quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
PSV gaat dik en dik kampioen worden mannen.Laatste wedstrijden winnen we allemaal met 5-0 of beter.
Ajax gaat de laatste 3 wedstrijden genadeloos onderuit met 10-0 of slechter.
Idd in waarde zakt hij ook.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:35 schreef rubbereend het volgende:
Hij heeft echt een keuze met zn hart gemaakt en dat vind ik wel mooi
voor de rest is het voor PSV alleen maar ongunstig.
we denken te vaak aan dezelfde dingenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dacht vanochtend bij het ontbijt nog heee dat moet ik ff posten...... nog helemaal vergeten
*PROEST*quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
PSV gaat dik en dik kampioen worden mannen.Laatste wedstrijden winnen we allemaal met 5-0 of beter.
Ajax gaat de laatste 3 wedstrijden genadeloos onderuit met 10-0 of slechter.
Negeer dat soort reacties dan gewoon en ga niet in elke post van je in impliceren dat we de laatste 5 wedstrijden allemaal verliezen en het kampioenschap nog weg gaan geven omdat we zo slecht zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*PROEST*
We mogen blij zijn als we minder dan 5 doelpunten tegenkrijgen in de komende wedstrijden en er zelf 5 maken.
quote:22/3/2007 - Ancelotti: Alex beste centrumverdediger ter wereld
(Gepost door RvN)
In Gazzetta Dello Sport liet AC Milan coach Carlo Ancelotti weten Alex de beste centrumverdediger in de wereld te vinden. Hij ging in de Italiaanse krant in op zijn wereldelftal. Gevraagd naar de beste centrumverdediger twijfelde hij geen moment. 'Daar hoef ik niet over te twijfelen, dat is Alex van PSV.'
PSV Netwerk
AC Milan werd in het verleden overigens wel vaker in verband gebracht met interesse voor de PSV verdediger.
GMTAquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
we denken te vaak aan dezelfde dingen
Neem je eigen advies en negeer mijn posts dan voortaan, dat doe je ook als ik je iets op de man af vraag doorgaans als je me weer eens van negativiteit beschuldigt terwijl ik vaak niks anders doe dan de feiten op een rijtje zetten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Negeer dat soort reacties dan gewoon en ga niet in elke post van je in impliceren dat we de laatste 5 wedstrijden allemaal verliezen en het kampioenschap nog weg gaan geven omdat we zo slecht zijn.
Tja, ik erger me er ook aan als mensen hier overdreven optimistisch lopen te doen, zoals bijvoorbeeld voor de wedstrijd tegen Ajax, of tegen Sparta, of tegen Excelsior, of tegen Roda, of tegen AZ. Daar koop je ook helemaal niks voor. Dingen zijn zoals ze zijn, het heeft geen zin om "half vol" of "half leeg" te roepen, dat verandert niks aan de feiten namelijk.quote:Ik word er echt weer een beetje ziek van, sorry hoor....
Al dat negatievisme van jou koopt helemaal niemand wat voor en ik (en ik denk nog wat andere posters ook) irriteer me er dood aan.
Zoals ik al zeg, in zijn specifieke rol is hij een topper.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Simons doet als controleur op het middenveld wat Alex als verdediger doet: Superieur zijn aan z'n directe tegenstander.
Verhuurd=hebben we niet.quote:Een creatieve aanvallende middenvelder van niveau hebben we: Aissati, maar die is helaas verhuurd.
Dan moet Kluivert wel gewoon fit zijn natuurlijk. Dat is hij het hele seizoen nog niet geweest vermoed ik, anders kan ik niet verklaren dat Koeman zo weinig gebruik van hem heeft gemaakt. Zelfs koetje moet zien dat er met Kluivert meteen veel meer voetbal in de ploeg komt.quote:Een spits die 25/30 goals maakt hebben we niet nodig: Gewoon Kluivert de kans geven met Koné en Farfán in z'n rug.
We hebben al genoeg cadeaus gegeven de laatste tijdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:34 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Hallo ik ben binnenkort jarig, zouden jullie mij als cadeau puntverlies voor psv kunnen geven?
BVD,
Cantona
9 van de 10 posts van jou in het PSV Topic zijn negatief.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neem je eigen advies en negeer mijn posts dan voortaan, dat doe je ook als ik je iets op de man af vraag doorgaans als je me weer eens van negativiteit beschuldigt terwijl ik vaak niks anders doe dan de feiten op een rijtje zetten.
[..]
Tja, ik erger me er ook aan als mensen hier overdreven optimistisch lopen te doen, zoals bijvoorbeeld voor de wedstrijd tegen Ajax, of tegen Sparta, of tegen Excelsior, of tegen Roda, of tegen AZ. Daar koop je ook helemaal niks voor. Dingen zijn zoals ze zijn, het heeft geen zin om "half vol" of "half leeg" te roepen, dat verandert niks aan de feiten namelijk.
Overigens ben ik blijkbaar ook iets te optimistisch geweest over PSV. Dat ze zo'n slechte serie zouden neerzetten na de winterstop had ik nooit verwacht, ik had verwacht dat we pas in de laatse 5, 6 wedstrijden flink wat punten zouden laten liggen als gevolg van de te smalle selectie. Natuurlijk kunnen we nog makkelijk kampioen worden maar dan moet gewoon het niveau van PSV flink omhoog, als ze zo doorgaan als de laatste tijd redden we het gewoon niet op eigen kracht, dan moeten we hopen dat Ajax en AZ het nog laten liggen.
Maar goed, we kunnen hier eindeloos over doorgaan maar of dat zin heeft? Ik ga iig niet mijn mening onder de stoelen of banken steken of de feiten verdraaien omdat jou dat niet aanstaat.![]()
Was te proberenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
We hebben al genoeg cadeaus gegeven de laatste tijd
Milan heeft dan wel wat leuksquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]nou zeg maar dag met je handje.................... Alleen als Chelsea Alex echt wil hebben dan hebben we nog een kans op nog een jaar Alex.
[..]
GMTA
Maar je mag ons wel een cadeau gevenquote:
Alex EN Gomes?Dida heeft bijgetekent wat de kans op een vertrek van Gomes naar Milan bijzonder klein maakt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Milan heeft dan wel wat leuks
Gomes en Alex![]()
dat is wishfull thinking van jequote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Milan heeft dan wel wat leuks
Gomes en Alex![]()
Gomes zie ik altijd naar Milan gaan als opvolger van Didaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Alex EN Gomes?Dida heeft bijgetekent wat de kans op een vertrek van Gomes naar Milan bijzonder klein maakt.
Dan blijft hij nog 2 jaar in Eindhoven gelukkigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Gomes zie ik altijd naar Milan gaan als opvolger van Dida![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |