Lijkt mij ook niet. Nevland maakte in de eerste seizoenshelft bij Groningen ook goals aan de lopende band, sindsdien valt dat ook behoorlijk tegen. Alves kan best zo'n zelfde verhaal worden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:45 schreef Chadi het volgende:
Ik weet niet of het verstandig is 15 miljoen voor Alves neer te tellen. Is er niks in de jeugd van PSV ??
Wah zijn wij?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zeg Kampioenen!
Weer een Nederlander minder bij PSVquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:41 schreef djnospinzone het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article1202190.ece
bah.
U riep?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zeg Kampioenen!
Wel een leuk stukjequote:Op donderdag 22 maart 2007 12:41 schreef djnospinzone het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article1202190.ece
bah.
Als ze de komende twee speelrondes zes punten pakken wel jaaquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
KAMPIOENEN!
(Zijn we sowieso nog steeds, maar prolongatie komt helemaal goed)
We zullen zienquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
KAMPIOENEN!
ik dacht vanochtend bij het ontbijt nog heee dat moet ik ff posten...... nog helemaal vergetenquote:
uit het stukje van Aissati in t AD, wat een schatje is t toch ookquote:Dat is de verdienste van onze trainers, meneer Rutten en meneer Eijkelkamp.
Goeie mediatraining heeft ie gehad!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
uit het stukje van Aissati in t AD, wat een schatje is t toch ook![]()
Ik verwacht ook nog wel dat hij met Nederland naar de OS zal gaan dus dan mis je hem begin volgend seizoen ook nog.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Dus met de AFrika CUP is hij weg.
Zie hier een sterk staaltje wishfull thinking, op onze huidige prestaties kan het immers niet gebaseerd zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn vrouw is hoogzwanger volgens mijquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:28 schreef ganzenherder het volgende:
BTW Gomes is geblesseerd mag ik hopen toch?
Anders is het wel erg vernederend dat iedere waardeloze keeper de voorkeur krijgt boven hem![]()
Dida speelt geen interlands meer toch....quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Dida een waardeloze keeper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |