vader geworden van Luis Felipe
[..]dat was ook mijn eerste gedachte
voor volgens jaar hebben we daar al zeker:
Simons
Méndez
Culina
Afellay
Aisatti
Sun
verder kan Cocu misschien nog een jaar blijven, Väyrynen blijft hopelijk. Hopelijk komt de Jong nog terug. Dan lijkt het me dat de grootste noodzaak voor en achterin liggen
Tardelli is niet eens van ons en van de andere 3 loopt volgens mij het contract af, van Lamey iig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:17 schreef cultheld het volgende:
Reiziger, Addo, Tardelli en Lamey worden hopelijk bij een andere club gedumpt. Väyrynen wil waarschijnlijk zelf weg, Cocu stopt wellicht, Farfán gaat weg, Alex gaat waarschijnlijk weg en misschien Koné ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |