Ik geef voortaan gewoon jou de schuld per definitiequote:Op woensdag 21 maart 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je nooit op wie je moet gaan schelden over die achterlijke TT hè![]()
Neuh... zo ben ik niet, en ik kan wel lachen om al het feit dat mensen er zo van over de pis raken, gewoon omdat iemand een andere mening ventileert... ik ben er namelijk helemaal niet van overtuigd dat hij het ook meentquote:
We vergeven jequote:
Een relschopper is hetquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... zo ben ik niet, en ik kan wel lachen om al het feit dat mensen er zo van over de pis raken, gewoon omdat iemand een andere mening ventileert... ik ben er namelijk helemaal niet van overtuigt dat hij het ook meent
Ach waarschijnlijk is hij nooit uit de puberteit gegroeidquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... zo ben ik niet, en ik kan wel lachen om al het feit dat mensen er zo van over de pis raken, gewoon omdat iemand een andere mening ventileert... ik ben er namelijk helemaal niet van overtuigt dat hij het ook meent
Door het "kutnewbie"?quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
Even wat anders... Ik heb Stefan hier niet meer gezien sinds zijn laatste post (okay, dat is nog logisch)
Maar hij zou toch niet beledigd zijn door mijn reactie?? [SC # 15] Omdat de SC ook gezellig kan zijn...
quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
Even wat anders... Ik heb Stefan hier niet meer gezien sinds zijn laatste post (okay, dat is nog logisch)
Maar hij zou toch niet beledigd zijn door mijn reactie?? [SC # 15] Omdat de SC ook gezellig kan zijn...
Ik ging voor zekerheidquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het je eerste topic ooit was![]()
Ik had t verkeerd gezien, hij had hier ook nog gepost, dus hij kon t wel hebbenquote:
Goed zo...quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had t verkeerd gezien, hij had hier ook nog gepost, dus hij kon t wel hebben
[SC # 16] Waar je altijd off-topic mag gaan
Ging je je schuldig voelen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had t verkeerd gezien, hij had hier ook nog gepost, dus hij kon t wel hebben
[SC # 16] Waar je altijd off-topic mag gaan
Bovendien heb ik het geloof ik zelf ook een keer of 5 lopen verkondigen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zien?? Dat weten wij, dat heet interesse in je medefokkers hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |