abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 maart 2007 @ 13:33:30 #51
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47508369
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:26 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Met recht een Fantastisch wijf
tis gewoon zwansen hoor
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_47508421
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:02 schreef PyTh het volgende:
... en ook Kezman hadden bijvoorbeeld een heel seizoen nodig om te wennen aan allerlei factoren.
24 doelpunten vind ik niet slecht voor een eerste seizoen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 maart 2007 @ 13:36:52 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47508493
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:34 schreef RayMania het volgende:

[..]

24 doelpunten vind ik niet slecht voor een eerste seizoen.
kun je nagaan, de eerste 7 wedstrijden stond hij droog.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_47509000
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

kun je nagaan, de eerste 7 wedstrijden stond hij droog.
Ik sta al een maand droog.. wil ook wel scoren
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:01:54 #55
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47509333
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:52 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik sta al een maand droog.. wil ook wel scoren
Dan moet je van die dikke reet van je afkomen en aktie ondernemen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_47509662
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dan moet je van die dikke reet van je afkomen en aktie ondernemen
pi_47510769
Iemand filmpje van de scheids die juicht nadat Ajax scoorde?
pi_47511066
Al gezien. Wat een lul die Braamhaar. Waar houdt dit op? Scheidsrechters die na een goal hun shirt uitrekken?
pi_47511283
Ach de komende dagen kunnen we in elk geval geen punten verliezen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_47511293
Als ie daarvoor terecht voordeel gaf wel.
pi_47511362
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:52 schreef Nouk het volgende:
Al gezien. Wat een lul die Braamhaar. Waar houdt dit op? Scheidsrechters die na een goal hun shirt uitrekken?
Je luistert teveel naar Bromsnor
pi_47511799
Komop er is al te veel gezegd over die situatie met Braamhaar in een ander topic. Laten we het gewoon bij de actualiteit houden.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_47511957
Ach sommigen moeten wat te zeggen hebben om de 1-5 te verbloemen.
Houd van een lijntje.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 maart 2007 @ 15:45:07 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47513172
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach sommigen moeten wat te zeggen hebben om de 1-5 te verbloemen.
ik zou niet weten hoe ik zou moeten verbloemen We hebben terecht dik verloren
DeLuna vindt me dik ;(
pi_47514606
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:02 schreef PyTh het volgende:
Mendez is vooral een "draver" die z'n verdedigende taken nogal een wil laten lopen.
Maar ik vind het een beetje te vroeg om hem nu al af te schrijven.

Hij is hier tenslotte nog maar z'n 1ste seizoen en een Park, Lee en ook Kezman hadden bijvoorbeeld een heel seizoen nodig om te wennen aan allerlei factoren.
Mja, maar Mendez is natuurlijk geen bleu menneke meer, dat is een volwassen kerel die het klappen van de zweep kent. En bij een Latijns-Amerikaan bij PSV zou ik toch ook niet durven zeggen dat hij zoveel last van inburgeringsproblemen heeft dat het zijn spel aantast.

Laten we eerlijk wezen, het is ook wel heel onwaarschijnlijk dat alle topclubs 7/8 jaar hebben zitten slapen en wij opeens een onontdekte topspeler van 27 uit de hoge hoed kunnen toveren.

Groot probleem van dit PSV is gewoon dat er te weinig mensen boven de middenmoot uitsteken. Als we er 2 echte toppers bij hadden gehad, 1 op het middenveld en een spits die er 25 tot 30 per seizoen in ramt kan de rest zich daar ook aan optrekken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:28:07 #67
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47514868
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mja, maar Mendez is natuurlijk geen bleu menneke meer, dat is een volwassen kerel die het klappen van de zweep kent. En bij een Latijns-Amerikaan bij PSV zou ik toch ook niet durven zeggen dat hij zoveel last van inburgeringsproblemen heeft dat het zijn spel aantast.

Laten we eerlijk wezen, het is ook wel heel onwaarschijnlijk dat alle topclubs 7/8 jaar hebben zitten slapen en wij opeens een onontdekte topspeler van 27 uit de hoge hoed kunnen toveren.

Groot probleem van dit PSV is gewoon dat er te weinig mensen boven de middenmoot uitsteken. Als we er 2 echte toppers bij hadden gehad, 1 op het middenveld en een spits die er 25 tot 30 per seizoen in ramt kan de rest zich daar ook aan optrekken.
Hij is zeker geen bleu menneke maar dat waren Park en Lee ook niet meer echt toch?

Natuurlijk is Mendez geen nieuwe internationale topper maar face it, PSV had geen geld om fatsoenlijke topspelers als versterking te halen.

Maar ik ben het wel met je eens dat we de optie misschien te snel gelicht hebben al schiet hij ons met die 1-0 thuis tegen Arse wel even naar de kwartfinale (samen met de 1-1 van Alex natuurlijk!) CL .
pi_47515577
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:28 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hij is zeker geen bleu menneke maar dat waren Park en Lee ook niet meer echt toch?
Toch wel een stukje jonger en heel hun leven in Zuid-korea gewoond. Van een ver Oosterse cultuur naar een Europese lijkt me ook een veel grotere cultuurschok geven dan vanuit Latijns-Amerika naar Europa.
quote:
Natuurlijk is Mendez geen nieuwe internationale topper maar face it, PSV had geen geld om fatsoenlijke topspelers als versterking te halen.
Tja, geen geld, geen geld. Dat is ook maar relatief natuurlijk. Als PSV het seizoen gestart was met een reeks zoals na de winterstop moet jij eens kijken wat voor potjes er opeens beschikbaar waren geweest om in de winterstop versterkingen te halen. Bovendien was er een aantal maanden daarvoor nog wel genoeg geld om de volledige transfersom van Koné over te maken.

Met het beoordelen van wat er financieel wel en niet mogelijk is bij PSV moet je gewoon heel voorzichtig zijn, die info is niet openbaar al komt er "per ongeluk" wel eens iets naar buiten natuurlijk. Maar realiseer je goed dat veel wat PSV over welk onderwerp dan ook naar buiten brengt of laat lekken met een bepaalde bedoeling of door mensen met een (al dan niet eigen) agenda gedaan wordt. Transfergeruchten over topspelers zijn daar een goed voorbeeld van, ik ben ervan overtuigd dat een deel daarvan bewust breed wordt uitgemeten in de media terwijl ze bij PSV verdomd goed weten dat de kans klein is dat zo'n topper gehaald kan worden. Maar bij de supporters gaat zoiets er in als zoete koek en als het niet lukt zijn we er in ieder geval van overtuigd dat de club al het mogelijke doet om het elftal te versterken. Houd dat in je achterhoofd als je weer eens iemand uitspraken hoort doen over de financiële situatie.

Natuurlijk besef ik dat we geen enorme zak met geld hebben staan maar dat is al heel lang zo. Het is ieder jaar passen en meten.
quote:
Maar ik ben het wel met je eens dat we de optie misschien te snel gelicht hebben al schiet hij ons met die 1-0 thuis tegen Arse wel even naar de kwartfinale (samen met de 1-1 van Alex natuurlijk!) CL .
Daar ben ik hem ook enorm dankbaar voor maar dat maakt hem nog steeds geen geweldige voetballer natuurlijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 maart 2007 @ 16:46:22 #69
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47515646
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Simons en Nilis zijn ook op leeftijd gehaald.
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:46:50 #70
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47515672
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Daar ben ik hem ook enorm dankbaar voor maar dat maakt hem nog steeds geen geweldige voetballer natuurlijk.
Dat zul je mij ook niet horen zeggen, maar ik vind het wel te vroeg om 'm al af te schrijven.
pi_47515989
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Simons en Nilis zijn ook op leeftijd gehaald.
Zo oud was Nilis toch niet toen hij gehaald werd? Verder was die toch nog wel wat belangrijker voor PSV dan Simons dacht ik zo....

Voor Simons geldt overigens helemaal wat ik al zei: PSV heeft een stuk of 2 toppers nodig om anderen beter uit de verf te laten komen.
pi_47516038
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:46 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat zul je mij ook niet horen zeggen, maar ik vind het wel te vroeg om 'm al af te schrijven.
Ik wil hem ook niet definitief afschrijven maar ik vind dat hij te weinig kwaliteit heeft om een vaste basisspeler te zijn bij PSV, wat hij op dit moment wel is.
pi_47516044
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zo oud was Nilis toch niet toen hij gehaald werd? Verder was die toch nog wel wat belangrijker voor PSV dan Simons dacht ik zo....

Voor Simons geldt overigens helemaal wat ik al zei: PSV heeft een stuk of 2 toppers nodig om anderen beter uit de verf te laten komen.
Simons is geen topper volgens jou?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47516162
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:54 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ach, Grrrrrrrrrrrrrrr draait nog wel bij. Hoe noemde jij Simons ook alweer eerst, iets van domme houthakker?
pi_47516240
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nilis was 27 geloof ik toen hij bij PSV tekende.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 maart 2007 @ 17:01:12 #76
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47516368
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:58 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Nilis was 27 geloof ik toen hij bij PSV tekende.
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:02:03 #77
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47516399
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:56 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ach, Grrrrrrrrrrrrrrr draait nog wel bij. Hoe noemde jij Simons ook alweer eerst, iets van domme houthakker?

Het kan verkeren
pi_47516561
PSV wordt gewoon kampioen.
pi_47516700
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:56 schreef Radegast het volgende:

[..]

Klopt .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:09:48 #80
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47516738
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Klopt .
Zou dat topic waarin we die discussie hadden nog wel eens na willen lezen maar ben te lam om het topic op te zoeken
pi_47517695
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:54 schreef cultheld het volgende:

[..]

In zijn specifieke rol wel natuurlijk, maar hij heeft mensen om zich heen nodig die wél het verschil in creatief en aanvallend opzicht kunnen maken. Vandaar mijn uitspraak.
pi_47517782
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In zijn specifieke rol wel natuurlijk, maar hij heeft mensen om zich heen nodig die wél het verschil in creatief en aanvallend opzicht kunnen maken. Vandaar mijn uitspraak.
Dat geldt voor iedere voetballer toch? Stel 10 kneuzen naast Alex op en hij speelt ook een kutwedstrijd.
pi_47518105
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat geldt voor iedere voetballer toch? Stel 10 kneuzen naast Alex op en hij speelt ook een kutwedstrijd.
Nee, Alex kan dan nog steeds een goede wedstrijd spelen alleen heb je er weinig aan als je dan toch nog dik verliest.

Maar zo iemand als Simons heeft gewoon iemand nodig waar hij de bal bij kan inleveren die dan de geniale oplossingen mag zoeken. Zo zijn er ontzettend veel voetballers die iemand bij zich in de buurt nodig hebben om ze aan te vullen. Dit PSV mist gewoon toppers: 1 creatieve aanvallende middenvelder van niveau en een spits die elk jaar om en nabij de 25/30 doelpunten erin hengst.
pi_47518226
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, Alex kan dan nog steeds een goede wedstrijd spelen alleen heb je er weinig aan als je dan toch nog dik verliest.

Maar zo iemand als Simons heeft gewoon iemand nodig waar hij de bal bij kan inleveren die dan de geniale oplossingen mag zoeken. Zo zijn er ontzettend veel voetballers die iemand bij zich in de buurt nodig hebben om ze aan te vullen. Dit PSV mist gewoon toppers: 1 creatieve aanvallende middenvelder van niveau en een spits die elk jaar om en nabij de 25/30 doelpunten erin hengst.
Simons doet als controleur op het middenveld wat Alex als verdediger doet: Superieur zijn aan z'n directe tegenstander . Een creatieve aanvallende middenvelder van niveau hebben we: Aissati, maar die is helaas verhuurd. Een spits die 25/30 goals maakt hebben we niet nodig: Gewoon Kluivert de kans geven met Koné en Farfán in z'n rug .
pi_47518392
Er zal toch wel in elke linie een versterking bij moeten komen deze zomer. Ik verwacht niet dat Alex en Cocu blijven en voorin is het zo onderbezet als een woestijn.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_47524817
Laatste tijd maken we wel weinig doelpunten dus een scherpschutter kunnen we wel gebruiken
pi_47524902
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Laatste tijd maken we wel weinig doelpunten dus een scherpschutter kunnen we wel gebruiken
Lijkt me niet verstandig om Farfán na een dip gelijk geen vertrouwen meer te geven.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_47525188
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:38 schreef RayMania het volgende:

[..]

Lijkt me niet verstandig om Farfán na een dip gelijk geen vertrouwen meer te geven.
Farfan is geen goalgetter, maar wel een goede aanvaller.
En met 1 spits spelen moet nooit doen in een wedstrijd.
Of je moet een goalgetter hebben met sterke flanken en een goede aanvallende mid achter de spits
pi_47526688
Misschien dat Ruud, Roy of Mateja van de zomer zin heeft om naar Eindhoven te komen. En er zijn nog genoeg andere spitsen te koop als we een beetje geld hebben in de zomer
pi_47529321
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 21:21 schreef Leso_Varen het volgende:
Misschien dat Ruud, Roy of Mateja van de zomer zin heeft om naar Eindhoven te komen. En er zijn nog genoeg andere spitsen te koop als we een beetje geld hebben in de zomer
Die komen nog niet dit jaar vrees ik, maar over een jaartje of 2 zie ik ze wel hun carriere bij PSV afsluiten

Ik weet dat bijna niemand het hier met mij eens is maar Alves lijkt me nog steeds de beste optie voor PSV in de spits, Koevermans lijkt me nog beter maar die zal nog onbetaalbaarder zijn dan Alves.
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 maart 2007 @ 23:05:00 #91
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47531501
Voor Alves is nu geen geld, dat geld komt er pas als je goede spelers verkoopt, maar die moeten dan ook vervangen worden!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_47531808
20 miljoen moest Alves toch kosten?
Houd van een lijntje.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 maart 2007 @ 23:15:12 #93
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47531990
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:11 schreef Erwtensoep het volgende:
20 miljoen moest Alves toch kosten?
rond de 15 miljoen volgens mij.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 maart 2007 @ 23:17:32 #94
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47532088
14 miljoen lees ik overal
DeLuna vindt me dik ;(
pi_47532145
Veel te veel voor de Nederlandse topclubs in ieder geval.
Houd van een lijntje.
pi_47532162
Oke, wie was het? Wie heeft er zondag een cameraman geschopt? Vertel op!
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:19:37 #97
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_47532186
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke, wie was het? Wie heeft er zondag een cameraman geschopt? Vertel op!
Sorry.
  donderdag 22 maart 2007 @ 08:18:20 #98
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_47537223
We waren hier al weer verder gegaan

PSV
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_47538253
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:17 schreef rubbereend het volgende:
14 miljoen lees ik overal
Het is bij Alves sowieso moeilijk in te schatten of hij echt zo top is. Hij scoort veel, maar houdt hij zich ook staande bij een grote(re) club als PSV? Scoort hij ook zo makkelijk in de CL?
We sure are cute for two ugly people.
pi_47538816
Ik weet niet of het verstandig is 15 miljoen voor Alves neer te tellen. Is er niks in de jeugd van PSV ??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')