tis gewoon zwansen hoorquote:
24 doelpunten vind ik niet slecht voor een eerste seizoen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:02 schreef PyTh het volgende:
... en ook Kezman hadden bijvoorbeeld een heel seizoen nodig om te wennen aan allerlei factoren.
kun je nagaan, de eerste 7 wedstrijden stond hij droog.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
24 doelpunten vind ik niet slecht voor een eerste seizoen.
Ik sta al een maand droog.. wil ook wel scorenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je nagaan, de eerste 7 wedstrijden stond hij droog.
Dan moet je van die dikke reet van je afkomen en aktie ondernemenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik sta al een maand droog.. wil ook wel scoren
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan moet je van die dikke reet van je afkomen en aktie ondernemen
Je luistert teveel naar Bromsnorquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:52 schreef Nouk het volgende:
Al gezien. Wat een lul die Braamhaar. Waar houdt dit op? Scheidsrechters die na een goal hun shirt uitrekken?
ik zou niet weten hoe ik zou moeten verbloemenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach sommigen moeten wat te zeggen hebben om de 1-5 te verbloemen.
Mja, maar Mendez is natuurlijk geen bleu menneke meer, dat is een volwassen kerel die het klappen van de zweep kent. En bij een Latijns-Amerikaan bij PSV zou ik toch ook niet durven zeggen dat hij zoveel last van inburgeringsproblemen heeft dat het zijn spel aantast.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:02 schreef PyTh het volgende:
Mendez is vooral een "draver" die z'n verdedigende taken nogal een wil laten lopen.
Maar ik vind het een beetje te vroeg om hem nu al af te schrijven.
Hij is hier tenslotte nog maar z'n 1ste seizoen en een Park, Lee en ook Kezman hadden bijvoorbeeld een heel seizoen nodig om te wennen aan allerlei factoren.
Hij is zeker geen bleu menneke maar dat waren Park en Lee ook niet meer echt toch?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, maar Mendez is natuurlijk geen bleu menneke meer, dat is een volwassen kerel die het klappen van de zweep kent. En bij een Latijns-Amerikaan bij PSV zou ik toch ook niet durven zeggen dat hij zoveel last van inburgeringsproblemen heeft dat het zijn spel aantast.
Laten we eerlijk wezen, het is ook wel heel onwaarschijnlijk dat alle topclubs 7/8 jaar hebben zitten slapen en wij opeens een onontdekte topspeler van 27 uit de hoge hoed kunnen toveren.
Groot probleem van dit PSV is gewoon dat er te weinig mensen boven de middenmoot uitsteken. Als we er 2 echte toppers bij hadden gehad, 1 op het middenveld en een spits die er 25 tot 30 per seizoen in ramt kan de rest zich daar ook aan optrekken.
Toch wel een stukje jonger en heel hun leven in Zuid-korea gewoond. Van een ver Oosterse cultuur naar een Europese lijkt me ook een veel grotere cultuurschok geven dan vanuit Latijns-Amerika naar Europa.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij is zeker geen bleu menneke maar dat waren Park en Lee ook niet meer echt toch?
Tja, geen geld, geen geld. Dat is ook maar relatief natuurlijk. Als PSV het seizoen gestart was met een reeks zoals na de winterstop moet jij eens kijken wat voor potjes er opeens beschikbaar waren geweest om in de winterstop versterkingen te halen. Bovendien was er een aantal maanden daarvoor nog wel genoeg geld om de volledige transfersom van Koné over te maken.quote:Natuurlijk is Mendez geen nieuwe internationale topper maar face it, PSV had geen geld om fatsoenlijke topspelers als versterking te halen.
Daar ben ik hem ook enorm dankbaar voor maar dat maakt hem nog steeds geen geweldige voetballer natuurlijk.quote:Maar ik ben het wel met je eens dat we de optie misschien te snel gelicht hebben al schiet hij ons met die 1-0 thuis tegen Arse wel even naar de kwartfinale (samen met de 1-1 van Alex natuurlijk!) CL .
Simons en Nilis zijn ook op leeftijd gehaald.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, het is ook wel heel onwaarschijnlijk dat alle topclubs 7/8 jaar hebben zitten slapen en wij opeens een onontdekte topspeler van 27 uit de hoge hoed kunnen toveren.
Dat zul je mij ook niet horen zeggen, maar ik vind het wel te vroeg om 'm al af te schrijven.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Daar ben ik hem ook enorm dankbaar voor maar dat maakt hem nog steeds geen geweldige voetballer natuurlijk.
Zo oud was Nilis toch niet toen hij gehaald werd? Verder was die toch nog wel wat belangrijker voor PSV dan Simons dacht ik zo....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Simons en Nilis zijn ook op leeftijd gehaald.
Ik wil hem ook niet definitief afschrijven maar ik vind dat hij te weinig kwaliteit heeft om een vaste basisspeler te zijn bij PSV, wat hij op dit moment wel is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zul je mij ook niet horen zeggen, maar ik vind het wel te vroeg om 'm al af te schrijven.
Simons is geen topper volgens jou?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo oud was Nilis toch niet toen hij gehaald werd? Verder was die toch nog wel wat belangrijker voor PSV dan Simons dacht ik zo....
Voor Simons geldt overigens helemaal wat ik al zei: PSV heeft een stuk of 2 toppers nodig om anderen beter uit de verf te laten komen.
Ach, Grrrrrrrrrrrrrrr draait nog wel bij. Hoe noemde jij Simons ook alweer eerst, iets van domme houthakker?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Simons is geen topper volgens jou?
Nilis was 27 geloof ik toen hij bij PSV tekende.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo oud was Nilis toch niet toen hij gehaald werd? Verder was die toch nog wel wat belangrijker voor PSV dan Simons dacht ik zo....
Voor Simons geldt overigens helemaal wat ik al zei: PSV heeft een stuk of 2 toppers nodig om anderen beter uit de verf te laten komen.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:58 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Nilis was 27 geloof ik toen hij bij PSV tekende.![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ach, Grrrrrrrrrrrrrrr draait nog wel bij. Hoe noemde jij Simons ook alweer eerst, iets van domme houthakker?
Kloptquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ach, Grrrrrrrrrrrrrrr draait nog wel bij. Hoe noemde jij Simons ook alweer eerst, iets van domme houthakker?
Zou dat topic waarin we die discussie hadden nog wel eens na willen lezen maar ben te lam om het topic op te zoekenquote:
In zijn specifieke rol wel natuurlijk, maar hij heeft mensen om zich heen nodig die wél het verschil in creatief en aanvallend opzicht kunnen maken. Vandaar mijn uitspraak.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Simons is geen topper volgens jou?
Dat geldt voor iedere voetballer toch? Stel 10 kneuzen naast Alex op en hij speelt ook een kutwedstrijd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In zijn specifieke rol wel natuurlijk, maar hij heeft mensen om zich heen nodig die wél het verschil in creatief en aanvallend opzicht kunnen maken. Vandaar mijn uitspraak.![]()
Nee, Alex kan dan nog steeds een goede wedstrijd spelen alleen heb je er weinig aan als je dan toch nog dik verliest.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedere voetballer toch? Stel 10 kneuzen naast Alex op en hij speelt ook een kutwedstrijd.
Simons doet als controleur op het middenveld wat Alex als verdediger doet: Superieur zijn aan z'n directe tegenstanderquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, Alex kan dan nog steeds een goede wedstrijd spelen alleen heb je er weinig aan als je dan toch nog dik verliest.
Maar zo iemand als Simons heeft gewoon iemand nodig waar hij de bal bij kan inleveren die dan de geniale oplossingen mag zoeken. Zo zijn er ontzettend veel voetballers die iemand bij zich in de buurt nodig hebben om ze aan te vullen. Dit PSV mist gewoon toppers: 1 creatieve aanvallende middenvelder van niveau en een spits die elk jaar om en nabij de 25/30 doelpunten erin hengst.
Lijkt me niet verstandig om Farfán na een dip gelijk geen vertrouwen meer te geven.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Laatste tijd maken we wel weinig doelpunten dus een scherpschutter kunnen we wel gebruiken
Farfan is geen goalgetter, maar wel een goede aanvaller.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig om Farfán na een dip gelijk geen vertrouwen meer te geven.
Die komen nog niet dit jaar vrees ik, maar over een jaartje of 2 zie ik ze wel hun carriere bij PSV afsluitenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:21 schreef Leso_Varen het volgende:
Misschien dat Ruud, Roy of Mateja van de zomer zin heeft om naar Eindhoven te komen. En er zijn nog genoeg andere spitsen te koop als we een beetje geld hebben in de zomer
rond de 15 miljoen volgens mij.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:11 schreef Erwtensoep het volgende:
20 miljoen moest Alves toch kosten?
Sorry.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke, wie was het? Wie heeft er zondag een cameraman geschopt? Vertel op!
Het is bij Alves sowieso moeilijk in te schatten of hij echt zo top is. Hij scoort veel, maar houdt hij zich ook staande bij een grote(re) club als PSV? Scoort hij ook zo makkelijk in de CL?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:17 schreef rubbereend het volgende:
14 miljoen lees ik overal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |